Witam u mnie w acco cl7 też stuka - wymieniłem amory ponieważ już były wybite i co tydzień spokoju i znowu pukanie na dodatek jeszcze głośniejsze !
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Stuki w tylnym zawieszeniu
#31
Napisano 22:02, 06.05.2016
#32
Napisano 07:25, 10.05.2016
#33
Napisano 17:17, 15.05.2016
Sprawdź gumy na stabilizatorze.Mechanik mnie przekonał do wymiany łączników .Obeszło byś się bez tego,ale dopiero po fakcie na to wpadłem.Jak to gumy to nie musisz ich wymieniać.Odkrec ,podłoż np.kawalek dętki i po sprawie.
Mój mechanior twierdzi że żadnych luzów w zawieszeniu nie ma owszem gumy i te wszystkie pozostałe elementy nie są już w super stanie ale twierdzi że jeszcze nie wymagają wymiany.
Więc jedyne co mi przychodzi do głowy to te nieszczęsne poduszki amortyzatorów ?!
Fakt jest też taki że sam nie zaglądałem pod auto więc w wolnej chwili spróbuje sam problem namierzyć.
Dodam jeszcze jedno że owe * puknięcie * - niekiedy ma również miejsce w momencie wsiadania do auta.
Użytkownik 26wf101 edytował ten post 17:29, 15.05.2016
#34
Napisano 08:33, 18.05.2016
U mnie występują podobne objawy. U diagnosty na trzepakach wszystko sprawne, a na dołkach czasami coś stuknie w tylnym zawieszeniu. Dodam że jak jest sucho to rzadko i cichsze jest to stukanie a głośniejsze i częstsze na mokrej nawierzchni i czasami występuje odgłos tak jakby z prawej strony sprężyna przeskoczyła...
Czytają forum wnioskuje że może to być to górne mocowanie amortyzatorów czy coś jeszcze można obstawiać?
Użytkownik krychu34692 edytował ten post 08:35, 18.05.2016
#35
Napisano 18:16, 23.05.2016
Kiedy guma stabilizatora jest do wymiany ? Po czym poznać ?
Popękana, wyrobiony otwór, sparciała ?
Zabrałem się do oględzin...
I co ?
Wykręciłem jedną śrubę a druga elegancko się ukręciła, łeb został w kluczu, straciłem pól dnia na walkę z urwaną śrubą , dziękuję - nie bawię się już w mechanika.
#36
Napisano 20:24, 01.06.2016
.. a stukanie jak było tak jest dalej i rośnie w siłę coraz więcej dB
#37
Napisano 09:55, 12.07.2016
Jakiej firmy polecacie łączniki stabilizatorów tył do CH6?
#38
Napisano 14:23, 12.07.2016
szybko się kolega poddaje.... wybić w środku można przyspawaną nakrętkę i zastosować później swoją a śrubę rozwiercić. Co do pukania jak nie wyjmiesz to nie zobaczysz chyba, że jest tak mocno wybita już, że widać luz pomiędzy guma a stabem
co do łączników ctr polecam
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#39
Napisano 09:51, 14.07.2016
szybko się kolega poddaje.... wybić w środku można przyspawaną nakrętkę i zastosować później swoją a śrubę rozwiercić. Co do pukania jak nie wyjmiesz to nie zobaczysz chyba, że jest tak mocno wybita już, że widać luz pomiędzy guma a stabem
co do łączników ctr polecam
Znalazłem te CTR, orientujecie się czy one są od razu w komplecie z gumami, czy trzeba je oddzielnie kupować?
#40
Napisano 11:04, 14.07.2016
Gumy stabilizatora oddzielnie kupujesz.
#41
Napisano 09:33, 26.07.2016
Koledzy, ja u siebie mam takie pukanie dosyć głośne, ale rzadko się pojawiające. Słychać to tylko np. przy zjeździe z krawężnika albo po zaliczeniu głębszej studzienki. W innych okolicznościach cisza. Myślałem, że to gaśnica, ale niestety nie. Słychać wyraźny, głośny stuk jakby coś skakało w bagażniku.
Zaczynać od gum stabilizatora i łączników?
#42
Napisano 10:34, 26.07.2016
Ewentualnie same łączniki na początek.
Później górne mocowanie amora a najpierw odwiedź speca od zawieszeń niech sprawdzi to kosztów nie narobisz.
Wysłane z Tapatalk
#43
Napisano 12:00, 26.07.2016
A jeszcze takie pytanie, dokręcać te gumy i łączniki można na podniesionym samochodzie czy muszą być koła na ziemi?
A łączniki jak coś to lepiej 555 czy CTR?
Użytkownik Cloudwalking edytował ten post 12:01, 26.07.2016
#44
Napisano 13:52, 26.07.2016
#45
Napisano 22:06, 16.01.2022
Temat dosc stary,ale moze komus sie przyda.Tez mialem takie gluche stuki z tylu na zakretach,dziurach itd. Laczniki i gumy staba wymienione.Okazalo sie 4 sruby od mocowania ktorymi przykreca sie tylny stabilizator mialy gwint zjechany.Odwiedzilem miejscowy sklep rolniczy Grene zakupilem identyczne sruby tyle,ze o twardosci 8.8 nie pamietam jaka orginalne twardosc maja.Po wymianie samych srub stuki ustaly.
Użytkownik tobiaszt edytował ten post 22:07, 16.01.2022
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych