Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Pompa wspomagania kierownicy.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#16 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:57, 10.01.2011

Jarek, jestem na 100 pewny że mi się nic nie pomyliło, zauważę tylko że mój był w innym opakowaniu
niż Twój

swój kupowałem jakoś koło września, może zmienili dostawcę/producenta
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#17 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 17:36, 10.01.2011

o jakim opakowaniu mówisz - gdzie widac Twoje opakowanie ?
bo moje opakowanie- butelka plastikowa była zakupiona jakieś dwa lata temu jak zobaczyłem że mi magiel delikatnie cieknie i kupiłem płyn na doleweczki w ASO Rzeszów
  • 0

#18 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:05, 10.01.2011

moje opakowania nie widać, mówię co ja widzę porównując swoje do Twojego
w każdym bądź razie, to w strzykawce to jest OEM płyn,

może inaczej się światło załamało że wyszły różne kolory
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#19 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 18:07, 10.01.2011

może inaczej się światło załamało że wyszły różne kolory

a to możliwe, a bez załamania na żywo jest bardziej żółty niż brązowy - prawda ?
:mrgreen:
  • 0

#20 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:16, 10.01.2011

eh, dla mnie będzie lekko jasny brąz 8-)
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#21 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 18:23, 10.01.2011

a niech będzie :))
ważne, aby był czysty, nowy i oryginalny
  • 0

#22 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:25, 10.01.2011

Koniec :offtopic:
  • 0

#23 dymek

dymek
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Śląsk
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:16, 25.02.2011

michal robiłeś swoją pompę już?
  • 0

#24 michal750

michal750
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Łęczyca
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:33, 25.02.2011

Tak , zregenerowalem swoja pompe (wymiana lozyska i oringow) wedlug tego opisu:
http://www.accordklu...?t=8968&start=0
Teraz jest idealnie cicho :)
  • 0
SUPERBIKE RULEZZ

#25 Karbala

Karbala
  • Forumowicz
  • 526 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:217
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 42
Super

Napisano 21:31, 25.02.2011

winny za to wszystko jest tak przypuszczam ostry mróz.
bo ja też po wymianie całego płynu do wspomagania na ori zapowietrzyłem na amen układ
nie wiem co jest grane
codziennie z rana gdy odpalam auto pompa wyje tak jak na filmie u ciebie
po zagrzaniu trochę silnika wychodzę otwieram maskę ściągam korek i odpowietrzam i nic nic dalej na*cenzura*la jak szalona
jedyny sposób ty wyłączyć silnik na jakies 3-5 min aż wszystkie bąbelki ze zbiorniczka ustaną. odpalam silnik i........
CISZA :shock:
WTF ????
  • 0

No Red Line no Fun :)


#26 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:06, 25.02.2011

to już mogą być oznaki po prostu kończącej się pompy, ale może być tak że na takiej wyjącej
od czasu do czasu przejedziesz jeszcze z 5 lat

u mnie przy dzisiejszych mrozach -10C po odpaleniu i kręceniu kierą na postoju, czuję jakby pompa przerywała
pracę, kierownica nie idzie płynnie plus słyszę ślizgający się pasek

po minucie pracy silnika pompa działa płynnie

u was też tak na mrozie na początku słabo wspomaga?
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#27 Karbala

Karbala
  • Forumowicz
  • 526 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:217
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 42
Super

Napisano 12:33, 26.02.2011

czyli czeka mnie wymiana łożyska w pompie oraz zestawu uszczelek...
qurwa a było dobrze :-/
ale to jak będzie cieplej zabiorę się za to
  • 0

No Red Line no Fun :)


#28 ironmanyou

ironmanyou
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:55, 27.04.2011

Hej!
Ma ktoś odsprzedac ok 200 ml plynu do wspomagania z Lublina?
  • 0

#29 Luigi

Luigi
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Gryfino
  • Silnik:1.8
  • Wersja:?
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:05, 10.06.2020

Witam :)
Mam nadzieje że ten stary wątek jeszcze się obudzi i mi pomoże :)
Mam pytanie do osób, które miały podobnie brzmiącą usterkę i pomogła im wymiana łożyska.
Czy podczas trwania tej usterki płyn wspomagania w zbiorniku był spieniony/napowietrzony?
Pytam, ponieważ stoję przed kosztowną decyzją, regenerować czy kupić nową. 
Dla mnie jest to niepojęte, jak uszkodzone łożysko mogłoby generować tworzenie się pęcherzyków.


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq