2.
Czy ew. mogę przekładać moje fabryczne?
tak
Czy po przekładce z angola może się okazać że w razie dzwona nie zadziałają?
jak nie będzie błędu SRS to na 99,(9)% zadziałają
3. nie
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 13:40, 25.07.2012
Czy ew. mogę przekładać moje fabryczne?
Czy po przekładce z angola może się okazać że w razie dzwona nie zadziałają?
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
Napisano 16:50, 25.07.2012
3. nie
Napisano 07:41, 26.07.2012
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
Napisano 07:52, 26.07.2012
3. Czy istnieje możliwość przekładania prawy lewy tak żeby to kierowca miał pełną regulację?
czy da się przełożyć sterowanie?
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
Napisano 08:26, 26.07.2012
Napisano 08:55, 26.07.2012
czy i jak łatwo udałoby sie przełozyć samą tapicerkę na "stelarz", który mam teraz?
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
Napisano 09:28, 26.07.2012
Napisano 10:08, 26.07.2012
ze mnie krawiec strasznie mocny
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
Napisano 10:17, 26.07.2012
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
Napisano 20:11, 20.02.2014
niczym sie nie przerażaj, jeżeli nie masz dwóch lewych rąk to sobie poradzisz . Ja już taki zabieg robiłem w swojej poprzedniej Hani. wkleje mojego posta z forum hondy:
witam
zdecydowałem że jeśli nie ma kogoś kto zna ten temat to będę musiał go sam przetrenować. Zakupiłem więc tapicerkę skórzaną razem z boczkami. Fotel prawy jest el. sterowany oraz oba są podgrzewane. Mój HA '99 jest w wersji LS i jak się okazało nie ma wyprowadzonych wiązek do elektryki, więc na wszelki wypadek wyciąłem część wiązek z tego anglika co miał skóre. Zabrałem się za montaż (oczywiście najpierw klemy żeby nie było niespodzianek z poduchami), cały tył jest identyczny jak w europie wymiana zajmuje 20 min. , natomiast przód zanim włożyłem fotele to przeprowadziłem wiązki od grzania i elektryki wszystkie plusy pod zapalniczkę a minusy do podwozia(i kolejny raz nieoceniona pomoc "Honda ESM Accord 1998" tam jest cały schemat połączeń el fotela i grzania). Wrzuciłem fotele pasują idealnie wpiąłem wiązki , wymieniłem wszystkie boczki(są symetryczne więc tylko trzeba przełożyć sterowanie szybami).............i wreszcie efekt 100% satysfakcja -wygląda pięknie. Stracił na tym troche mój fotel bo nie ma regulacji wysokości i lędźwi ale ja tego nie używałem , za to pasażer ma full .
tak więc sam sobie odpowiedziałem na pytanie czy pasuje czy nie : PASUJE I TO IDEALNIE , jeżeli więc któryś z kolegów się nad tym zastanawiał to polecam naprawde warto tym bardziej że taką tapicerkę można kupić bardzo tanio.
PS. jak wyciągałem fotele z anglika to się okazało że standardowo ma wyprowadzone wszystkie wiązki na prawy i na lewy fotel.Więc jeżeli ktoś ma Accorda w wersji es bez skóry to niepotrzebuje nawet ciągnąć wiązek tylko wkręca i wpina.
A oto efekt przekładki:
A tu już z kierownicą od typeV:
W razie problemów pytaj-chętnie pomoge
Pozdrawiam Marek
Witaj Marku.Mam ogromną prosbę , napisz na priv jak podłączyć grzane fotele do mojego Acco 2001r. po lifcie.Pod starymi siedzeniami nie mam zadnych kabli tylko te od poduszek.Skórzane fotele które kupiłem są od anglika i czy one mają wyprowadzone kable?Moje Acco posiada przekaznik i bezpoecznik od ogrzewania ale co z tego kiedy nie wiem gdzie się wpiąć z tymi nowymi fotelami. Adres rsuchomski@wp.pl
Napisano 11:21, 23.02.2014
ad 1. Nie wiem czy jest różnica przed i po lift ale wiem na bank że prawego fotela z angola nie wsadzisz na miejsce kierowcy (tzn. wsadzisz ale fotel odjedzie w lewo - nie będzie w osi z kierownicą) i analogicznie z 2 fotelem.
ad 2. Po zdjęciu pokrowca popatrzysz na poduchę - jeśli jest cała to jest cała. Jeśli uszkodzona to chyba powinien się SRS swiecić (jeśli nie to proszę o poprawę). Da się je przekładać z lewej na prawą stronę fotela ( rama ma symetryczne otwory).
ad 3. Brałem pod uwagę ale nie zabrałem sie do działania (chyba ze grubej rzeźby by się nie obeszło).
Najlepiej pozostawić ramy EU i załozyć pokrowce UK.
W fotelu pasaera pozostanie otwór na regulację odcinka ledźwiowego.
Napisano 13:54, 23.02.2014
ad 1. Nie wiem czy jest różnica przed i po lift ale wiem na bank że prawego fotela z angola nie wsadzisz na miejsce kierowcy (tzn. wsadzisz ale fotel odjedzie w lewo - nie będzie w osi z kierownicą) i analogicznie z 2 fotelem.
ad 2. Po zdjęciu pokrowca popatrzysz na poduchę - jeśli jest cała to jest cała. Jeśli uszkodzona to chyba powinien się SRS swiecić (jeśli nie to proszę o poprawę). Da się je przekładać z lewej na prawą stronę fotela ( rama ma symetryczne otwory).
ad 3. Brałem pod uwagę ale nie zabrałem sie do działania (chyba ze grubej rzeźby by się nie obeszło).
Najlepiej pozostawić ramy EU i załozyć pokrowce UK.
W fotelu pasaera pozostanie otwór na regulację odcinka ledźwiowego.
ad 1. Nie wiem czy jest różnica przed i po lift ale wiem na bank że prawego fotela z angola nie wsadzisz na miejsce kierowcy (tzn. wsadzisz ale fotel odjedzie w lewo - nie będzie w osi z kierownicą) i analogicznie z 2 fotelem.
ad 2. Po zdjęciu pokrowca popatrzysz na poduchę - jeśli jest cała to jest cała. Jeśli uszkodzona to chyba powinien się SRS swiecić (jeśli nie to proszę o poprawę). Da się je przekładać z lewej na prawą stronę fotela ( rama ma symetryczne otwory).
ad 3. Brałem pod uwagę ale nie zabrałem sie do działania (chyba ze grubej rzeźby by się nie obeszło).
Najlepiej pozostawić ramy EU i załozyć pokrowce UK.
W fotelu pasaera pozostanie otwór na regulację odcinka ledźwiowego.
czy to jakaś indolencja wiedzy czy brak dobrej woli? nikt nie chce napisać jak podłączyć te grzane fotele ,czy one mają wyprowadzone kable do podpięcia i gdzie je w końcu podpiąć-może do włącznika , ale gdzie wtedy podpiąć włącznik?
Napisano 17:29, 23.02.2014
Sorki kolego, odjechałem od tematu
Moje fotele posiadają wyprowadzoną kostkę 2-pinową pod spodem. Niestety maty nie są równomiernie sprawne, więc nie są podłączone. Sprawdzałem je na napięciu akumulatora (12V). Co do podłączenia to nie wiem czy włączniki montowane oryginalnie (sam takiego nie posiadam) posiadają zintegrowany przekaźnik czy tylko podają sygnał do przekaźnika zamontowanego np w skrzynce czy układ wcale nie wykorzystuje przekaźnika. Tak czy inaczej można zrobić swoją wiązkę i podjechać pod dywanem do foteli. Podejrzewam, iż włącznik z regulacją poziomu grzania działa jak potencjometr i w zależności od dawki energii dostarczonej do fotela po kablu odzwierciedla się poziomem ogrzania. Sama kostka pod fotelem powinna obsługiwać bajerkę bez względu na to czy podłączysz zgodnie z biegunami czy odwrotnie.
Napisano 19:53, 23.02.2014
Sorki kolego, odjechałem od tematu
Moje fotele posiadają wyprowadzoną kostkę 2-pinową pod spodem. Niestety maty nie są równomiernie sprawne, więc nie są podłączone. Sprawdzałem je na napięciu akumulatora (12V). Co do podłączenia to nie wiem czy włączniki montowane oryginalnie (sam takiego nie posiadam) posiadają zintegrowany przekaźnik czy tylko podają sygnał do przekaźnika zamontowanego np w skrzynce czy układ wcale nie wykorzystuje przekaźnika. Tak czy inaczej można zrobić swoją wiązkę i podjechać pod dywanem do foteli. Podejrzewam, iż włącznik z regulacją poziomu grzania działa jak potencjometr i w zależności od dawki energii dostarczonej do fotela po kablu odzwierciedla się poziomem ogrzania. Sama kostka pod fotelem powinna obsługiwać bajerkę bez względu na to czy podłączysz zgodnie z biegunami czy odwrotnie.
Dzięki kaeres90 teraz widzę światełko w tunelu.Włącznik jest klawiszowy więc raczej nie będzie regulował energii podawanej na maty. Co do wiazki własnej roboty to nie wiem nadal gdzie ją wpiąć do instalacji szczególnie od włącznika doooooo??
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych