Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Rolka napinacza i pasek wielorowkowy 2.2 ictdi


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
141 odpowiedzi w tym temacie

#16 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:57, 13.11.2010

kolego tedmaje.
jak w innych tematach napisałem .Mój kolega pracuje w aso i profilaktycznie honda wymienia paski dłuższe na krótsze ze wzglendu na awaryjnosc alternatora.
Po drugie ty masz hanie przed liftem i tam bylo pare nidociagniec wiec możesz nie słychac u Ciebie zmian.
Ja radze sie w ASO wiec chyba nie wymieniali by paska tak po prostu bo tak
  • 0

#17 tedmajer

tedmajer
  • Forumowicz
  • 86 postów
  • Skąd:ITA
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:07, 13.11.2010

ale przecież nie twierdze że wymiana paska na krótszy i eliminacja rolki nie są uzasadnione, opisałem tylko swoje spostrzeżenia
  • 0

#18 manecki

manecki
  • Forumowicz
  • 55 postów
  • Skąd:Luton
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:44, 13.11.2010

nr części dla ASO masz na skanie wyżej


szukalem na hondaoriginalparts i nie ma takiego numeru czesci
  • 0

#19 tedmajer

tedmajer
  • Forumowicz
  • 86 postów
  • Skąd:ITA
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:01, 13.11.2010

sorry, faktycznie na nalepce z kodem jest trochę inny :
04301-RBD-305
ten na kartce to widocznie kod instrukcji
  • 0

#20 manecki

manecki
  • Forumowicz
  • 55 postów
  • Skąd:Luton
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:02, 13.11.2010

Znalazlem ten kod pasuje. Dzieki
  • 0

#21 michu210

michu210
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:londyn
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ex
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:combi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:52, 15.11.2010

sorry ale juz mam trochę kocioł w glowie czy 7pk2265 to jest krótszy pasek i prawidlowy "nowy" nr paska czy inny? :k
  • 0

#22 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:37, 16.11.2010

7PK2265 to ten dłuższy. Krótszy to 176cm 7PK1760 LUB 7PK1770 tez będzie dobry.
  • 0

#23 michu210

michu210
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:londyn
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ex
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:combi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:04, 17.11.2010

dzieki ;-)
  • 0

#24 andref24

andref24
  • Forumowicz
  • 113 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140 KM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:47, 13.01.2011

Właśnie dzisiaj zmieniałem pasek wielorowkowy na ten krótszy z usunięciem rolki, zakupiłem 7PK1760 i się okazało, że jest za krótki i nie da się go założyć. Musiałem kupić w ASO oryginał, który ma długość dokładnie 1788 mm i wszedł bez problemu. Pasek 7PK1760 jest natomiast stosowany w benzynie 2.0.
  • 0

andref


#25 ICI

ICI
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:koło Warszawy
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:40, 21.01.2011

Koledzy, potrzebuję trochę wiedzy!
VI, Diesel 2.0, rocznik 2000. Jak poluzować rolkę napinacza paska wieloklinowego?
Mam problem z montażem paska. Wygląda, że rolka jest dociskana przez obrót z podstawy? Próbowałem odkręcać 6-ciokątem podstawę (nie wiem czy potrzebnie?), ale jest zamurowana. Pręt mi się gnie.
  • 0

#26 radam5

radam5
  • Forumowicz
  • 251 postów
  • Skąd:WWY
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:15, 09.06.2011

Odkopię temat bo z tymi paskami to już chyba dużo wcześniej Honda coś robiła.
Tak mi się wydaję ponieważ dzisiaj przy przeglądzie klimy przypomniał mi się ten temat o paskach. I po dokładnych oględzinach stwierdziłem, że u mnie już jest ten krótszy założony. Jedna rolka w środku obok alternatora nie styka się z paskiem. Podobnie jak na rysunku na poprzedniej stronie tyle tylko, że rolka którą niby się odkręca i wyrzuca u mnie nadal jest.

Samochód mam sprowadzony ze Szwajcarii w 2007r. i ja paska nie ruszałem.
  • 0

#27 mic

mic
  • Forumowicz
  • 118 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:32, 09.06.2011

Gdybyś miał krótszy pasek to nie było by tej rolki. Po tej rolce pasek idzie jakby do góry nogami więc jeżeli widzisz rowki patrząc na tą rolkę to tak na prawdę widzisz pasek. Też mi się tak na początku wydawało że pasek nie idzie po rolce. Przyjrzyj się jeszcze raz dokladnie.
  • 0

#28 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:35, 09.06.2011

Ja mam 2007r i jest dokładnie tak jak napisał mic.
Na początku myślałem, że w poliftach jest to zmienione i patrząc na osprzęt, tak mi się wydawało.
Po dokładniejszy przyjrzeniu stwierdziłem jednak to co powyżej.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#29 mike5012

mike5012
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Birmingham
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:53, 24.06.2011

ile czasu zajmuje wymiana paska klinowego ? czy ktos robil to w hondzie ? UK i za ile ? moj przebieg to 126 tys. mil i sie zastanawiam nad wymiana
  • 0

#30 tedmajer

tedmajer
  • Forumowicz
  • 86 postów
  • Skąd:ITA
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:09, 24.06.2011

wymiana zajmuje 10 minut, wszystko masz opisane w tym wątku...
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq