XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Modyfikacje silnika Hondy - Informacje
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:04, 07.01.2009
Mógł by mi ktoś podesłać informacje na temat Tuningu Hondy, tzn. jakim modyfikacjom można poddać honde aby podnieść nie tyle jej moc a moment obrotowy. Na tym forum czytałem wypowiedź już nie pamiętam kogo ale podobno wkladając wydech kompletny z Type R i konkretny dolot można podnieść moc silnika z Serii F o 20KM, a jak sie zmienia w tedy moment obrotowy?
Moj przebieg Hondy to prawie 170 tyś czy opłaca sie robić planowanie głowicy i ogólnie remont silnika w celu zwiększenia ciśnienia w cylidrach?
Szukałem w Necie informacji na temat modyfikacji silników ale podobno Silniki hondy są bardzo specyficzne pod tym kontem. Chciałbym początkowo uzyskać moment rzędu 210-220 Niutów ( seria nie całe 180 )
Mam silnik z oznaczeniem F18B2 wiem ze wiekszość z was znów może napisać ze nie opłaca sie modyfikować tego silnika lepiej kupic Type R, ja Tylko chce uzyskać informacjie na temat tego jak można zmodyfikowac ten silnik, nie istotne czy jest w tym sens czy nie. Kiedy poczytam, przemyśle w tedy podejme decyzje czy mody F18b2 czy Type R
#2
Napisano 16:11, 07.01.2009
(...) nie istotne czy jest w tym sens czy nie. Kiedy poczytam, przemyśle w tedy podejme decyzje czy mody F18b2 czy Type R
A ja Twardo powiem - NIE MA SENSU
Praktycznie brak czesci do tuningu etc... Zmienisz dolot - bedzie +0...3KM... zmienisz wydech - bedzie +3...8KM (oraz głośno), wrzucisz lekki zamach - bedzie szybciej sie wkrecał i przyspieszenie wzrośnie o jakies 0.2...0.5 do setki.... mozna jeszcze rozwiercac przepustnice/kol. doloty itp rzeczy robic ;P Ale jaki w tym sens? Kup sobie H22 z Prelude a najlepiej całego ATR'a i wtedy sie baw
Nowy projekt: Audi A8/S8 <-- Click
#3
Napisano 17:27, 07.01.2009
Czarna i piękna HA VI Ś.P.
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:47, 07.01.2009
ja nie chce sie rozstawaćz moją hanią bo moim zdaniem na prawde dobrze trafilem była sprawdzana i nie była po zadnej stłuczce czy coś nie chce z powrotem przeżywać stresu i nie pewnośći związanych z kumpnem nowego auta.
jedyne na co ostatecznie moge sie zgodzić to swap ale nie z type R, Chce poprostu pokazac ze 1.8 V-tec może lepiej latać niż np. 2 LItrowe BMW ( 1.8 na razie biore )
Chodzi mi aby polepszyć moment obrotowy żęby być szybszym na starcie.
Blade co z tym kołem zamachowym gdzie można dostać i jakie mniej więcej koszty?
#5
Napisano 18:01, 07.01.2009
Zainwestuj 50zł w hamownię przynajmniej będziesz wiedział na czym stoisz.
#6
Napisano 18:09, 07.01.2009
Czarna i piękna HA VI Ś.P.
#7
Napisano 13:11, 08.01.2009
o tutaj przykładowy LINK
pasuje zarówno do H jak i F serii Pewnie kolo kwietnia się skuszę na coś takiego :P Jak coś to można zrobić większe zamówienie Można się zamknąć w kwocie 500zł za koło + 300-400zł zamontowanie
Nowy projekt: Audi A8/S8 <-- Click
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:42, 08.01.2009
a co jeszcze do Swapa silnika to czy pasował by silnik od Civica VI gen ( tego w liftbeku)
1.8 V-tec DOHC?
#9
Napisano 20:12, 08.01.2009
Do zobaczenia na trasie.
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:36, 08.01.2009
w najbliższym czasie rzeczywiście pojade z moja Hondą na hamownie i zobaczymy
są jeszcze jakieś silniki 1.8 V-tec DOHC z wyższym momentem niz ten B18C4?
i w ostateczności czt ten B18C4 wszedł by wogóle do mnie? i ile w ogóle kosztuje profesjonalny Swap?
[ Dodano: 2009-01-09, 23:52 ]
znalazłem kilka silników 1.8 V-tec DOHC
http://www.jdmtigerj...ex.php?cPath=23
głównie są to silniki z Acury i Troszke kosztują :-/
ale czy w ogóle da sie taki silnik wstawić do mnie?
#11
Napisano 15:43, 18.01.2009
raczej sprawa plug&play.
Zreszta orientujesz sie wogole w kosztach takiej operacji?
Sam silnik okolo 10k, a przekladki nikt za 500 nie zrobi (sam dokladnie nie wiem, bo
rzadko sie to robi do accorda).
Plus mozliwa modyfikacja instalki elektrycznej.
Plus zakup stacyjki, kluczyka (jesli nie jest w komplecie z silnikiem)
Plus kwestia niezaplanowanych wydatkow.
Moja rada, sprzedaj accorda (bo to ciezkia buda, wiem ze wygodna), i za 28-30k kup
ITRa z b18c6, ktory jest "lekko" mocniejszy od b18c4 z VTI. Ma okolo 7,2s do 100.
Zrobisz w nim dolot i wydech
i mozesz miec z 200PS+. I bedziesz BMW, TDI i golf killer
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#12
Napisano 20:38, 18.01.2009
Czarna i piękna HA VI Ś.P.
#13 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:34, 20.01.2009
postanowiłem ze robie kompletny wydech, zmienie dolot i może kupie to lekkie koło zamachowe pojade na hamownie i zobacze ile to da
#14
Napisano 10:41, 21.01.2009
Czarna i piękna HA VI Ś.P.
#15
Napisano 12:49, 21.01.2009
Do zobaczenia na trasie.