XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
brak iskry po wymianie kabli i kopułki
#1
Napisano 16:34, 21.10.2010
#2
Napisano 17:16, 21.10.2010
kable też były uciapane olejem? Mogło to doprowadzić do powstania tzw. iskry zwrotnej, która może uszkodzić aparat zapłonowy.wykrecilem swiece i byly całe w oleju.
Palec rozdzielacza też wymieniłeś?wymieniłem kopułke aparatu bo wykruszył sie do zera ten palec (jest chyba z grafitu)
Jeżeli po wymianie kabli, kopułki, palca i świec dalej nie ma iskry, wszystko wskazuje na to, że uszkodzony jest aparat zapłonowy(w hondzie jest bardzo delikatny), najprawdopodobniej uszkodził się moduł lub cewka.
Trzeba by sprawdzać po kolei. W manualu jest cała instrukcja jak sprawdzić części aparatu zapłonowego(potrzebny jest omomierz).
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire
#3
Napisano 14:57, 22.10.2010
Jak będziesz szukał, to zwróć uwagę na jednostki. W niektórych książkach (np do civica) podają wartości jako Ohm a powinno być kOhm.
Cewkę można sprawdzić z tego co pamiętam bez wyciągania z aparatu. Należy tylko odłączyć kabelki.
#4
Napisano 15:02, 22.10.2010
Modułu zapłonowego nie da się sprawdzić. Trzeba mieć drugi na próbę
A nie macie czasem takich samych modułów ? Możecie podmienić
#5
Napisano 17:07, 22.10.2010
Tylko troszkę daleko mam do zielonej góry.
U kumpla w Civicu (d15b2) po ukruszeniu się grafitowego pręcika też poleciał aparat. Tyle, że w ciągu kilku godzin załatwił aparat i nie wiem w sumie co padło.
Gdybyś kupował moduł, to do civica 1,5 (V generacji) są te same co do accorda.
Sprawdzałem wg katalogu intercars.
Na civic klubie był za jakieś 100zł kiedyś.
Może jeszcze jest.
#6
Napisano 19:39, 22.10.2010
Tylko troszkę daleko mam do zielonej góry.
Nie dopatrzyłem że to temat Wandzika. Poebało mi się z Seraphinem
#7
Napisano 09:13, 23.10.2010
#8
Napisano 12:34, 23.10.2010
http://www.iparts.pl...296-100246.html
Jeśli masz info jak sprawdzić moduł, to podeślij mi proszę info. Tak z ciekawości sobie przeglądnę.
#9
Napisano 14:40, 23.10.2010
dokladnietylko cewka i zapłonnik
moduł to inaczej zapłonnik
pozdr
#10
Napisano 20:17, 23.10.2010
Układ zapłonowy
UWAGA:
1. Wymontować kopułke, palec rozdzielacza i osłone wewne-
trznà .
2. Odłà czyć przewody BLK/YEL, WHT/BLU, YEL/GRN i BLU
od zapłonnika (ICM).
3. Włà czyć zapłon (ON). Sprawdzić napiΠcie miΠdzy przewodem
BLK/YEL a masà . Woltomierz winien wskazywać
napiÎ cie akumulatora.
• Gdy nie wskazuje napiecia akumulatora, sprawdzić
przerwΠBLK/YEL przewodu miedzy stacyjkà a
zapłonnikem.
• Gdy wskazane napiΠcie jest prawidłowe przejÊć do
punktu 4.
4. Sprawdzić napiΠcie miΠdzy WHT/BLU przewodem a masà .
NapiΠcie winno odpowiadać napiΠciu akumulatora.
• Gdy napiecie jest nieprawidłowe, sprawdzić:
– CewkΠzapłonowà .
– WHT/BLU przewód miΠdzy cewkà a zapłonnikiem.
• Gdy napiecie jest prawidłowe, przejÊć do punktu 5.
5. Sprawdzić YEL/GRN przewód miedzy komputerem ECM a
zapłonnikiem (patrz rozdział 11).
6. Sprawdzić BLU przewód miedzy obrotomierzem a
zapłonnikiem.
7. JeÊli wszystkie testy nie wykazujà przerw lub zwarć a
usterki nadal wystepujà , wymienić zapłonnik.
#11
Napisano 12:38, 24.10.2010
Dobrze wiedzieć.
Dzięki za info.
#12
Napisano 21:48, 24.10.2010
[ Dodano: 2010-11-06, 09:14 ]
koledzy wymienilem cewke i wstawilem drugi moduł. iskra jest ,auto pali. jadac na biegu jest wszystko ok., ale jak wrzuce na luz to gasnie jak na początku. co jeszcze moze go bolec??mam nowe kable, kopulke, moduł, cewke. jeszcze upewnie sie czy to nie wina aku bo poprzenim razem go wyladowalem wiec teraz go na kable palilem i kawaleczek przejechalem i moze to byc chwilowa wina zresetowanego komputera ze obroty sa za niskie i nie stabilne. ale tak juz pytam wrazie jak by nie pomogło.
[ Dodano: 2010-11-07, 12:24 ]
jednak na naladowanym aku nie ma poprawy. po odpaleniu zapala sie automatycznie CHECK.na zimnym silniku gdy jest na ssaniu i ma wysokie obroty to jakos sobie radzi jednak po 3 min na postoju gdy ciut sie nagrzeje to gasnie.trzeba przetrzymac gaz by nie zgasł.jak sie przetrzyma to pracuje rowno i nie ma zadnych dziwnych niepokojacych odgłosow.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych