Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Rolka napinacza i pasek wielorowkowy 2.2 ictdi


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
141 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:24, 11.10.2010

Witam,

Wymieniałem w swojej Hondzie Accord 2.2 ictdi napinacz paska wielorowkowego, i powiedziano mi w ASO w Markach, iż niepotrzebna jest rolka posrednia to zamotowana w pobliżu alternatora, gdyż Honda z niej zrezygnowala i żeby założyć krótszy pasek tylko niechcieli powiedzieć jaki?. Był 7PK2265 a jest 7PK1770 taki dobrał mi mechanik auto wydaje się pracować prawidłowo ale zastanawaim się czy ktoś spotakł się już z takim rozwiązaniem i czy założona jest dobra długość tego krótszego paska??
  • 0

#2 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:12, 13.10.2010

witam własnie z tym samym sie spotkałem ale w uk.
za tydzien bede wymieniał pasek na krótszy,i wymontowanie rolki pośredniej.

[ Dodano: 2010-10-13, 12:13 ]

Witam,

Wymieniałem w swojej Hondzie Accord 2.2 ictdi napinacz paska wielorowkowego, i powiedziano mi w ASO w Markach, iż niepotrzebna jest rolka posrednia to zamotowana w pobliżu alternatora, gdyż Honda z niej zrezygnowala i żeby założyć krótszy pasek tylko niechcieli powiedzieć jaki?. Był 7PK2265 a jest 7PK1770 taki dobrał mi mechanik auto wydaje się pracować prawidłowo ale zastanawaim się czy ktoś spotakł się już z takim rozwiązaniem i czy założona jest dobra długość tego krótszego paska??


  • 0

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:22, 13.10.2010

Będę wdzięczny jak ci założą ci ten krótszy pasek o podanie długości dla porównania z ta która ja mam teraz.
  • 0

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:36, 13.10.2010

Nie ma problemu
Pozdrawiam
  • 0

#5 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:05, 13.10.2010

Ja jestem ponad 1,5 roku po wymianie paska wraz z kołem napinacza i kołem napinającym. Z faktury wynika, że ten krótszy pasek miał numer OEM 04301RBD305 - wówczas kosztw ASO 223 pln brutto. :B
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#6 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 23:22, 13.10.2010

04301RBD305

niestety nic w zamieniku nie moge znalezc...
w rosji cos znalazlem za 2624 ruble :r
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#7 manecki

manecki
  • Forumowicz
  • 55 postów
  • Skąd:Luton
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:43, 03.11.2010

japco69 jak tam zrobione ??
  • 0

#8 tedmajer

tedmajer
  • Forumowicz
  • 86 postów
  • Skąd:ITA
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:08, 12.11.2010

Witam, właśnie profilaktycznie wymieniłem pasek w swoim accordzie, oto co otrzymałem jako załącznik do paska.
Wymiana nie jest trudna trzeba sobie tylko przygotować specjalnie wydłużony klucz 14 do odciągnięcia rolki napinacza.
Długość nowego paska to 176cm, jak widać na rysunku jedną rolkę trzeba wymontować.
W ASO za pasek wołają około 40€.


[img][img]http://img337.imageshack.us/img337/7061/pasek3.jpg[/img] Uploaded with ImageShack.us[/img]
  • 0

#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:06, 13.11.2010

no pewnie jest ciszej o wiele.
pozdro
  • 0

#10 manecki

manecki
  • Forumowicz
  • 55 postów
  • Skąd:Luton
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:10, 13.11.2010

Moglibyscie napisac jaki nowy pasek bedzie i jakie koszty sa takiego zabiegu :) ??
  • 0

#11 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:14, 13.11.2010

ja zapłaciłem 39.93 funta z vat + koszt wymiany w uk 80 funta
ale sam też możesz to zrobic
1. odkrecasz nadkole jak przy wymianie żarówki pozycyjneju
2.używasz klucza 14 z przedłużka do poluznienia paska(starego dłuższego)
3.wyjęcie paska(jak w pun.2)
4.odkrecenie rolki posredniej jak na rysunklu
5.założenie nowego(krótszego) paska
6.nowy pasek pracuje ciszej i nie obciąża alternatora
  • 0

#12 tedmajer

tedmajer
  • Forumowicz
  • 86 postów
  • Skąd:ITA
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:38, 13.11.2010

no pewnie jest ciszej o wiele.
pozdro


Eliminacja rolki nie przyczyniła się zasadniczo do redukcji hałasu, pewnie zawsze coś ale raczej niezauważalnie, testowo odpaliłem też silnik bez paska żeby sprawdzić czy coś z osprzętu nie generuje nadmiernego hałasu ale okazało się że nie, z paskiem jak i bez silnik hałasuje tak samo.


Swój wymieniłem po 177 000 km i pasek w zasadzie nie wykazuje większych oznak zużycia jeszcze kilkadziesiąt tysięcy na pewno by pociągną...

Co do wymiany to naprawdę bez problemu da się to zrobić w garażu (80 funciaków drogą nie chodzi)
Ja to zrobiłem bez odkręcania nadkola (od góry)
  • 0

#13 manecki

manecki
  • Forumowicz
  • 55 postów
  • Skąd:Luton
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:39, 13.11.2010

Mozesz podac oznaczenia krotszego paska ?? Czy jak zapytam w ASO to beda wiedziec o co chodzi ??
  • 0

#14 tedmajer

tedmajer
  • Forumowicz
  • 86 postów
  • Skąd:ITA
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:44, 13.11.2010

nr części dla ASO masz na skanie wyżej
  • 0

#15 manecki

manecki
  • Forumowicz
  • 55 postów
  • Skąd:Luton
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:56, 13.11.2010

dzieki :)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq