XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1126
Napisano 14:14, 28.09.2018
#1127
Napisano 22:20, 16.10.2018
Nie będzie dawał większego napięcia? Fabryka przewidziała go na 45A...
#1128
Napisano 06:26, 17.10.2018
Akumulator 120ah ma 12v
Akumulator 45 ah tez ma 12v
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#1129
Napisano 08:54, 17.10.2018
ehhh, te legendy, mity... fabryka przewidziała 45 bo stwierdzili że taki wystarczy, no i rzeczywiście jeżeli jest sprawny to wystarcza, ale fakt też jest taki że takiego dobrego aku jak ten z którym auto wyjechało z fabryki już nie kupisz, nawet w ASO... fabryczne jak czytam tu wpisy wytrzymują nawet 8 lat, ktoś chyba pisał o 10, znajdź taki na wolnym rynku... a przy wymianie nic nie stoi na przeszkodzie żeby wrzucić trochę większy, z większym prądem rozruchowym, jaki tylko wejdzie fizycznie w fabryczne miejsce, i z góry mówię - będzie doładowany, to mit powtarzany od czasów kiedy w maluchu zaczęli montować alternatory, wcześniej gdy były tam prądnice owszem mogło nie doładowywać, ale tylko dlatego że prądnica miała za małą moc i najnormalniej nie była w stanie sprostać wymaganiom, tym bardziej że rzadko była w 100% sprawna, ona albo regulator (ten z reguły był rozregulowany)
Użytkownik rafisz edytował ten post 08:58, 17.10.2018
#1130
Napisano 14:23, 17.10.2018
Montujac ako wiekszy-Ah i mocniejszy-A to :
1.) ma wiecej Ah (amperogodzin) czli mozna dluzej pobierac prad np. wiecej razy zakrecic rozrsznikiem wazne przy mrozach, bo mroz zmniejsza sprawnosc ako.
2.) mocniejszy ma wiecej ,,A,, czyli prad rozruchu wiec rozrusznik mocniej (żwawo)zakreci bardzo wazny parametr ako przy dieslu.
3.) czy wieksze ako bedzie doladowane?
Bedzie bo to kwestia mocy altka wyrazona w Amperach. Nasze Accordy w pb i ON maja tej samej mocy altki 100A.
Jeszcze ,,dorzuce 3 grosze,, odnosnie pradnic. Pradnica na wolnych obrotach nie ładowała ako, natomiast altek ładuje. W pojezdzie z pradnica mozna bylo zdejmowac na pracujacym silniku kleme, nic sie nie uszkadzalo. W przypadku pojazdu z altkiem zdjecie lub luzna klema powoduje uszkodzenie przepalenie diód prostowniczych w altku.
Pamietajmy ze Accord ma ELD i wszelkie dodatkowe odbiorniki pradu NIE NALEŻY podłaczac do ako.
Użytkownik iwan edytował ten post 14:46, 17.10.2018
#1131
Napisano 18:41, 17.10.2018
Koledzy, to co piszecie to generalnie jest prawdą i wiem, że często to co piszecie jest w cudzysłowie, ale mnie bardzo rażą wpisy gdzie myślicie o mocy, a piszecie o prądzie (pewnie wynika to z wykształcenia - na etapie szkoły średniej to Technikum Elektroniczne)... niby jedno wynika z drugiego, ale moc ma jednostkę W (wat), ew. VA (wolto-amper), zaś prąd jest wyrażany w A (amperach).
Pozdrawiam
Tomek
Wysłane z mojego A320 przez Tapa
#1132
Napisano 20:08, 17.10.2018
No ładnie, a u mnie LPG jest podpięty bezpośrednio pod klemy..
#1133
Napisano 20:32, 17.10.2018
Statom - ja pisałem o mocy prądnicy, ale wiem co masz na myśli hehe, też skończyłem Technikum Elektroniczne
o ile dobrze pamiętam prądnica w maluchu miała 230W co przy napięciu 14V daje około 16A,
teraz tak: oświetlenie zabierało 2x45W (żarówka R2) + 4x5W (pozycje) = 110W, cewka zapłonowa około 40 W (impulsowo ale jednak), od czasu do czasu stop 2x21W i "kierunki" 2x21W+5W, po zsumowaniu mamy 239W czyli już przekraczamy moc prądnicy, często tylna szyba włączona pobierała kolejne waty (nie pamiętam jej mocy ale coś koło 40W raczej na pewno miała), a gdzie ładowanie? dlatego nawet malutki fabryczny aku był niedoładowany, ale od momentu wprowadzenia alternatora na przełomie 80 i 90 lat problem zniknął (alternator miał 500W)... no ale niedoładowany aku do tej pory straszy, 30 lat później w samochodach które mają alternatory z prądem 60A i większym (60x14=840W...) ehh... w acco VII mamy chyba 100A czyli około 1,4kW, wiem że w acco jest większe zapotrzebowanie na moc, ale bez przesady - więcej niż 700W w szczycie chyba nie ma
skoro admin wspomniał o mocy to warto dodać żeby ktoś nie zarzucił że... - dla obwodów prądu stałego jest tylko wat [W], dla przemiennego wat [W], voltoamper [VA] albo war [var] w zależności od tego o jakiej mocy mówimy, wynika to z przesunięć pomiędzy pulsującym prądem i napięciem, ale to nie temat o tym
Użytkownik rafisz edytował ten post 21:27, 17.10.2018
#1134
Napisano 17:13, 18.10.2018
Tym razem kupiłem aku "banner" 55ah (w rozmiarach oryginalnej 45ah), niby jakas nowość. Twierdziłem, że nie będę przepłacać, kupię coś niedrogiego bo i tak za 1-2 lata trzeba bedzie wymienić.
A jednak dalem sie namówic...Mam nadzieję że za cena idzie jakość. Cena na sklepie 470zl, zbilem na 400zl
Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia z tym Aku?
Witam, kolejny raz wymiana akumulatora...poprzednie dwa co 1,5 roku.
Tym razem kupiłem aku "banner" 55ah (w rozmiarach oryginalnej 45ah), niby jakas nowość. Twierdziłem, że nie będę przepłacać, kupię coś niedrogiego bo i tak za 1-2 lata trzeba bedzie wymienić.
A jednak dalem sie namówic...Mam nadzieję że za cena idzie jakość. Cena na sklepie 470zl, zbilem na 400zl
Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia z tym Aku?
#1135
Napisano 18:34, 18.10.2018
Z ciekawości jaki ma prąd rozruchowy?
Wysłane z ALE-L21
#1136
Napisano 11:53, 19.11.2018
Witam! Nadszedł czas wymiany aku. Mam takie pytanie czy polecacie coś o takich parametrach wielkościowych jak oryginalne aku? Czy warto się pobawić przy montażu i wsadzić coś o większej mocy? Pozdrawiam i z góry dzięki za propozycje, polecenia
#1137
Napisano 12:51, 19.11.2018
#1138
Napisano 13:41, 19.11.2018
Po co czytać tyle stron :P Lepiej pytać o to samo w kółko
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#1139
Napisano 08:26, 20.11.2018
dość niespodziewanie w moim "roboczowozie" VII diesel padł w piątek bosch S4 72Ah. Jako, że aku było potrzebne na wczoraj a banner kosztował 480 zł, kupiłem po konsultacji ze sprzedającym akumulator "Moje auto" - od tych, którzy robią kosmetyki w pomarańczowych buteleczkach i czarną naklejką. Odziwo aku jest cięższe od tego boscha mimo tych samych wymiarów. Za aku dałem 279 zł i od razu lepiej kręci niż na boschu - data produkcji 2015r. więc ta S4 nie stara niby
Parametry poniżej
- Seria : Empex MAP
- Produkcja : Five Star Polska
- Model : 56-043
- Napięcie : 12V
- Pojemność : 72Ah
- Prąd rozruchowy : 660A
- Technologia : kwasowo-ołowiowa
- Polaryzacja : Prawy Plus, 0
- Pewny start silnika w każdych warunkach atmosferycznych
- Gwarancja 24 m-ce
- Jakość produkcji potwierdzona certyfikatem ISO 9001
- Spełnia nornę PN-EN 60095-1
Użytkownik skubiszek edytował ten post 08:27, 20.11.2018
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#1140
Napisano 16:13, 27.11.2018
zamówiłem dziś tą większą Yuasę. Mam nowy akumulator od września jakiś "no name" ale moduł BT rozładował mi go na tyle że prostownik z lidla wskazywał wartość 4,5V i nie chciał go ruszyć. Udało mi się starym prostownikiem bez żadnych bajerów go podładować ale teraz przez kilka dni stania napięcia spada poniżej 12V także prawdopodobnie takie głębokie rozładowanie zabiło nowy akumulator. Pobór prądu mam w normie na poziomie 0,01-0,02 A wiec to ewidentnie wina akumulatora.
Mam nadzieję że Yuasa rozwiąże problem.
Civic EG3--> Civic EK3--> Prelude H22A--> Civic EP2 -->Accord CL9
http://www.accordklu...lack-mugen-k24/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych