Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Rolka napinacza i pasek wielorowkowy 2.2 ictdi


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
141 odpowiedzi w tym temacie

#106 KeySee

KeySee
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Kwidzyn/Nottingham
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:16, 24.11.2016

Podszedłem do tematu krótszego paska.

Kupiłem pasek Dayco 7PK1790. Do wymiany poszła też rolka napinacza.

Niestety po kilkuset przejechanych km zrobiło się głośniej z okolicy osprzętu.

Na wolnych obrotach słychać (nie wiem czy to będzie dobre określenie) delikatne szuranie.

Podczas jazdy i wyższych obrotów dziwek podobny do dźwięku turbiny tylko 2x głośniejszy.

Pasek jest mocno napięty. Napisy na nim dawno zniknęły.

Zastanawiam się nad powrotem do rolki i długiego paska.


  • 0

#107 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 01:19, 24.11.2016

Podszedłem do tematu krótszego paska.
Kupiłem pasek Dayco 7PK1790. Do wymiany poszła też rolka napinacza.
Niestety po kilkuset przejechanych km zrobiło się głośniej z okolicy osprzętu.
Na wolnych obrotach słychać (nie wiem czy to będzie dobre określenie) delikatne szuranie.
Podczas jazdy i wyższych obrotów dziwek podobny do dźwięku turbiny tylko 2x głośniejszy.
Pasek jest mocno napięty. Napisy na nim dawno zniknęły.
Zastanawiam się nad powrotem do rolki i długiego paska.

ja u siebie zalozylem 7pk1795 i niema zadnych problemow
  • 0

#108 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 11:01, 24.11.2016

U mnie też pasek 7pk1795 i problemów nie ma, wraz z wymianą łożyska napinacza.

Ostatnio miałem stetoskop warsztatowy na uszach i obecnie najgłośniej pracuje mi alternator, mimo że jest po regeneracji około rok temu.

Pompa wspomagania cisza, kompresor klimatyzacji i rozrządu cisza, a alternator nieźle hałasuje. Ale wartości ładowania idealne, także przestałem się przejmować.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#109 oliviero

oliviero
  • Forumowicz
  • 232 postów
  • Skąd:WSC
  • Silnik:CN1
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:09, 24.11.2016

W czerwcu wymieniałem u siebie 2 łożyska w alternatorze - łączny koszt 2 łożysk to 28pln + koszt robocizny przełożenia łożysk to 70pln. Po wymianie cisza pod maską, łożyska w altku bardzo głośno hałasowały.


  • 0

#110 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 16:10, 24.11.2016

Masz może kolego nr tych łożysk ? 

http://japancars.ru/...&nplblk=E__3610

 

Chodzi o nr 5 i 6? A w kole pasowym nr 10 też jest łożysko ?

Pozdrawiam


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#111 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 20:25, 24.11.2016

Koło pasowe to jest sprzęgiełko , wymienia się jak zacznie głośno i metalicznie stukać ale często wystarczy tylko umyć w benzynie ekstrakcyjnej i zapodać świeży smar ;)


Użytkownik Pejot edytował ten post 20:26, 24.11.2016

  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#112 Rafipro

Rafipro
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Radzyń Podlaski
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sedan
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:42, 24.11.2016

Często hałas z okolicy paska, powoduje pompa wspomagania pracująca na zużytym oleju, który ma tendencje do pienienia się. Należy wymienić płyn, nie koniecznie dynamiczne, można wyssać ze zbiorniczka i nalać świeżego. Wiadomo, że to wymieszanie starego oleju z nowym, jednak 2 krotna taka operacja ( w sumie 0,7 litra płynu psf-s ) pomaga rozwiązać problem.


  • 0

#113 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 23:44, 09.12.2016

Koło pasowe to jest sprzęgiełko , wymienia się jak zacznie głośno i metalicznie stukać ale często wystarczy tylko umyć w benzynie ekstrakcyjnej i zapodać świeży smar  ;)

 

Dzięki za wskazówki,ale sprzęgiełko jest na alternatorze? ?? Czy piszesz o kole pasowym od klimatyzacji?  Bo mi się rozchodzi o nr  10  altka bo to on mi hałasuje.

 

W takim razie zamówię na razie łożysko nr 5 i 6 alternatora.

 

Ma ktoś może dokładne wymiary tych łożysk?? Tzn nr 5 i 6

 

 

Te wymiary będą ok???:

 

http://accord-russia...ead.php?t=96366


Użytkownik ślepak edytował ten post 23:45, 09.12.2016

  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#114 dieselinside

dieselinside
  • Forumowicz
  • 201 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:trumniak
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:21, 10.12.2016

Podszedłem do tematu krótszego paska.

Kupiłem pasek Dayco 7PK1790. Do wymiany poszła też rolka napinacza.


Pasek jest mocno napięty. Napisy na nim dawno zniknęły.

Zastanawiam się nad powrotem do rolki i długiego paska.

 

Również mam pasek DAYCO 7PK1790 z którym nic się nie dzieje, napisy cały czas są widoczne. DAYCO 7PK1790 jest o 2mm dłuższy od OEM paska zakładanego w ASO. Podejrzewałbym, że hałasuje alternator lub pompa wspomagania.


Użytkownik dieselinside edytował ten post 09:22, 10.12.2016

  • 0

#115 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 12:39, 10.12.2016

Stetoskop warsztatowy na uszy i po 2 minutach będzie wszystko jasne. Ja nawet rozrządu słuchałem u siebie :P 

Jedynie co mi hałasuję teraz znacznie to właśnie alternator, jak widać nie zdążyłem na czas założyć krótszego paska... Bo to właśnie przez tą rolkę pośrednią lecą łożyska na alternatorze. 

 

Zamówiłem sobie z NSK takie łożyska:

 

==15x35x13

==17x47x14


Użytkownik ślepak edytował ten post 13:02, 10.12.2016

  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#116 Ad@m

Ad@m
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:UK Surrey
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:nie mam pojecia
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:nie mam pojecia
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:04, 02.01.2017

ile czasu zajmuje wymiana paska klinowego ? czy ktos robil to w hondzie ? UK i za ile ? moj przebieg to 126 tys. mil i sie zastanawiam nad wymiana

Kolego znalazłeś odpowiedź? Ja nigdzie nie mogę znalesc paska. Masz jakieś namiary?

sorry, faktycznie na nalepce z kodem jest trochę inny :
04301-RBD-305
ten na kartce to widocznie kod instrukcji



Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Czy ktoś moz3 jeszcze raz podań jakieś namiary ebay uk na ten krótszy pasek?

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  • 0

#117 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 00:13, 02.01.2017

Kolego znalazłeś odpowiedź? Ja nigdzie nie mogę znalesc paska. Masz jakieś namiary?


Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Czy ktoś moz3 jeszcze raz podań jakieś namiary ebay uk na ten krótszy pasek?

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

prosze bardzo https://www.ebay.co....tm/400531371433 z wymiana schodzi kilka minut jak chcesz to przyjedz do Swansea to wymienimy :)

Użytkownik damian18wdz edytował ten post 00:14, 02.01.2017

  • 0

#118 Ad@m

Ad@m
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:UK Surrey
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:nie mam pojecia
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:nie mam pojecia
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:26, 02.01.2017

prosze bardzo https://www.ebay.co....tm/400531371433 z wymiana schodzi kilka minut jak chcesz to przyjedz do Swansea to wymienimy :)

Nie dam rady bo alternator mi siadł. Macie może alternator to jutro przyjadę.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  • 0

#119 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 07:01, 02.01.2017

U mnie wlasnie zaczal halasowac lekko alternator, jak wlaczam swiatla to slychac jeszcze bardziej. W tym tygodniu biore sie za wymontowanie i wczoraj jak sie przygladalem wydaje sie, ze aby wyjac alternator trzeba odsunac chlodnice bo jest dosc ciasno. Wystarczy tylko sciagnac pasek i odkrecic sruby alternatora, czy z chlodnice tez trzeba ruszac?


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#120 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 10:17, 02.01.2017

W CL7 też było dość ciasno, poradziłem sobie bez odsunięcia chłodnicy, ale kosztowało to dużo przekleństw😁

Najprościej odkręcić wentylatory i odsunąć chłodnice, nie będzie tyle kombinowania..Za drugim razem bym tak już zrobił..🤓
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq