Skocz do zawartości


Zdjęcie

Akumulator accord VII gen.

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
942 odpowiedzi w tym temacie

#931 SimRacer

SimRacer
  • Forumowicz
  • 366 postów
  • Skąd:KrK
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport custom
  • KM:~155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:25, 17.10.2017

Witam,

Prośba o szybką wskazówkę Panowie, bo jutro za rana muszę zakupić nowy aku. Posiadałem zaledwie 3 lata polecanego Varta D47 60Ah/540A i dałem mu po dupie ze dwa razy, przyspieszając koniec żywota. Pierwszy raz go ładowałem ostatniej nocy przez 12h jakimś prostym prostowniczkiem UNItec z hipermarketa i odpalił ok przy pierwszej próbie, a kolejny raz po 2 godz. postoju ledwo zakręcił. Teraz dwa pytanka :

 

- jest sens kupować aku z tak dużym prądem rozruchowym  w stosunku do OEM ?? Jak ktoś już tu wspomniał zdrowy rozrusznik bierze 150A, reszta gratów przed uruchomieniem silnika to zapewne cząstkowe pobory..

- czy przy takim aku 60Ah alternator w VII gen da radę go doładowywać poruszając się głównie na krótkich odcinkach po mieście ??

- z innej beczki .. Wam też tak ciężko kręci przy mrozach ?? Wprost proporcjonalnie - im zimniej, tym ciężej - nie zależnie od tego jaki aku..


Mój CL7 >>  http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?t=26433

Car Power (GPS) 0-100km/h - 7,9s :cwaniak:


#932 Michal21071984

Michal21071984
  • Klubowicz
  • 327 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Custom
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:03, 17.10.2017

Witam,
Prośba o szybką wskazówkę Panowie, bo jutro za rana muszę zakupić nowy aku. Posiadałem zaledwie 3 lata polecanego Varta D47 60Ah/540A i dałem mu po dupie ze dwa razy, przyspieszając koniec żywota. Pierwszy raz go ładowałem ostatniej nocy przez 12h jakimś prostym prostowniczkiem UNItec z hipermarketa i odpalił ok przy pierwszej próbie, a kolejny raz po 2 godz. postoju ledwo zakręcił. Teraz dwa pytanka :

- jest sens kupować aku z tak dużym prądem rozruchowym w stosunku do OEM ?? Jak ktoś już tu wspomniał zdrowy rozrusznik bierze 150A, reszta gratów przed uruchomieniem silnika to zapewne cząstkowe pobory..
- czy przy takim aku 60Ah alternator w VII gen da radę go doładowywać poruszając się głównie na krótkich odcinkach po mieście ??
- z innej beczki .. Wam też tak ciężko kręci przy mrozach ?? Wprost proporcjonalnie - im zimniej, tym ciężej - nie zależnie od tego jaki aku..

Ja mam Yuasa 5005 jak i kilka osob na forum i go polecam kreci normalnie a juz teraz 3 zima bedzie.
Myzyczka gdzies sie wypowiadal ze alternator jest w beznzynie czy dieslu taki sam a w dieslu oem jest chyba 65ah takze nie ma obaw zeby byl niedoladowany.
Nie raz radio gralo z 3 - 4 godziny przy grilu swiecily sie dzienne i nigdy yuasa mnie nie zawiodla

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

#933 SimRacer

SimRacer
  • Forumowicz
  • 366 postów
  • Skąd:KrK
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport custom
  • KM:~155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:47, 17.10.2017

Dzięki.

Też myślałem o Yuasa, bo już kiedyś dużo dobrego słyszałem no i szła na OEM. Będę brał prawdopodobnie Yuasa 5075 60Ah/620A. Rozmiary identyko z obecną Vartą D47, dobry stosunek jakości do ceny i nie wiele droższy od znacznie uboższych aku tej marki.


Użytkownik SimRacer edytował ten post 22:48, 17.10.2017

Mój CL7 >>  http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?t=26433

Car Power (GPS) 0-100km/h - 7,9s :cwaniak:


#934 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 3845 postów
  • Skąd:P.Śl
  • Silnik:K24
  • Wersja:EXE
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 05:05, 18.10.2017

Na OEM to raczej nie szła ..ale jak na te kwiatki w ych czasach,które można spotkać to Yusa jest dość bezpiecznym wyborem
..OEM to furukawa i chyba panasonic

Użytkownik Wlodar edytował ten post 05:07, 18.10.2017

MOJA SATYNOWA    DWURURKA                        
....prawda was jeszcze zadziwi...                          


#935 mymek

mymek
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Bukowno
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:38, 18.10.2017

Witam, przymierzam się do kupna nowego aku do mojego Accorda 2.2 diesel. Mam wybór między 3 akumulatorami a mianowicie:
- BANNER POWER BULL P74 12 12V 74Ah 680A, wymiary - dł x szer x wys = 278 x 175 x 190 [mm], cena: 345zł
- VARTA SILVER DYNAMIC E44 12V 77Ah 780A, wymiary - dł x szer x wys = 278 x 175 x 190 [mm], cena: 365zł
- Yuasa YBX 5100 12V 75Ah 680A, wymiary - dł x szer x wys = 278 x 175 x 175 [mm], cena: 379zł
 
Dodam jeszcze, że Yuasa ma 3 lata gwarancji a pozostałe po 2 lata. I teraz, co polecacie? Czy warto dopłacić do Yuasy czy może lepsza VARTA z większym prądem rozruchowym?


#936 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1124 postów
  • Skąd:PO
  • Silnik:xxx
  • Wersja:xxx
  • KM:xxx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:xxx
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 22:06, 18.10.2017

Yuasa.



#937 Madoy

Madoy
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano dziś, 10:51

Kupiłem ten woltomierz pod zapalniczkę i przy odpalonym zapłonie bodajże to jest I stopień czyli pokazują się kontrolki, pokazuje koło 12. Trochę mało nie sądzicie ?

Przy normalnej jeździe (włączone światła mijania, radio, bez klimy) pokazuje w przedziale 13,8-14,1



#938 ślepak

ślepak
  • Klubowicz
  • 785 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 23
Super

Napisano dziś, 15:31

Do mierzenia napięcia to jest multimetr/miernik, a nie Chińskie dziadostwo za kilka złotych. 


-F23A1    CG3
-J30A1     CG2
-N22A1    CN1

#939 iwan

iwan
  • Klubowicz
  • 276 postów
  • Skąd:BBłota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano dziś, 16:15

Na poczatek wystarczy jak piszesz chinskie dziadostwo.
Przy okazji powiem Tobie i innym ze w japonskim Acco VII przedlift pod schowkiem pasazera jest wiazka ele. Made in China !!!


Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka

"bo jeżeli mówimy o dziecku 3-letnim(bo i takie przypadki pedofilii miały miejsce)Same dzieci 'wchodziły' do łóżek dorosłych, chcąc być spełnionym. I to był wybór dziecka" ks.Bochyński.       Pieronek - "również arcybiskup pedofil powinien być szanowany"(Wesołowski).Gazeta Trybunalska"


#940 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 1798 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano dziś, 16:39

chińczycy to są szmaciarze, ostatnio kupowałem mocowanie nadkola do scanii i zapłaciłem za nie 240zł, po tygodniu się urwało i narobiło mi dodatkowych kosztów na 500zł, przyczyną było zastosowanie śrub mocujących o twardości 4.8 (w polsce te badziewne sruby co można w sklepie kupić mają  5.8), a do tego elementu stosuje się śruby minimum 9.8, zmiejszając wytrzymałość 4 śrub chińczycy zaoszczędzili na tym elemencie góra 20groszy, więc chyba ktoś chory psychicznie musi u nich takie decyzje podejmować żeby w ten sposób zarabiać na częściach do aut.


Użytkownik Maxell edytował ten post dziś, 16:40

niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#941 ślepak

ślepak
  • Klubowicz
  • 785 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 23
Super

Napisano dziś, 17:07

Na poczatek wystarczy jak piszesz chinskie dziadostwo.
Przy okazji powiem Tobie i innym ze w japonskim Acco VII przedlift pod schowkiem pasazera jest wiazka ele. Made in China !!!


Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka

 

No to mamy inne wiązki, bo po akcji serwisowej wymiany poduszki pasażera zaglądałem tam z ciekawości:)

Żeby ludzie wiedzieli ile rzeczy jest w Chinach robione  :diabelgrin:  :diabelgrin:  :diabelgrin: 

To nie jest nic nowego że każdy tnie koszty i przenosi produkcję do kraju gdzie po niższych kosztach mu coś zrobią/wyprodukują.

Pozostaje tylko kwestia tego "jak" to zrobią, bo multimetr nawet i zapewne Chiński za 100 PLN będzie lepszy od wynalazku za kilka złotych wkładany w zapalniczkę. Fajnie to widać na przykładzie telefonów, gdzie są Chińskie zabawki za 40 dolarów jak i pewnie w tej samej fabryce składane samsungi, ale już za inne pieniądze i innej jakości. Ogólnie temat rzeka... podobnie jak kiedyś "prawdziwy" bosch,technics,panasonic itd itd itd. Obecnie od jakiś 10 lat same "spółki" i przenoszenia fabryk tam gdzie produkcja najtańsza. No ale to nie o tym ten temat i OT starczy.


-F23A1    CG3
-J30A1     CG2
-N22A1    CN1

#942 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 10
Dobra

Napisano dziś, 17:19

Na poczatek wystarczy jak piszesz chinskie dziadostwo.
Przy okazji powiem Tobie i innym ze w japonskim Acco VII przedlift pod schowkiem pasazera jest wiazka ele. Made in China !!!
Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka

A dostrzegasz różnicę między chińskim dziadostwem a rzeczą wyprodukowaną w Chinach?

Pozdrawiam
- Artur

#943 yomek88

yomek88
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Chorzów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano dziś, 18:41

Dd paru dni mam w CL7 aku Yuasa 5005 - póki co jestem zadowolony. Zauważalnie zmniejszył się efekt przygasania świateł przy włączaniu klimy :)







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq