Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Odwrotnie podlaczony akumulator


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
37 odpowiedzi w tym temacie

#31 drobson

drobson
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:51, 18.12.2010

zamarznięcie rozrusznika i mi się przytrafiło. Objawy to jak koledzy wcześniej pisali cykanie i tyle. U mnie po prostu za którymś razem rozrusznik zakręcił. A radą na to było kilkanaście prób odpalenia. Oby to było to
  • 0

#32 bartekm2000

bartekm2000
  • Forumowicz
  • 224 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:17, 18.12.2010

A radą na to było kilkanaście prób odpalenia

Zgadza się, pomagało zawsze. Widocznie cewka się nagrzewała i odpuszczało.
  • 0

   6621dcd2e963f9ebm.jpg


#33 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:25, 18.12.2010

No to Panowie raporcik:

Dzisiaj z ojcem i dziewczyną schodzimy do samochodu, trzeba mieć przecież ręce i nogi do pchania. Odśnieżyłem Hondzie zapiąłem wsteczny i troszkę pobujałem, z myślą że wątpię żeby to jakkolwiek pomogło. Oczywiście 2 doby stała wcześniej, jak myślałem na kompletnie rozładowanym aku. Zanim zaczęli mnie pchać pomyślałem sobie a co mi szkodzi raz spróbować zakręcić i powiedziałem głośno "to niemożliwe, ale dam jej szanse" 1,2,3,4 ledwo co zakręcił rozrusznik i sukces....!! Na prawdę byłem w szoku jak to się udało.. wszystkie zmartwienia dotyczące spalonego ECU i innych rzeczy, test bezpieczników etc poszły w niepamięć:)

Dzięki za pomoc!!


PS. w jaki sposób można sprawdzić sprawność aku?

Dziś wyjmę bydlaka i potraktuję prądem przez noc, gdyż zaopatrzyłem się już w prostownik.

Zanim się porządnie nagrzała to gasła przy zrzuceniu biegu, bez względu czy to na benzynie czy LPG, wcześniej zdarzało jej się zgasnąć na LPG ale nigdy na benzynie. Czy to z przemarznięcia? To moja pierwsza zima z Hondą
  • 0

#34 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:39, 18.12.2010

sprawność aku zmierzą Ci w jakimś serwisie gdzie je sprzedają, powinni mieć tam taki ładny miernik
od razu zmierzą Ci ładowanie i takie tam
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#35 ekonom

ekonom
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Głogów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:24, 18.12.2010

sprawność aku zmierzą Ci w jakimś serwisie gdzie je sprzedają, powinni mieć tam taki ładny miernik
od razu zmierzą Ci ładowanie i takie tam

Dokładnie jak mówi (czyt. pisze kardas). Zrobią to za niewielkie pieniądze i dadzą nawet mini wydruk z tego komputerka. Cena od 10-20pln zależy od punktu serwisowego.
  • 0
Jeśli koni dużo pod maską lepiej żeby za sterami nie siedział OSIOŁ.

#36 bartekm2000

bartekm2000
  • Forumowicz
  • 224 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 23:28, 18.12.2010

Taaa ... i odrazu doradzą nowy kupić u nich :lol: Naładuj małym prądem i zobacz. Mi w zeszłym roku w Corollce żony zamarzł elektrolit :shock: myslałem, że aku do wymiany :-( Po naładowaniu jeżdzi do dzisiaj. Tak więc nie daj się naciągnać.
  • 0

   6621dcd2e963f9ebm.jpg


#37 ekonom

ekonom
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Głogów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:34, 18.12.2010

Nie koniecznie bartekm2000 uwierz mi są ludzie i ludziska. Naprawdę póki nie schrzaniłem sam aku to nie doradzali mi zakupu aczkolwiek trzeba uważać żeby się nie dać naciągnąć. Zupełnie teoretyzując zaleca się wymianę aku co około 4lata. Każdy z praktyki wie, że śmigamy na nich więcej. Ignorowanie zaleceń to zwykle odbija się na skróconej eksploatacji auta, ale za to w znaczący sposób zwiększa nasz budżet :-) .
  • 0
Jeśli koni dużo pod maską lepiej żeby za sterami nie siedział OSIOŁ.

#38 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 09:45, 19.12.2010

no to wieka radosc że najczarniejsze scenariusze sie nie sprawdziły :)) honda górą
co do sprawdzenia akumulatora to stacje diagnostyczne dysponują np opornicami do kontroli akumulatora które to posiadają skalę pomiarową - u mnie wartosci procentowe i kolory skali określają stan akumulatora - wystarczy zobaczyć skalę podczas pomiary i nikt Cie nie oszuka.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq