XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Odwrotnie podlaczony akumulator
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:00, 17.12.2010
#2
Napisano 08:06, 17.12.2010
odwrotne podłączenie akumulatora może
- spalenie głównego bezpiecznika
- przy złym stanie przewodów głównych - upalenie przewodów/ + lub - /
- ECU - no chyba że jest zabezpieczenie przed przypadkowym błędnym podłączeniem akumulatora,
- uszkodzenie alternatora,
- uszkodzenia immobilisera
- ....
#3
Napisano 08:18, 17.12.2010
#4
Napisano 09:54, 17.12.2010
#5
Napisano 11:08, 17.12.2010
to cewkę masz do wymiany i bendiks przy okazji .... a z tym odwrotnym podłączeniem to się nie martw.... jak miałeś kable z supermarketu to w nich zawirował prąd... a twój aku posłużył jako zwarcie dla tego taksówkarza..... Moja kiedyś zgasła jak kolega podłączył swoje auto jak podłączyłem pod HDS-a nic błędów nie wskazało....Temp -15 - 17
#6
Napisano 12:22, 17.12.2010
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:39, 17.12.2010
Czy przy spaleniu głównego bezpiecznika świeciły by kontrolki, działał by centralny?
Podłączałem do innego auta kablami, lecz zdejmując bezpośrednio jedną klemę u siebie, czyli pomijając mój akumulator. Sytuacja bez zmian. Jedyne co usłyszałem to pompa paliwa i tykanie rozrusznika. Zastanawiam się co zrobić, może przymarzł rozrusznik? Ale ja naiwny! Myślę czy startera nie zamówić.. zawsze jak nie odpali to może mnie na lince zholuje do jakiegoś elektryka na Ursynowie...
Pozdrawiam
#8
Napisano 12:45, 17.12.2010
Ps. Masz jakiś alarm albo immobiliser??
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:09, 17.12.2010
#10
Napisano 13:17, 17.12.2010
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:24, 17.12.2010
#12
Napisano 13:42, 17.12.2010
Podłącz aku pod prostownik na 6-8 h na wolneładowanie, jesli obsługowy dolej destylowanej, jeśli nie to nie.
Sprawdzić możesz wyjmując ten rozładowany i pożycz od kogoś sprawny i podłącz go i wtedy sprawdż czy uruchomi się.
Jeśli po kilku godzinach ładowania aku nie uruchomi silnika to padła cela i trzeba zainwestować w nowy. Tylko sprawdź na innym sprawnym czy odpala przed zakupem:) Miałem podobne objawy.
#13
Napisano 13:46, 17.12.2010
Nie prześledziłeś uważnie całego wątku kolego, wystarczyło zerknąć troszkę wyżej..Jesli jest cykanie to niepowinno się nic uszkodzić. Najprawdopodobniej maszrozładowany akumulator.
Podłącz aku pod prostownik na 6-8 h na wolneładowanie, jesli obsługowy dolej destylowanej, jeśli nie to nie.
Sprawdzić możesz wyjmując ten rozładowany i pożycz od kogoś sprawny i podłącz go i wtedy sprawdż czy uruchomi się.
Jeśli po kilku godzinach ładowania aku nie uruchomi silnika to padła cela i trzeba zainwestować w nowy. Tylko sprawdź na innym sprawnym czy odpala przed zakupem:) Miałem podobne objawy.
]Dziękuję za zainteresowanie tematem.
Podłączałem do innego auta kablami, lecz zdejmując bezpośrednio jedną klemę u siebie, czyli pomijając mój akumulator. Sytuacja bez zmian. Jedyne co usłyszałem to pompa paliwa i tykanie rozrusznika.
Pozdrawiam
#15
Napisano 14:00, 17.12.2010
Swoją drogą miałem podobne objawy jak u Aero kiedy schrzaniłem sobie aku. Sytuacja była tego typu, że postanowiłem przed tą zimą podładować porządnie na prostowniku w domu aku. Jednak, że śruby na klemach nie chciały puscić i były już objechane to długo się szarpałem (dosłownie i w przenośni) z odkręceniem. Niestety i tak nie odkręciłęm. Zdecydowałem urwać, ukręcić stare klemy a następnego dnia rano wymieniłem obie klemy. Wszystko ładnie wyglądało, ale aku już niestety się zesrało . Od szarpania nastąpiło przebicie między celami. Radio grało itd. Central było słychać, że chodzi z oporami bo potrzebuje więcej prądu, nie pamiętam jak szyby-może nawet by nie ruszyły bo tam już sporo amperów ciągnie silniczek. Tak więc inne rzeczy działały, ale niestety po przekręceniu na zapłon było tylko cyknięcie spod maski. Później przytrzymałem zapłon troszkę dłużej i otworzyłem machę a oczom ukazał się malutki dymek od aku co nie pozostawiło wątpliwości, że niechcący je schrzaniłem prze tą szarpaninę.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych