Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Uszczelka wokół świecy pod pokrywą zaworó w- pomocy...


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:02, 12.11.2010

Witam,

mam mały problem, mam silnik F20B3 i trafiło mi uszczelkę przy świecy pod pokrywą zaworów. Szukam na necie ale po zdjęciach nic mi nie pasuje. Owszem dane silnika OK, ale jak spojrzę to zupełnie coś innego. Boję sie że mam jakąś inną głowicę, silnik był przekładany z aerodecka do coupe... Czy ktoś już to wymieniał i może mi powiedzieć czy zestaw np Ajusa zawiera taką uszczelkę jak na zdjęciu poniżej ? Na necie wszystkie uszczelki mają trzy wcięcia od wewnątrz ? To jakiś zamiennik ??


Dołączona grafikazdjęcie
  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 20:38, 12.11.2010

kolego - ta po lewej, to uszczelka pomiędzy nakrętką a pokrywą zaworów - pozycja 15.
Po prawej to uszczelka pomiędzy pokrywą zaworów a głowicą - pozycja 7
http://www.japancars...&nplblk=E__0900

Powinno bez problemów się je dostać, ale na twoim miejscu, jeśli jest jeszcze cała a tylko puszcza olej, to bym poskładał na silikonie i kupił w ASO jak najszybciej. Ja u siebie wymieniłem na ASO i już chyba 4 razy ściągałem pokrywę zaworów i nic nie cieknie :D

Jeśli masz uszkodzoną, to kup zamiennik, ale licz się z tym że może cieknąć.
  • 0

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:54, 12.11.2010

Witam, no właśnie nie ma problemu z zakupem, zastanawiam się tylko nad tym, że moje wyglądają jak powyżej a w sklepie jak poniżej... Trochę inaczej wygląda ta przy świecy... Nie mam pewności czy to dokładnie to samo.

Dołączona grafika
  • 0

#4 WESOŁY ROGER

WESOŁY ROGER
  • Forumowicz
  • 51 postów
  • Skąd:Krzemienica
  • Silnik:2.4
  • Wersja:typS
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:cm2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:09, 13.11.2010

Po zdjeciu uszczelek one inaczej wygladają jak nowe też to nie dawno robiłem w swoim ACC tylko przy zakładaniu uszczeliki pod pokrywą trzeba ją osadzic na silikonie a szczegulnie w wypustach na wałki bo bedzie ciekło
  • 0
IRON MAIDEN - Brave New World
2003 ACCORD 2,4 IVTEC Typ S CM2

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:43, 13.11.2010

Dzięki wielkie, widocznie zmienili kształo potem, albo poprawili. Przynajmniej nie wywalę stówki na darmo ;)
  • 0

#6 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 12:07, 13.11.2010

Jak będziesz wymieniał następnym razem to będą takie same jak te pierwsze :) Po prostu uszczelka się zniekształca.
  • 0

#7 wujasss666

wujasss666
  • Forumowicz
  • 421 postów
  • Skąd:krk-nh
  • Silnik:H22
  • Wersja:V-TEC
  • KM:ponoć 200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:kupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:11, 13.11.2010

Najlepiej jak ściągamy i zakładamy te uszczelki na totalnie zimnym silniku w innym wypadku mogą się zniekształcić i nie spełniać swojej funkcji tak jak powinny. Mi się to zdarzyło więc przestrzegam przed tym ;-) pozdrawiam
  • 0

#8 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 14:09, 13.11.2010

A co ma do tego zimny, ciepły, czy gorący silnik. Przy gorącym co najwyżej się poparzysz. Nie powinno mieć znaczenia czy silnik jest zimny czy nie.
  • 0

#9 wujasss666

wujasss666
  • Forumowicz
  • 421 postów
  • Skąd:krk-nh
  • Silnik:H22
  • Wersja:V-TEC
  • KM:ponoć 200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:kupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:18, 13.11.2010

A o dziwło właśnie ma, zdarzyło mi się zdejmować dekiel kiedy silnik był jeszcze nie do końca wystudzony i ku mojemu zdziwieniu uszczelka pod deklem zwiększyła swój rozmiar i nie byłem jej już w stanie tak włożyć jak Bóg nakazał bo wystawała to z tej to z drugiej strony, dlatego wolę przed tym przestrzec ;-)
  • 0

#10 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 22:39, 13.11.2010

Uszczelki są robione z HNBR-u. Przynajmniej powinny. Twardość jakieś 60-70IRHD.
Jeśli kupisz zamiennik możesz kupić z NBR-u. Znosi warunki pracy do 100C (HNBR do 150C). Dlatego uszczelka mogła spuchnąć.
  • 0

#11 wujasss666

wujasss666
  • Forumowicz
  • 421 postów
  • Skąd:krk-nh
  • Silnik:H22
  • Wersja:V-TEC
  • KM:ponoć 200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:kupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:04, 14.11.2010

spuchnąć nie spuchła, rozciągnęła się. nie wiem czy była wymieniana czy nie wcześniej. teraz założony jest used oem i jest git majonez :mrgreen:
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq