Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Filtr oleju, ogólny temat wszystkie generacje - dyskusja

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
384 odpowiedzi w tym temacie

#376 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 179 postów
  • Skąd:Lu
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:33, 06.11.2019

Używałem filtrona Op575, nic nie ciekło, ciśnienie ok

używałem OC617, nic nie ciekło, ciśnienie ok,

teraz uzywam MANN W610/6, nic nie cieknie ciśnienie ok.

 

Nie znam konstrukcji tych filtórw, ale wydje mi się że OP575 to nie jest dobry omysł, bo: OP575 jest podawany jako zamienniek MANN W610/3 oraz W610/6, a tylko W610/6 jest polecany do Accorda. 

Filtr w K20/K24 jest wkręcany z boku bloku silnika więc powinien mieć zawór zwrotny, żeby olej nie spadał z filtra i nie było suchego startu. natomiast nie wiem który z tych filtrów go posiada a który nie, a może mają go wszystkie ;)


  • 0

#377 niemcu

niemcu
  • Forumowicz
  • 153 postów
  • Skąd:Myślenice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:08, 06.11.2019

https://www.iparts.p...575-146293.html tu masz informację, że op575 posiada zawór zwrotny.


  • 0

#378 rudi0018

rudi0018
  • Forumowicz
  • 165 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:12, 13.11.2019

Ja również stosuje Knecht OC617 i nic mi nie cieknie, a kontroli gasną od razu i dalej będę go zakładał. Stosunek ceny do jakości jest znakomity. ;)


Użytkownik rudi0018 edytował ten post 11:13, 13.11.2019

  • 0

#379 ubek

ubek
  • Forumowicz
  • 320 postów
  • Skąd:Łańcut & UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:kto to wie..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 17:49, 13.11.2019

Dziś wyskoczyl mi ciekawy film na YT, test filtrów Mann'a i Knechta.
Nie są to filtry puszkowe a wkłady ale zasada działania taka sama.
https://youtu.be/YyMj0jQik38
  • 1

#380 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 2437 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 98
Super

Napisano 21:31, 13.11.2019

Ja stosuję od 3 lat knecht mahle OX153/7D1 (diesel)

Produkowany w Austrii tak jak samo jak OEM, z resztą oryginalny jest tego samego producenta. 


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#381 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1226 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 22:29, 28.11.2019

Dla wszystkich zainteresowanych zrobiłem  małe porównanie filtrów oleju MANN i oryginał PURFLUX

 


  • 0

#382 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2448 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 11:12, 29.11.2019

jeśli chodzi o porównanie tych filtrów to jeszcze jedno rzuciło mi się w oczy, a mianowicie filtr mann ma pogniecioną blachę na sprasowaniu bocznej blachy z górnym kołnierzem, tak jakby nie umieli zrobić tego aby ta blacha była tam idealnie gładka, w każdym razie bardzo niefachowo to wygląda. filmik super :)


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#383 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1226 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 21:45, 30.11.2019

Dokładnie tak.Nie zdążyłem zmierzyć ile jest zwojów gwintu na filtrze MANN.Ale wydaje mi się że oryginał ma więcej gwintu do przykręcania


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 21:45, 30.11.2019

  • 0

#384 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4248 postów
  • Skąd:Centrum
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Specjals
  • KM:~999
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 119
Super

Napisano 12:49, 02.12.2019

Nie trzeba nasadek kupować do odkręcania filtrów.. Mam uniwersalny klucz jonneswaya który dostosowuje się do średnicy..
  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..możliwość wyszukania aut typowo pod zamówienie

mechanika: regulacja luzu zaworowego wszystkie Hondy, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników - etc, zapraszam na pw   opinie: tu kliknij


#385 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 179 postów
  • Skąd:Lu
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:37, 02.12.2019

Ja do odkręcania uzywam szczypc do filtrów. Pierwsza wymiana w k24  bez nich była cięzka tak się zasiedział filtr :P


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq