XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Rolka napinacza i pasek wielorowkowy 2.2 ictdi
#16 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:57, 13.11.2010
jak w innych tematach napisałem .Mój kolega pracuje w aso i profilaktycznie honda wymienia paski dłuższe na krótsze ze wzglendu na awaryjnosc alternatora.
Po drugie ty masz hanie przed liftem i tam bylo pare nidociagniec wiec możesz nie słychac u Ciebie zmian.
Ja radze sie w ASO wiec chyba nie wymieniali by paska tak po prostu bo tak
#17
Napisano 19:07, 13.11.2010
#18
Napisano 19:44, 13.11.2010
nr części dla ASO masz na skanie wyżej
szukalem na hondaoriginalparts i nie ma takiego numeru czesci
#19
Napisano 20:01, 13.11.2010
04301-RBD-305
ten na kartce to widocznie kod instrukcji
#20
Napisano 21:02, 13.11.2010
#21
Napisano 20:52, 15.11.2010
#22 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:37, 16.11.2010
#23
Napisano 22:04, 17.11.2010
#24
Napisano 18:47, 13.01.2011
andref
#25
Napisano 13:40, 21.01.2011
VI, Diesel 2.0, rocznik 2000. Jak poluzować rolkę napinacza paska wieloklinowego?
Mam problem z montażem paska. Wygląda, że rolka jest dociskana przez obrót z podstawy? Próbowałem odkręcać 6-ciokątem podstawę (nie wiem czy potrzebnie?), ale jest zamurowana. Pręt mi się gnie.
#26
Napisano 13:15, 09.06.2011
Tak mi się wydaję ponieważ dzisiaj przy przeglądzie klimy przypomniał mi się ten temat o paskach. I po dokładnych oględzinach stwierdziłem, że u mnie już jest ten krótszy założony. Jedna rolka w środku obok alternatora nie styka się z paskiem. Podobnie jak na rysunku na poprzedniej stronie tyle tylko, że rolka którą niby się odkręca i wyrzuca u mnie nadal jest.
Samochód mam sprowadzony ze Szwajcarii w 2007r. i ja paska nie ruszałem.
#27
Napisano 15:32, 09.06.2011
#28
Napisano 15:35, 09.06.2011
Na początku myślałem, że w poliftach jest to zmienione i patrząc na osprzęt, tak mi się wydawało.
Po dokładniejszy przyjrzeniu stwierdziłem jednak to co powyżej.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#29
Napisano 12:53, 24.06.2011
#30
Napisano 13:09, 24.06.2011
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych