XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#961
Napisano 13:11, 05.11.2017
A jak lżej kręci to ma mniejsze opory.
Jak ma mniejsze opory to mniej prÄ…du potrzebujÄ™ na rozruch.
Pasuje całość?
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
#962
Napisano 15:21, 05.11.2017
#963
Napisano 19:10, 05.11.2017
Tak, to jest informacja dla obsługi sklepu/hurtowni z informacją kiedy należy naładować akumulator w związku z jego samorozłaodwaniem, aby zapobiec jego nadmiernemu rozładowaniu gdy czeka w magazynie. Nadmierne rozładowanie mogłoby go uszkodzić. Data na tej naklejce jest datą pół roku(a może roku - nie wiem dokładnie) od wyprodukowania akumulatora.
#964
Napisano 13:22, 15.11.2017
Ja to już trochę nie rozumiem tych akumulatorów, czy może producenci robią w konia jeśli chodzi o ich pojemność i parametry....
Sprawdzam sobie tak z ciekawości napięcie po paru 3-4 dniach postoju a wcześniej jeżdżone ponad pół godziny. ( aku to yuasa 65ah) i 12.35V. Z tego co podają różne tabelki w internecie myślę sobie trochę "mało", przydałoby się doładować. Wyciągam akumulator z samochodu, mierzę znowu i samo odłączenie całej instalacji elektrycznej powoduje, że miernik pokazuje 12.45V. Skoro już wyciągnąłem podłączam prostownik, ładuje małym prądem ok 4A czyli mniej niz 1/10 pojemności. Po 20 minutach ładowania prostownikiem na akumulatorze jest już 14.5V. Więc odłączam żeby nie uszkodzić akumulatora zbyt dużym napięciem. Dziwi mnie dlaczego tak szybko się ładuje "do pełna"
Pobór prądu w stanie spoczynku mam od 10mA do 30mA. 30mA pokazuje wtedy jak miga dioda od fabrycznego alarmu.
#965
Napisano 23:01, 17.11.2017
Dziś kupiłem właśnie yuasa ybx5005 65ah i go podłączyłem od razu do ładowania przed ładowaniem miał 12,57v ustawiłem prąd ładowania 1,8A i tak władowałem w niego 13Ah (ładowarka modelarska) napięcie w końcowej fazie miało 14,7v a prąd się stopniowo zmniejszał aż spadł do zera posiadam również miernik który mierzy w kilka sekund pojemność akumulatora i pokazał bite 65Ah
jeśli chodzi o twoje 13,35v to trochę mało powinieneś go doładować jakim prądem był ładowany aku przy twoich 14,5v gdy go rozłączyłeś od ładowania? Obecnie mam w aucie aku sznajder silver 45Ah ładowanie w aucie mam 14,3v po postoju kilku godzinnym spada do 12,1V po 5 dniach nie jestem w stanie auta już odpalić pobór na postoju trochę większy w okolicach 110mah bo mam gps-a aku roczny działał bez zarzutu do momentu gdy nie wyciupali mi go prawie do zera gdy auto było w lakierni.
rano przed odpaleniem auta powinieneś mieć około +/- 12,60v
IMG_20171118_102033_1a.jpg 88,99 KB 18 Ilość pobrań
Użytkownik Pablo83 edytował ten post 11:24, 18.11.2017
#966
Napisano 11:57, 18.11.2017
Jak już było 14.5-14.6V to prąd ładowania spadł do 1 A a nawet poniżej, bo tak ten prostownik działa. Czyli według prostownika akumulator był już naładowany. Ale według mnie dzieje się to za szybko.
#967
Napisano 12:36, 18.11.2017
#968
Napisano 17:29, 18.11.2017
Varta Silver line 5 lat gwarancji nigdy mnie nie zawiódł nawet w najgorsze mrozy
#969
Napisano 22:00, 18.11.2017
tutaj szybki test (nie wiem czy obiektywny bo nie wiadomo czy akumulatory były doładowane przed testem)
Varta na samym końcu..
https://www.akumulat...-430a-p-22.html
yuasa 275zł z wysyłką..
Użytkownik pawlik118 edytował ten post 22:01, 18.11.2017
#970
Napisano 22:27, 18.11.2017
Czyli akumulator może być już uszkodzony nie masz kłopotów z odpalaniem? Ile ma lat?
Akumulator ma 2 lata. Kłopotów z odpaleniem nie mam żadnych. Kręci bardzo dobrze, tak samo jak gdy go kupiłem.
Tylko te napięcia mnie zastanawiają.
Generalnie do jakiej wartości napięcia można ładować akumulator prostownikiem żeby mu nie zaszkodzić a naładować do pełna? 14.5V, 15V,16V?
Do 14.5V to na pewno, ale czy można więcej
#971
Napisano 23:02, 18.11.2017
Nawet jak są te same to Bosch musi być gorszy
..i od 1 min warto
https://youtu.be/avIELikixgs
Użytkownik Wlodar edytował ten post 23:07, 18.11.2017
#972
Napisano 00:03, 19.11.2017
Akumulator ma 2 lata. Kłopotów z odpaleniem nie mam żadnych. Kręci bardzo dobrze, tak samo jak gdy go kupiłem.
Tylko te napięcia mnie zastanawiają.
Generalnie do jakiej wartości napięcia można ładować akumulator prostownikiem żeby mu nie zaszkodzić a naładować do pełna? 14.5V, 15V,16V?
Do 14.5V to na pewno, ale czy można więcej
A jaki masz kolor oczka w akumulatorze? Nie miałeś kiedyś go zbyt mocno rozładowanego ze był problem z odpaleniem ? Parkujesz w garażu czy pod chmurka ? Cały czas myślałem ze można ładować do 14,7v i powinno się zaprzestać ładowania ale w coraz częściej napotykam się na wartość 14,4V-14,5V mam kilka akumulatorów tzw. żelowych (bezobsługowe, ołowiowo-kwasowe) i tam jasno jest napisane Standby use:13,5v-13,8V Cycle use: 14,4v-15V Max initial current:5A producenci akumulatorów samochodowych mogli by napisać podobne informacje na swoich produktach a twój akumulator prawdopodobnie powoli już się starzeje
#973
Napisano 11:51, 19.11.2017
Powyżej 14,5V występuje gazowanie akumulatora które powoduje odparowywanie wody i zagęszczanie elektrolitu, dlatego nie należy ładować wyższym napięciem. Wartość maksymalnego napięcia ładowania jest zależna od temperatury, im zimniej tym napięcie może być wyższe.
#974
Napisano 11:47, 09.12.2017
https://www.akumulat...-430a-p-22.html
Dobry ten akumulator będzie ?
Cena jest ok? widziałem w innych sklepach po 300zł
#975
Napisano 14:04, 09.12.2017
Będzie dobry. Wręcz jeden z lepszych. Cena ok, taniej go kupić będzie trudno. Szczególnie, że mamy już sezon zimowy czyli sezon na akumulatory.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZÄ„D HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych