Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Rolka napinacza i pasek wielorowkowy 2.2 ictdi


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
141 odpowiedzi w tym temacie

#121 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 00:23, 03.01.2017

Właśnie odebrałem dwa łożyska do alternatora NSK:

 

= 17x47x14

 

= 15x35x13

 

A wracając do tematu paska, obecnie mam 7pk1790(oczywiście zbędna rolka wywalona i łożysko napinacza nowe), zakładało się go dość ciężko jak pamiętam, lepszym rozwiązaniem nie będzie właśnie 7pk1795? Bo albo za późno wywaliłem rolkę że alternator się odezwał, albo przykrótki pasek= mocno napięty napinacz(duże napięcie paska PK na altku i efekt gotowy że łożyska do wymiany, Jak myślicie? 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#122 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 00:25, 03.01.2017

Właśnie odebrałem dwa łożyska do alternatora NSK:

= 17x47x14

= 15x35x13

A wracając do tematu paska, obecnie mam 7pk1790(oczywiście zbędna rolka wywalona i łożysko napinacza nowe), zakładało się go dość ciężko jak pamiętam, lepszym rozwiązaniem nie będzie właśnie 7pk1795? Bo albo za późno wywaliłem rolkę że alternator się odezwał, albo przykrótki pasek= mocno napięty napinacz(duże napięcie paska PK na altku i efekt gotowy że łożyska do wymiany, Jak myślicie?

ja zakladalem do siebie 1795 i uwazam
Ze pasuje idealnie :) mozesz powiedziec do czego jest to drugie lozysko ?? 15x35x13 ?
  • 0

#123 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 00:42, 03.01.2017

Obydwa łożyska są do alternatora. 

http://japancars.ru/...&nplblk=E__3610

 

Nr 5 i 6.

 

Także obydwa łożyska od wałka alternatora.


Użytkownik ślepak edytował ten post 00:42, 03.01.2017

  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#124 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 00:44, 03.01.2017

Obydwa łożyska są do alternatora.
http://japancars.ru/...&nplblk=E__3610

Nr 5 i 6.

Także obydwa łożyska od wałka alternatora.

Czyli rozumie ze alternator trzeba rozbierac tak ?
  • 0

#125 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 09:48, 03.01.2017

No inaczej się niestety nie da.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#126 Ad@m

Ad@m
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:UK Surrey
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:nie mam pojecia
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:nie mam pojecia
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:07, 03.01.2017

Też bez usuwania chłodnicy. Odkryciem parę śrubek i przesuniołem rurki od klimy postaralem i wyszła.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Ja wymieniam pasek na krótszy. Alternator do naprawy i łożysko od napinacza już zamówione razem z paskiem. 3009703b11c63ab3d1ccf5e2681b2985.jpg

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  • 0

#127 kacper-l

kacper-l
  • Klubowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Kielce
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:33, 25.02.2017

Na wstępie chciałbym zauważyć że to bardzo przydatny temat. Mam Accorda od miesiąca i rozważam by jak najszybciej wymienić pasek ponieważ ten który mam w aucie nie dość że ten długi to jeszcze dość spękany. Przy okazji, wymienię łożyska w rolce napinacza, a że właśnie pracuję w NSK Kielce to postaram się załatwić sobie 6303 wprost z Japonii.
Nie jestem pewien tylko co do długości paska, czy ma być 1790 czy 1795?
  • 0

Nighthawk black pearl by kacper-l


Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.


Błogosławionaś Ty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment.


Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. Amen


#128 Ad@m

Ad@m
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:UK Surrey
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:nie mam pojecia
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:nie mam pojecia
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:52, 25.02.2017

Na wstępie chciałbym zauważyć że to bardzo przydatny temat. Mam Accorda od miesiąca i rozważam by jak najszybciej wymienić pasek ponieważ ten który mam w aucie nie dość że ten długi to jeszcze dość spękany. Przy okazji, wymienię łożyska w rolce napinacza, a że właśnie pracuję w NSK Kielce to postaram się załatwić sobie 6303 wprost z Japonii.
Nie jestem pewien tylko co do długości paska, czy ma być 1790 czy 1795?

Szczerze mówiąc też tego co słyszałem założysz sobie 2 rozmiary 1 troszkę trudniej niż drugi ale o ile pamiętam to 1795

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  • 0

#129 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 23:58, 25.02.2017

Ktory bys nie zalozyl bedzie dobrze
  • 0

#130 matils7

matils7
  • Forumowicz
  • 10 postów
  • Skąd:Zakopane
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:55, 17.01.2018

Witam,

czy jest możliwość żeby ktoś wrzucił foto, którą rolkę trzeba wywalić? Właśnie wymieniam rozrząd, rolki, napinacze itd więc pewnie dobrze by było pozbyć się zbędnej rolki. Pozdr


  • 0

#131 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 13:49, 17.01.2018

Cześć :)
Chwila szukania i... jest wymiana paska wielorowkowego na krotszy i-ctdi #40.

Pozdrawiam i proponuję używać wyszukiwarki
Tomek
  • 0

#132 Szczery

Szczery
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Wodzierady/Pabianice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:46, 17.01.2018

A pasek zakładałem tak że był założony już na wszystko poza pompą wspomagania zanim napinacz zacząłem luzować. Pompa jest na górze i najlepszy do niej dostęp. Około 3 min robótki z kanałem do kontrolowania czy wszystko dobrze poprzekładane
  • 0

#133 Ojciec

Ojciec
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Szczebrzeszyn
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:13, 05.04.2018

Zamówiłem  1795 i w poniedziałek biorę się za wymianę, mam nadzieję że pójdzie wszystko sprawnie, bo mechanikiem nie jestem. Bardzo przydatny temat, wręcz skarbnica wiedzy :1miejsce:


  • 0

#134 Ojciec

Ojciec
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Szczebrzeszyn
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:04, 14.04.2018

Niestety okazało się, że pasek jest za krótki Niezależnie od tego czy jest puszczony po dolnych kołach prosto czy między nimi w górę na koło pompy wodnej. Brakuje bardzo dużo, bo ledwie można go założyć na śrubę mocujące górne najwyższe koło. 


  • 0

#135 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 07:47, 14.04.2018

Hej :)
Jeśli pasek fabrycznej długości nie pasuje (na wszelki wypadek zmierz czy faktycznie ma 1795mm), to prawdopodobnie któryś komponent ma inne koło niż oryginalnie. Powodem może być np. włożona kompletna sprężarka klimy od CRV (sprężarka jest taka sama, ale koło pasowe inne).
Jeśli masz stary pasek to zmierz jego długość - czy ma fabryczną?
Może za mało odciągasz napinacz do założenia?

Pozdrawiam
Tomek

Wysłane z mojego A320 przez Tapa
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq