Skocz do zawartości


RODO w HAKP

V

kokpit - demontaż

V

Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:20, 17.12.2008


Witam wie ktoś jak odkrecić kokpit. Od czego zaczać
244w4uc.jpg



#2 kiziol

kiziol
  • Forumowicz
  • 504 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:13, 17.12.2008

Kolego spróbuję ci pomóc - ale proszę o wyrozumiałość, bo nie jestem zawodowcem w tych sprawach, ok ??

A więc:

DEMONTAŻ ZESPOŁU WSKAŹNIKÓW – HONDA ACCORD ‘98

1.odkręcić dwa wkręty w górnej części daszku przeciwsłonecznego nad zegarami,
2.wypiąć owalną osłonę - jest mocowana w dolnej części na dwóch
zatrzaskach,
3.odpiąć dwie kostki elektryczne od przełączników znajdujących się po
bokach osłony (ogrzewanie szyby tylnej i światła przeciwmgielne o ile
pamiętam),
4.odkręcić 4 wkręty mocujące zespół wskaźników - proponuję coś
podstawić żeby wkręty nie powpadały w czeluście deski rozdzielczej, ciężko je będzie potem wydobyć – wiem coś o tym,
5.opuścić koło kierownicy na maksa w dół i wyciągnąć cały zespół
wskaźników w prawo przechylając na początku jego górną część
w dół
6.odpiąć kostki elektryczne (chyba 4 szt.) i gotowe

DEMONTAŻ KONSOLI CENTRALNEJ – HONDA ACCORD ‘98

1.oba fotele na maksa do przodu,
2.wyjąć tylną popielniczkę,
3.odkręcić dwa wkręty widoczne po wyjęciu popielniczki,
4.odkręcić dwa wkręty umieszczone po obu bokach konsoli środkowej (na wysokości pleców foteli),
5.wyjąć przełącznik zespolony sterowania szybami. Najłatwiej zrobić wkładając palce w wycięcie w którym „chodzi” dźwignia hamulca ręcznego i wypychając przełącznik z gniazda - drugą ręką jednocześnie pociągając go w kierunku tyłu auta. W ten sposób unikniemy porysowania albo co gorsze połamania przełącznika,
6.odpiąć dwie kostki elektryczne od przełącznika. Obie mają typowe dla hondy przyciski zwalniające,
7.odkręcić wkręt widoczny po wyjęciu przycisku w głębi jego gniazda,
8.zdjąć tylną część konsoli – najpierw wysunąć do tyłu a potem do góry,
9.odkręcić dwa wkręty po bokach konsoli mniej więcej na wysokości lewarka zmiany biegów,
10.wyjąć popielniczkę i odkręcić widoczny po jej wyjęciu wkręt
11.otworzyć schowek po strony pasażera i odkręcić wkręt mocujący górną część konsoli,
12.zamknąć schowek i odkręcić wkręt mocujący dolną część konsoli
13.po stronie kierowcy wkręty są umieszczone symetrycznie do tych z pkt. 11 i pkt. 12. Jednak aby odkręcić górny należy wypiąć z dwóch zatrzasków prawą stronę dolnej osłony deski rozdzielczej (delikatnie!!!) Jeden zatrzask jest na samej górze drugi na dole
14.odłączyć mieszek od lewarka pociągając za pierścień górny mieszka w dół,
15.odkręcić gałkę lewarka,
16.odłączyć konsolę centralną – teraz po odkręceniu śrub trzymają ją tylko zatrzaski (chyba 6 szt.),
17.teraz nurkujemy w okolice pedałów - po prawej stronie będzie widać zespół krzywek i suwaków oraz linki sterujące. Lokalizujemy linki poruszane pokrętłami ogrzewania oraz przestawiania nawiewów (zapamiętać gdzie która linka jest mocowana jest to o tyle łatwe, że są w różnych kolorach) i odłączamy je zdejmując końcówki linek z kołków oraz wypinając same linki z zatrzasków ustalających,
18.odkręcamy cztery wkręty mocujące panel sterowana nawiewami oraz na wszelki wypadek dwa wkręty przednie i dwa boczne mocujące plastikowy zespół znajdujący się poniżej panelu czyli ten plastik gdzie jest schowek i miejsce na radio, co pozwala go odchylić ku dołowi,
19.odłączamy kostki elektryczne od panelu,
20.wyciągamy panel sterujący nawiewami i ogrzewaniem wraz z linkami.

Mam nadzieję, że choć troszkę ci pomogłem - powodzenia :ok
Nareszcie szczęśliwy tatuś - mam zdrowe i silne bliźniaki !!

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:08, 18.12.2008

thx wielkie mam nadzieje ze sobie poradze

#4 prezesikm1

prezesikm1
  • Forumowicz
  • 89 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:38, 19.12.2008

kiziol111 dobra robota :db Chyba nie dawno sie w to bawiles :-D

CB-Uniden 520 +Wilson Litte Will‎
 





IPB Skin By Virteq