XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Hamulec twardy jak skała ale nie działa !!!
#1
Napisano 08:51, 17.09.2010
Mój hamulec po wciśnięciu energicznym bardzo szybkim jest baaardzo twardy praktycznie minimalnie schodzi w dół (może z 3 cm może mniej) i w ogóle nie hamuje dopiero po 1-1,5 sek. działa prawidłowo tzn. serwo pracuje i jest lekki tzn. jest to wspomaganie tak jak powinno być i wtedy hamulce działają, mój problem z hamulcem sprawił mi nie raz stracha na drodze gdy ktoś wchodził na pasy albo przebiegł pies przez jezdnię szybka reakcja w pedał a tu skała nie hamuje i dopiero po czasie puszcza pedał i idzie w dół ale to wszystko jest bardzo opóźnione i niebezpieczne, sprawdzałem w różnych innych samochodach i tego nie ma w żadnym innym aucie tylko u mnie tak być nie powinno, zaznaczę że przy normalnym spokojnych hamowaniu działa wszystko jak należy, proszę o pomoc w czym może leżeć problem, znajomy mechanik mówił że kiedyś taki przypadek mieli na warsztacie w jakimś mercedesie i tam był za to odpowiedzialny jakiś czujnik, mi to wygląda jak by serwo miało spóźniony zapłon, czy tu też może być coś podobnego spotkał się już ktoś z was z takim przypadkiem?
Żeby było jasno i nie było kolejnych pytań powiem że:
są nowe klocki (sportowe) EBC GREEN STUFF
tarcze sportowe nawiercane zimmerman
nowy płyn wymieniony przeze mnie cały układ ma świeży bardzo dobrej jakości Motul RBF600
układ nie jest zapowietrzony
a objawy były również przed wymianą płynu
... proszę o pomoc nie chce przejechać kolejnego kota czy psa który wyskoczy na jezdnie
#2
Napisano 09:40, 17.09.2010
Masz na serwie taki zawór zwrotny (czy jak on tam sie nazywa) jest on między serwem a kolektorem ssącym w rurce. Sprawdź czy nie jest zapchany, i czy działa ten zaworek
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#3
Napisano 10:38, 17.09.2010
#4
Napisano 11:39, 17.09.2010
[ Dodano: 2010-09-18, 11:05 ]
póki co sprawdziłem ten zawór tzn. ja w ogóle czegoś takiego nie mam u siebie od serwa idzie rurka do kolektora a na niej nic nie ma jest sama tylko rurkajak dla mnie coś jest z serwem, jakby nie działało i dopiero potem łapie
Masz na serwie taki zawór zwrotny (czy jak on tam sie nazywa) jest on między serwem a kolektorem ssącym w rurce. Sprawdź czy nie jest zapchany, i czy działa ten zaworek
#6
Napisano 17:57, 20.09.2010
... masz rację w połowie tego gumowego przewodu jest zgrubienie a w środku jest zaworek który jest drożny i działa prawidłowo w jedną stroną (od kolektora) można zassać ale dmuchnąć już nie da się , drugą stroną od serwa można w niego dmuchnąć ale nie da się zassaćno tak i w środku tej rurki w połowie gdzies masz takie zgrubienie i tam jest ten zaworek
#8
Napisano 10:08, 26.09.2010
jeszcze raz odpowietrzyłem cały układ pod ciśnieniem i bez zmian
tu kończy się moje pole działania chyba muszę jechać gdzieś do mechaników żeby mi sprawdzili ciś. jakie daje serwo ... no chyba że są jeszcze jakieś pomysły?
#9
Napisano 21:46, 26.09.2010
Happy Owner Never Drives Anything else.
#10
Napisano 19:12, 02.10.2010
tak wszystko ok opada przy odpalaniu silnikaA robiłeś podstawowy test serwa, tj. jak odpalasz silnik przy wciśniętym pedale to czy pedał opada ?
#11
Napisano 22:33, 02.10.2010
#12
Napisano 23:01, 02.10.2010
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#13
Napisano 23:22, 02.10.2010
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:36, 17.10.2010
#15
Napisano 10:41, 17.10.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych