XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Pykajacy element deski od strony pasazera
#16
Napisano 09:41, 15.02.2011
to czegoś innego, jak coś się zmieni będzie wiadomo
druga kwestia, sprawdźcie czy macie dobrze założony schowek, po jego lewej stronie w okolicach śrub montażowych jest taki cycek
który musi trafić w dziurkę. Taki jakby punkt prowadzący by było wiadomo że jest dobrze założony.
Mi on sobie potrzaskiwał, ale podczas ostatniej wymiany filtra kabinowego złożyłem go jak trzeba i jest cisza.
Do tego przy wymianie filtru i żarówek w zegarach ułożyłem wiązki tak jak powinny być, bo niektóre były luźno.
trzecia kwestia, czy jak wam się rozgrzeje auto w środku to czy dźwięki znikają? ja też na początku jak wsiadam do auta to jest jakby więcej
odgłosów, ale jak złapie temp środek to jest cisza, a dzięki rozpórce jest ciszej
najwięcej odgłosów ma z okolic tylnej szyby, takie drobne trzaski jak guma - metal, czyli uszczelka pracuje po blasze
według mnie wykonanie wnętrza jest na wysokim poziomie w acco, zapraszam do 10-12 letnich seatów, skód, passatów, tam to jest koncert deski
a każdy kto jedzie ze mną daje komentarz, ale to auto ci cicho chodzi
serio
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#18
Napisano 09:57, 15.02.2011
#19
Napisano 10:00, 15.02.2011
a szyba, no dziwne, na początek posmaruj silikonem w spraju pod uszczelką w miejscach styku,
a ręką to wiesz co można robić, a nie szyby dociskać i sprawdzać czy trzeszczą
ja tak miałem z tylną po ponownym wklejeniu, na świerzo w czasie jazdy trzaski jak cholera, na postoju pod ręką cisza
i na postoju na krzywym podłożu (inne rozłożenie sił na nadwoziu) już docisk ręką daje jakieś głosy
spróbuj zaparkować na krawężniku i wtedy coś z tą szybą
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#20
Napisano 15:53, 15.02.2011
Ile moze kosztowac takie rozebranie polowy deski rozdzielczej? Czy to skomplikowana operacja? Gdzie ew. mozna w Sz-n to zrobic? Cos czuje, ze bez tego sie nie obedzie, a dluzej z tym juz nie wytrzymam
#21
Napisano 20:10, 15.02.2011
u mnie to słychać jakby pracowała przednia szyba, uszczelka, sam juz nie wiem hehe
świerszcza mam w desce odką kupiłem gdzieś w środku pod poduszką - ale jego to lubie
dokładnie, u mnie jak zimno to tak samo.....i ni kuta nie wiem o co chodzi.....
Pozdrawiam,
#22
Napisano 20:17, 16.02.2011
Seth napisał/a:
u mnie to słychać jakby pracowała przednia szyba, uszczelka, sam juz nie wiem hehe
świerszcza mam w desce odką kupiłem gdzieś w środku pod poduszką - ale jego to lubie
dokładnie, u mnie jak zimno to tak samo.....i ni kuta nie wiem o co chodzi.....
ja też się pod tym podpisuję-też mam wrażenie że to szyba trzeszczy ale tylko jak na mrozie(oszroniona) a jak się nagrzeje środek to w porządku :-/ jakby coś z uszczelką szyby było nie tak
Czarno-biały Projekt by Valdi...
http://www.accordklu...pic.php?t=19232
Dopóki walczysz,jesteś zwycięzcą.
#24
Napisano 21:44, 16.02.2011
#25
Napisano 22:19, 16.02.2011
W zwyklym warsztacie podjeliby sie demontazu deski, czy jest to jakas wyzsza szkola jazdy?
pewnie by się podjęli ale ja bym w jakimś obcym warsztacie tego nie robił - potem by sie okazało że co drugiej śrubki by w ogóle nie było
najlepiej u znajomego mechaniora albo samemu ja się ma manuala
Czarno-biały Projekt by Valdi...
http://www.accordklu...pic.php?t=19232
Dopóki walczysz,jesteś zwycięzcą.
#27
Napisano 00:10, 17.02.2011
W zwyklym warsztacie podjeliby sie demontazu deski, czy jest to jakas wyzsza szkola jazdy?
niestety pewnie po wyjeździe z od takich magików trzeszczałoby bardziej niż przed wyjazdem,
a o braku śrub dowiedziałbyś się po przejechaniu 100-200km jak deska pod spodem zaczęłaby się
rozłazić
samo złożenie też jest ważne, bo jak ostatnio demontowałem u siebie tyle
to po pierwszym skręceniu na maxa było coś tam słychać, dopiero ponowne rozłożenie
i złożenie ze skręceniem śrub na 80% uciszyło
szczególnie widać to przy obudowie liczników, jak przykręcę te trzy wkręty na górze na maxa,
to mam jakieś trzaski, jak je lekko poluzuję cisza
trochę z tym walki, ale efekt cichego wnętrza jest fajny
V12, jak będziesz chciał podjechać, to w lato za colę mogę Ci powiedzieć co gdzie jak odkręcić, ale Ty sam sobie
łamiesz zatrzaski
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#28
Napisano 21:47, 17.02.2011
Jestem zielony w temacie - czy zdjecie deski po odkreceniu 3 srub i wyjeciu z zatrzaskow daje wglad na to co jest pod spodem, zeby ew. namierzyc ta srubke?
Czy mozecie kogos ze Szczecina polecic, kto by sie tego podjal?
#29
Napisano 23:23, 17.02.2011
http://japancars.ru/...=B__3700&s=0.45
http://japancars.ru/...=B__3710&s=0.45
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#30
Napisano 02:11, 18.02.2011
Poprzednim razem pukala srubka nr 45.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych