Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Akumulator accord VII gen.

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1538 odpowiedzi w tym temacie

#931 SimRacer

SimRacer
  • Forumowicz
  • 390 postów
  • Skąd:KrK
  • Silnik:K24
  • Wersja:Exec AT
  • KM:210KM 245Nm [reflash by Ralfi]
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:25, 17.10.2017

Witam,

Prośba o szybką wskazówkę Panowie, bo jutro za rana muszę zakupić nowy aku. Posiadałem zaledwie 3 lata polecanego Varta D47 60Ah/540A i dałem mu po dupie ze dwa razy, przyspieszając koniec żywota. Pierwszy raz go ładowałem ostatniej nocy przez 12h jakimś prostym prostowniczkiem UNItec z hipermarketa i odpalił ok przy pierwszej próbie, a kolejny raz po 2 godz. postoju ledwo zakręcił. Teraz dwa pytanka :

 

- jest sens kupować aku z tak dużym prądem rozruchowym  w stosunku do OEM ?? Jak ktoś już tu wspomniał zdrowy rozrusznik bierze 150A, reszta gratów przed uruchomieniem silnika to zapewne cząstkowe pobory..

- czy przy takim aku 60Ah alternator w VII gen da radę go doładowywać poruszając się głównie na krótkich odcinkach po mieście ??

- z innej beczki .. Wam też tak ciężko kręci przy mrozach ?? Wprost proporcjonalnie - im zimniej, tym ciężej - nie zależnie od tego jaki aku..


  • 0

#932 Michal21071984

Michal21071984
  • Partner HAKP
  • 526 postów
  • Skąd:Opatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive Custom
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:03, 17.10.2017

Witam,
Prośba o szybką wskazówkę Panowie, bo jutro za rana muszę zakupić nowy aku. Posiadałem zaledwie 3 lata polecanego Varta D47 60Ah/540A i dałem mu po dupie ze dwa razy, przyspieszając koniec żywota. Pierwszy raz go ładowałem ostatniej nocy przez 12h jakimś prostym prostowniczkiem UNItec z hipermarketa i odpalił ok przy pierwszej próbie, a kolejny raz po 2 godz. postoju ledwo zakręcił. Teraz dwa pytanka :

- jest sens kupować aku z tak dużym prądem rozruchowym w stosunku do OEM ?? Jak ktoś już tu wspomniał zdrowy rozrusznik bierze 150A, reszta gratów przed uruchomieniem silnika to zapewne cząstkowe pobory..
- czy przy takim aku 60Ah alternator w VII gen da radę go doładowywać poruszając się głównie na krótkich odcinkach po mieście ??
- z innej beczki .. Wam też tak ciężko kręci przy mrozach ?? Wprost proporcjonalnie - im zimniej, tym ciężej - nie zależnie od tego jaki aku..

Ja mam Yuasa 5005 jak i kilka osob na forum i go polecam kreci normalnie a juz teraz 3 zima bedzie.
Myzyczka gdzies sie wypowiadal ze alternator jest w beznzynie czy dieslu taki sam a w dieslu oem jest chyba 65ah takze nie ma obaw zeby byl niedoladowany.
Nie raz radio gralo z 3 - 4 godziny przy grilu swiecily sie dzienne i nigdy yuasa mnie nie zawiodla

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#933 SimRacer

SimRacer
  • Forumowicz
  • 390 postów
  • Skąd:KrK
  • Silnik:K24
  • Wersja:Exec AT
  • KM:210KM 245Nm [reflash by Ralfi]
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:47, 17.10.2017

Dzięki.

Też myślałem o Yuasa, bo już kiedyś dużo dobrego słyszałem no i szła na OEM. Będę brał prawdopodobnie Yuasa 5075 60Ah/620A. Rozmiary identyko z obecną Vartą D47, dobry stosunek jakości do ceny i nie wiele droższy od znacznie uboższych aku tej marki.


Użytkownik SimRacer edytował ten post 22:48, 17.10.2017

  • 0

#934 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5246 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 05:05, 18.10.2017

Na OEM to raczej nie szła ..ale jak na te kwiatki w ych czasach,które można spotkać to Yusa jest dość bezpiecznym wyborem
..OEM to furukawa i chyba panasonic

Użytkownik Wlodar edytował ten post 05:07, 18.10.2017

  • 0
                       

#935 mymek

mymek
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Bukowno
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:38, 18.10.2017

Witam, przymierzam się do kupna nowego aku do mojego Accorda 2.2 diesel. Mam wybór między 3 akumulatorami a mianowicie:
- BANNER POWER BULL P74 12 12V 74Ah 680A, wymiary - dł x szer x wys = 278 x 175 x 190 [mm], cena: 345zł
- VARTA SILVER DYNAMIC E44 12V 77Ah 780A, wymiary - dł x szer x wys = 278 x 175 x 190 [mm], cena: 365zł
- Yuasa YBX 5100 12V 75Ah 680A, wymiary - dł x szer x wys = 278 x 175 x 175 [mm], cena: 379zł
 
Dodam jeszcze, że Yuasa ma 3 lata gwarancji a pozostałe po 2 lata. I teraz, co polecacie? Czy warto dopłacić do Yuasy czy może lepsza VARTA z większym prądem rozruchowym?

  • 0

#936 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1036 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 22:06, 18.10.2017

Yuasa.


  • 0

#937 Madoy

Madoy
  • Forumowicz
  • 46 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:51, 21.10.2017

Kupiłem ten woltomierz pod zapalniczkę i przy odpalonym zapłonie bodajże to jest I stopień czyli pokazują się kontrolki, pokazuje koło 12. Trochę mało nie sądzicie ?

Przy normalnej jeździe (włączone światła mijania, radio, bez klimy) pokazuje w przedziale 13,8-14,1


  • 0

#938 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6019 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 15:31, 21.10.2017

Do mierzenia napięcia to jest multimetr/miernik, a nie Chińskie dziadostwo za kilka złotych. 


  • 1

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#939 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 640 postów
  • Skąd:BBłota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:155 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 22
Super

Napisano 16:15, 21.10.2017

Na poczatek wystarczy jak piszesz chinskie dziadostwo.
Przy okazji powiem Tobie i innym ze w japonskim Acco VII przedlift pod schowkiem pasazera jest wiazka ele. Made in China !!!


Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
  • 0

#940 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2651 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 16:39, 21.10.2017

chińczycy to są szmaciarze, ostatnio kupowałem mocowanie nadkola do scanii i zapłaciłem za nie 240zł, po tygodniu się urwało i narobiło mi dodatkowych kosztów na 500zł, przyczyną było zastosowanie śrub mocujących o twardości 4.8 (w polsce te badziewne sruby co można w sklepie kupić mają  5.8), a do tego elementu stosuje się śruby minimum 9.8, zmiejszając wytrzymałość 4 śrub chińczycy zaoszczędzili na tym elemencie góra 20groszy, więc chyba ktoś chory psychicznie musi u nich takie decyzje podejmować żeby w ten sposób zarabiać na częściach do aut.


Użytkownik Maxell edytował ten post 16:40, 21.10.2017

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#941 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6019 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 17:07, 21.10.2017

Na poczatek wystarczy jak piszesz chinskie dziadostwo.
Przy okazji powiem Tobie i innym ze w japonskim Acco VII przedlift pod schowkiem pasazera jest wiazka ele. Made in China !!!


Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka

 

No to mamy inne wiązki, bo po akcji serwisowej wymiany poduszki pasażera zaglądałem tam z ciekawości:)

Żeby ludzie wiedzieli ile rzeczy jest w Chinach robione  :diabelgrin:  :diabelgrin:  :diabelgrin: 

To nie jest nic nowego że każdy tnie koszty i przenosi produkcję do kraju gdzie po niższych kosztach mu coś zrobią/wyprodukują.

Pozostaje tylko kwestia tego "jak" to zrobią, bo multimetr nawet i zapewne Chiński za 100 PLN będzie lepszy od wynalazku za kilka złotych wkładany w zapalniczkę. Fajnie to widać na przykładzie telefonów, gdzie są Chińskie zabawki za 40 dolarów jak i pewnie w tej samej fabryce składane samsungi, ale już za inne pieniądze i innej jakości. Ogólnie temat rzeka... podobnie jak kiedyś "prawdziwy" bosch,technics,panasonic itd itd itd. Obecnie od jakiś 10 lat same "spółki" i przenoszenia fabryk tam gdzie produkcja najtańsza. No ale to nie o tym ten temat i OT starczy.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#942 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 17:19, 21.10.2017

Na poczatek wystarczy jak piszesz chinskie dziadostwo.
Przy okazji powiem Tobie i innym ze w japonskim Acco VII przedlift pod schowkiem pasazera jest wiazka ele. Made in China !!!
Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka

A dostrzegasz różnicę między chińskim dziadostwem a rzeczą wyprodukowaną w Chinach?

Pozdrawiam
- Artur
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#943 yomek88

yomek88
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Chorzów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:41, 21.10.2017

Dd paru dni mam w CL7 aku Yuasa 5005 - póki co jestem zadowolony. Zauważalnie zmniejszył się efekt przygasania świateł przy włączaniu klimy :)


  • 0

#944 SimRacer

SimRacer
  • Forumowicz
  • 390 postów
  • Skąd:KrK
  • Silnik:K24
  • Wersja:Exec AT
  • KM:210KM 245Nm [reflash by Ralfi]
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:10, 22.10.2017

Witam, przymierzam się do kupna nowego aku do mojego Accorda 2.2 diesel. Mam wybór między 3 akumulatorami a mianowicie:
- BANNER POWER BULL P74 12 12V 74Ah 680A, wymiary - dł x szer x wys = 278 x 175 x 190 [mm], cena: 345zł
- VARTA SILVER DYNAMIC E44 12V 77Ah 780A, wymiary - dł x szer x wys = 278 x 175 x 190 [mm], cena: 365zł
- Yuasa YBX 5100 12V 75Ah 680A, wymiary - dł x szer x wys = 278 x 175 x 175 [mm], cena: 379zł

Dodam jeszcze, że Yuasa ma 3 lata gwarancji a pozostałe po 2 lata. I teraz, co polecacie? Czy warto dopłacić do Yuasy czy może lepsza VARTA z większym prądem rozruchowym?

Witam. Jak bym brał austriackiego Bannera. Mają świetne opinie i w testach wypadają tak samo jak na papierze, czego nie można powiedzieć np. o Varcie. Są też podobno bardziej idioto odporne 😀 Yuasa niby ok i miałem ją brać początkowo, ale gość mówił, że ma na nie od jakiegoś czasu sporo reklamacji i lubią się zasiarczać. Ma to wynikać głównie ze złego użytkowania, ale fakt jest faktem.
Banner 62Ah 550A był w tej samej cenie więc się nie wahałem.

Wysłane z Lumia 950

Użytkownik SimRacer edytował ten post 19:12, 22.10.2017

  • 0

#945 Pete

Pete
  • Forumowicz
  • 399 postów
  • Skąd:City 17
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 20:08, 22.10.2017

Banner jest OK.
Miałem (w standardowym rozmiarze) przez siedem lat, lekko nie miał bo u mnie głównie loty dookoła komina. W związku z tym parę razy podładowałem go prostownikiem (w tej sytuacji to norma) ale poza tym bezproblemowy.
Odszedł nagle z dnia na dzień, jednego dnia Acco odpalał na cyknięcie, następnego już ciemno i cicho. Nie mam o to żalu, swoje odsłużył.
Także Bannera mogę śmiało polecić.

Aha, z racji nagłego zejścia Bannera i pilnego wyjazdu musiałem wstawić to co mieli pasującego w najblizszym sklepie.
A mieli tylko ZAPa (Siver).
No nie wiem...
Poki co 8 m-cy działa ;)
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq