XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Nierówna praca
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:40, 22.11.2010
Jeżdząc normalnie do 3,4 tys. nie ma żadnego problemu. Jednak jak przeciągne do 6 tyś silnik zaczyna bardzo nierówno pracować. Dzisiaj nawet po zapięciu na 6,5 tyś przy wyprzedaniu jak się zatrzymałem na jałowym to zadławił się i zgasł. I nie dało się odalić. Jak ostygnie, odpala na ssaniu wydaje się wszystko w porządku.
O co chodzi Panowie?
#2
Napisano 17:17, 22.11.2010
na początek filtry,
ale może to coś z katem? zapchany albo co. Nie ma żadnej świecącej się kontrolki?
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:16, 22.11.2010
Właśnie, wróciłem z pracy na lawecie bo już po przejechaniu 3km jak się trochę rozgrzał zaczął nierówno chodzić, dusić się i gadnąć ostatecznie. Nie da się później odpalić bez dodania gazu ale za chwile jak odpali to na moment i znowu oborty prawie na 0 i koniec.
Na moje oko może być (proszę Was o opinie tutaj, ewentualnie co jeszcze?):
- któryś wtrysk padnięty ?
- czujnik położenia wału ?
- silnik krokowy ?
Nie mam więcej pomysłów
#4
Napisano 20:31, 22.11.2010
A checka nie wywala bedow od 71 do 74?
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:36, 23.11.2010
#6
Napisano 09:41, 23.11.2010
Pozdro
#7
Napisano 12:54, 23.11.2010
Ja tak miałem ponoć po podpartych zaworach, na samym poczatku gasł i nie dalo sie go odpalic bez dodania gazu.Myślisz, że od zaworów byłyby takie jaja? Check palił się wcześniej, jak sprawdziłem był jakiś nieznany błąd ale dałem ciała i nie spisałem numeru. Czyli czujnik położenia wału czy wtryski można wykluczyć?
pozniej zostało już tylko drganie silnika.
Oddałem auto do mechanika, wykryli zbyt wysokie cisnienie w kolektorze dolotowym odczytane z MAP sensora.
Ustawili mi zawory, o dziwo bledy znikneły i drgania ale zawory strasznie na*cenzura*lały... :-/
Myślę sobie cos spartaczyli i sam zabrałem sie do ustawiania, na ssacych bylo grubo ponad 0,20mm coś pod 0,25mm nawet gdzie normą max jest 0,19mm.
Ustawiłem zawory ja ta lalapo ksiażkowych normach i nastała cisza pod maska, lecz po zrobieniu ok150km znow na cieplym telepie silnikiem.
Moje przypuszczenie to wypalone/pekniete (a moze wyrobione o ile cos takiego istnieje) giazdo/gniazda zaworoweale musze to skonsultowac z bardziej kumatymi ludzmi w tym temacie.
Gdy zawor byl ustawiony z luzem scisle przylegal do gniazda i zakrywal pekniecie czy co tam sie stalo, po wlasciwej regulacji juz tego nie robi bo gniazdo (bądź zawor) stracil swe parametry/wymiary :-/
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 07:41, 25.11.2010
#9
Napisano 08:32, 25.11.2010
Na początek spróbuj przeczyścić silniczek krokowy, np benzyną ekstrakcyjną. Oczywiście nie mocząc przy okazji jego elektrycznej części. Już po zmontowaniu do kupy, wypnij mu elektrykę i wyreguluj obroty. Zapali się na bank check, ale silnik nie powinien zgasnąć.
Pozdro
W VI gen nie ma regulacji wolnych obrotów żadną śrubką....
#10
Napisano 10:33, 25.11.2010
Fakt, sorki mój błąd. Trochę się rozpędziłem i nie zwróciłem uwagi jakiej gen. Hondę ma.W VI gen nie ma regulacji wolnych obrotów żadną śrubką....
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:53, 27.11.2010
#12
Napisano 20:15, 27.11.2010
Może podczas wkładania silnika gdzieś delikatnie uszkodziliście przewód i tylko jak jest gorący silnik to są problemy?
#13 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:51, 23.12.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych