Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Akumulator accord VII gen.

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1538 odpowiedzi w tym temacie

#901 unckle

unckle
  • Forumowicz
  • 279 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:07, 21.09.2017

Bart - najczęściej w VII gen winowajcą jest moduł bluetooth - jeśli on nie działa to na postoju pobiera dużo prądu i rozładowuje aku. Jeżeli bluetooth działa normalnie to trzeba szukać przyczyny gdzieś indziej.

 

pozatym - w pkt 2 masz chyba trochę nisko - powinno być chyba 14,2-14,3


  • 0

#902 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2651 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 19:09, 21.09.2017

12,4V przy zgaszonym silniku to akumulator jest trochę niedoładowany , powinno być 12,6V, natomiast 0,22A to zdecydowanie za dużo powinno być max 0,03A, może za wcześnie mierzysz prąd, np moduł BT potrafi pobierać prąd jeszcze do pół godziny po zgaszeniu auta, to poczekaj chociaż z 10 min po uzbrojeniu alarmu i wtedy zmierz, a jak wyjdzie że dalej masz to 0,22A to szukaj przyczyny.

ps. ładowanie jest dobre, mieści się w dopuszczalnym zakresie od 13,9V do 14,5V


Użytkownik Maxell edytował ten post 19:12, 21.09.2017

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#903 Bart

Bart
  • Forumowicz
  • 250 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:23, 21.09.2017

Jeśli chodzi o działanie BT to u mnie on działa. Można się połączyć z tel i rozmawiać, przez niego, ale dziś z niego nie korzystałem więc nie wiem czy miałby wpływ na pomiar, ale może tak mówisz Maxell za krótko odczekałem od zamknięcia auta do pomiaru. Jutro spróbuje jeszcze raz.


  • 0

#904 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2651 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 19:34, 21.09.2017

edycja:  BT działa w aucie cały czas od chwili włożenia kluczyka do stacyjki do jego wyjęcia do ze stacyjni, z tym że podczas rozmowy jeszcze działa 30 minut po wyjęciu kluczyka, najczęstszy problem w hondach to że BT w ogóle nie wyłącza się po wyjęciu kluczyka.


Użytkownik Maxell edytował ten post 19:54, 21.09.2017

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#905 Bart

Bart
  • Forumowicz
  • 250 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:51, 21.09.2017

Aha. Dzięki Maxell za info. A czy u nas jest coś takiego jak czujnik otwarcia maski? Czy trzeba jakoś oszukiwać zamek ją otwierający?


  • 0

#906 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2651 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 19:58, 21.09.2017

tam wyżej trochę edytowałem to o BT, jeśli bedziesz miał otwartą maskę to alarm się nie załączy, ja kabelki elektryczne wyprowadziłem na zewnątrz i zamknąłem maskę, ale tak jak mówisz może łatwiej bedzie oszukać czujnik zamknięcia maski.


Użytkownik Maxell edytował ten post 20:00, 21.09.2017

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#907 Bart

Bart
  • Forumowicz
  • 250 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:34, 21.09.2017

Cały wieczór poświęciłem na lekturę no i chyba mamy winowajcę. Kilka postów wyżej napisałem że bluetooth działa a powinienem napisać że bluetooth działał :) Naciskam na słuchawkę przy włączonym zapłonie, zero rekcji a jeszcze kilka tyg temu go używałem i stosowałem się do poleceń gadającej kobiety. Jakby ktoś wskazał jak dobrać się do tego modułu to byłoby super i spróbuję go podpiąć jeszcze raz (podobno czasem pomaga) Jeśli nie to chyba spróbuje tu ----> http://www.konsole.r...onda-accord-vii


  • 0

#908 unckle

unckle
  • Forumowicz
  • 279 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:02, 22.09.2017

jest instrukcja dokładna na forum jak sobie poradzićz tym

w skrócie - trzeba ściągnąć daszek ciągnąc za nawiewy

potem wymontowujesz BT

potem wyciagasz z niego elektronikę

potem pieczesz ją w piekarniku - 180stopni przez 8 minut (poprawia luty)

potem montujesz wszystko i BT powinien działać

 

u mnie to pomogło i wiem że kilka innych osób poradziło sobie w ten sam sposób - rozwiązując problemy z aku i zyskując sprawny BT


  • 0

#909 Vice

Vice
  • Forumowicz
  • 697 postów
  • Skąd:Lub
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe STAG-4, Q-BOX plus
  • KM:216+ Ile?, 237Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 08:27, 23.09.2017

Jeśli chodzi o działanie BT to u mnie on działa. Można się połączyć z tel i rozmawiać, przez niego, ale dziś z niego nie korzystałem więc nie wiem czy miałby wpływ na pomiar, ale może tak mówisz Maxell za krótko odczekałem od zamknięcia auta do pomiaru. Jutro spróbuje jeszcze raz.


Jak masz Lpg to sterownik potrafi jeszcze przez 30 minut pobierać prąd po zamknięciu samochodu. Stag tak ma na 100%
  • 0

Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...


#910 Filip

Filip
  • Forumowicz
  • 310 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:27, 04.10.2017

Witam Panowie,

proszę o pomoc w kwestii akumulatora do mojej Hanki. Wiem, że polecane Yuasa na pewno się sprawdzą ale mam jeszcze jeden na myśli, a mianowicie

VARTA BLUE DYNAMIC D48 12V 60Ah 540A L+( czy lewy plus ma jakieś znaczenie? Jest to chyba następca D47 polecanego w poprzednich postach. Nie będę ukrywał, że rozchodzi się o cenę a czeka mnie jeszcze czyszczenie rozrusznika i troszkę innych spraw.

 

​I jeszcze jedna propozycja VARTA BLUE DYNAMIC D24

 

​Pozdrawiam

FIlip


Użytkownik Filip edytował ten post 10:55, 04.10.2017

  • 0

#911 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 12:45, 04.10.2017


Hej :)

L+( czy lewy plus ma jakieś znaczenie?

Ma znaczenie - w Hondach używane są akumulatory P+ (jeśli postawisz akumulator przed sobą, biegunami w Twoją stronę, to + jest po prawo).
Montując akumulator L+ możesz mieć problem z podłączeniem (kable mogą być za krótkie).

Pozdrawiam
Tomek

wysłane z fona
  • 0

#912 Filip

Filip
  • Forumowicz
  • 310 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:51, 04.10.2017

Hej :)
Ma znaczenie - w Hondach używane są akumulatory P+ (jeśli postawisz akumulator przed sobą, biegunami w Twoją stronę, to + jest po prawo).
Montując akumulator L+ możesz mieć problem z podłączeniem (kable mogą być za krótkie).

Pozdrawiam
Tomek

wysłane z fona

 

Dziękuję za szybką i fachową odpowiedź, wybór padł na D47 Varta tym bardziej sklep akumulatory24.pl nie wysyłają mokrych aku :-( u mnie w ZS dostępny D47 w cenie 300 zł podobno 2017 rok ile w tym prawdy nie wiem ale może uda mi się jakoś sprawdzić, niestety Yuasa YBX 5005 380 zł troszkę drogo ale myślę, że Varta ogarnie temat, no chyba że znów mały gryzoń będzie siedział u mnie na aku tak jak miało to miejsce przedwczoraj  wrr cholerny szczur ale cham nic nie pogryzł :-)


  • 0

#913 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 13:13, 04.10.2017

https://www.akumulat...ak/kodprod=tak

345zł

 

nie wolałeś oryginalnego rozmiaru, np YBX5053? 259zł +kw


Użytkownik pawlik118 edytował ten post 13:14, 04.10.2017

  • 0

#914 Filip

Filip
  • Forumowicz
  • 310 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:46, 04.10.2017

https://www.akumulat...ak/kodprod=tak

345zł

 

nie wolałeś oryginalnego rozmiaru, np YBX5053? 259zł +kw

 

zastanawiałem się nad oryginalnym rozmiarze ( w sumie to jeszcze nie kupiłem Varty) ale ten sklep nie wysyła akumulatorów mokrych więc u nich odpada zamówienie a nade wszystko te 60Ah mnie jakoś przekonuje, że będzie troszkę lepiej od 48Ah a może po prostu za dużo się naczytałem i wymyślam bo też tak czasami bywa. Mam dość codziennie zapalających się kontrolek abs/vsa opadającej wskazówki benzyny i kręcenia rozrusznikiem, który i tak się nie ledwie cofa i słychać go w piękne poranne dni hihi.


  • 0

#915 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1036 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 17:13, 04.10.2017

Ja w dwóch autach posiadam akumulator Duracell i jest petarda. Po roku zarówno jeden jak i drugi trzyma wartości fabryczne, co w przypadku np. Boscha już byłoby problemem. Kupuję w hurtowni, która jest dystrybutorem, więc zamiast 379 (62Ah) płaciłem 300. Polecam!


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq