Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Akumulator accord VII gen.

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1538 odpowiedzi w tym temacie

#916 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 19:26, 04.10.2017

to ciekawe czemu niby nie wysyłają akumulatorów mokrych, kilka miesięcy temu kolega z forum kupował od nich akumulator z wysyłką i nawet chwalił że ładnie zapakowali. Dostał świeżą sztukę. Wtedy YBX5053 kosztował 220 albo 230zł. Ten sam sklep tak samo sprzedaje na allegro normalnie z wysyłką http://allegro.pl/yu...6907333167.html

 

Co do pojemności to czy dawać większy czy zostać przy oryginalne to jak dyskusja czy lepszy jest diesel czy benzyna. Ja osobiście został bym na pewno przy oryginale (tzn 45 - 48Ah). Nie ma kłopotu z mocowaniem, jest lżejszy, tańszy, spokojnie wystarcza. 


  • 0

#917 Filip

Filip
  • Forumowicz
  • 310 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:34, 04.10.2017

Mówię poważnie dzwoniłem pytałem i dostałem odpowiedź, że nie wysyłają mokrych ale pytałem o Varte a sadze, że Yuasa również jest mokra hihi dokładnie tak jak mówisz sprawa dyskusyjna dlatego prześpie się z tym i na pewno dam znać co kupiłem i jak się sprawuje ale na pierwszy rzut idzie rozrusznik do czyszczenia bo zacina
  • 0

#918 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 22:23, 04.10.2017

no tak, Yuasa to zwykłe akumulatory z płynnym elektrolitem. Ciekawe to. Może ta warta jest mniej szczelna? Każdy kwasowo ołowiowy jest mokry, ale są mokre otwarte i zamknięte, może tutaj jest różnica. no nic, powodzenia


  • 0

#919 Madoy

Madoy
  • Forumowicz
  • 46 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:57, 10.10.2017

Panowie powiedzcie mi czy to normalne, że akumulator o oryginalnym rozmiarze do Accord VII (ten mały) może zdychać po 3 miesiącach od naładowania, jeżeli wale codziennie trasy do 3km (do pracy, do sklepu itp). Jeżdżę koło 3 miesięcy po maksymalnym naładowaniu aku i dzień po dniu ma coraz większy problem, aż w końcu z rana nie odpala w ogóle. Gdyby coś pobierało prąd na postoju to chyba powinien rozładować się szybciej niż po 3 miesiącach ? Co o tym myślicie


  • 0

#920 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8875 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 16:31, 10.10.2017

A sprawdzałeś jakie masz ładowanie i ile prądu na postoju znika?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#921 Madoy

Madoy
  • Forumowicz
  • 46 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:51, 10.10.2017

Aku ładuje się na prostowniku aktualnie, jak podładuje to posprawdzam miernikiem i dam znać


  • 0

#922 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 21:13, 10.10.2017

może Ci się przydać takie coś: http://allegro.pl/wo...6712062327.html


  • 0

#923 automobilS

automobilS
  • Forumowicz
  • 328 postów
  • Skąd:Poznań, Ck
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport+
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:15, 11.10.2017

taki gadżet  voltomierz pod zapalniczkę zawsze trochę przekłamuje i będzie się różnić pomiar o jakieś 0.2-0.3V z tym co jest na biegunach akumulatora.


  • 0

#924 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 11:10, 11.10.2017

Oczywiście, ale w ramach poglądowej analizy działania ładowania myślę że wystarczy. 


  • 0

#925 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 21:48, 11.10.2017

Jest mi ktoś wstanie udzielić odpowiedzi?? Bo nurtuje mnie ten temat i nie wiem czy jest wszystko w porządku czy odsyłać alternator na gwarancji. 

 

http://www.accordklu...obciążenia-itd/


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#926 danielo333

danielo333
  • Forumowicz
  • 209 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Executive
  • KM:240
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM6
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:34, 11.10.2017

Prawidłowe lądowanie przy obciążeniu nie powinno spadać poniżej 13.3V
  • 0

#927 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 373 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 20:15, 13.10.2017

może Ci się przydać takie coś: http://allegro.pl/wo...6712062327.html

 

A ja olałbym coś takiego i kupił http://allegro.pl/rt...6307239020.html

Tym zmierzy napięcie bezpośrednio na akumulatorze jak i pobór prądu na postoju.


  • 0

#928 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 20:31, 13.10.2017

Jedno i drugie się przydaje. Miernikiem tak jak piszesz dokładnie da się zmierzyć napięcie na aku, a tym do zapalniczki w wygodny sposób możemy monitorować ładowanie w dłuższym okresie czasu (ja mam cały czas wciśnięte to w zapalniczkę)


  • 0

#929 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 21:59, 13.10.2017

Prawidłowe lądowanie przy obciążeniu nie powinno spadać poniżej 13.3V

 

 

No to u mnie pod obciążeniem wychodzi 13.6v 

Także myślę że nie ma się czym przejmować, a jako że akumulator w pełni sprawny to po prostu alternator tak "dawkuję" napięcie. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#930 danielo333

danielo333
  • Forumowicz
  • 209 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Executive
  • KM:240
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM6
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 07:58, 14.10.2017

Jak już chcesz taki miernik do zapalniczki to można kupić coś takiego, przynajmniej będzie dodatkowy pożytek.

Ładowarka samochodowa 2x USB | Quick Charge ! OLED
http://allegro.pl/Sh...item=6518574522

Użytkownik danielo333 edytował ten post 08:00, 14.10.2017

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq