XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Korozja nadkoli w 8 letnim Accord VI
#31
Napisano 20:55, 19.04.2011
#32
Napisano 21:07, 19.04.2011
#33
Napisano 08:31, 27.04.2011
obecnie pojawiaja mi sie male kawalki rdzy na blotniku oddam bankowo do blacharza jednak chcialbym tam cos wykombinowac z plastikowymi nadkolami, gdyby ktos mial namiary na takie to bylbym wdzieczny za cynk.
#34
Napisano 08:47, 27.04.2011
Czasami w VI były jeszcze dodatkowe takie gumowe ochronne nakładki na rant pod którymi zawsze było wilgotno i przyśpiesza to rozwój korozji w tym miejscu.
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#35
Napisano 09:20, 27.04.2011
jednak w przyslowiowym miedzyczasie pytalem w roznoraki sposob wujka google o te nadkola i znalazlem cos takiego
co sadzicie??
http://www.tirmaniek...2003-p-701.html
http://www.tirmaniek...2003-p-700.html
#37
Napisano 10:51, 27.04.2011
kupie je jak tylko sie upewnie ze sa na stanie
po konserwacji blacharza zalorze je i mam nadzieje ze bede mial z tym swiety spokoj
#38
Napisano 10:54, 27.04.2011
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#39
Napisano 11:55, 27.04.2011
upewnij się czy aby to do europejskiego acco i czy nie do coupejki.co sadzicie??
Tylko jak to zamontujesz? Nie ma tam żadnych otworów mocujących i trzeba by je robić czyli kaleczenie blachy i potencjalne miejsca do korodowania.
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#40
Napisano 12:03, 27.04.2011
#41 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:35, 15.05.2011
Czy rudzielec w Acco VI to rzeczywiście norma?
#42
Napisano 11:40, 15.05.2011
Czy rudzielec w Acco VI to rzeczywiście norma?
żadna norma, ile razy można to powtarzać
wystarczy poczytać i wywnioskować, że rudy to odosobnione przypadki
to nie jest tak jak w V genie że gniją na potęgę nadkola itp
wejdź w tematy o autach, pooglądaj fotki, na 99% nie znajdziesz rudej VI
to samo na ulicach, ciężko znaleźć pordzewiałą VI
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#43 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:31, 15.05.2011
...na 99% nie znajdziesz rudej VI
to samo na ulicach, ciężko znaleźć pordzewiałą VI
Zakładam, ze jako stary forumowy wyjadacz wiesz co piszesz. Jakby nie bylo kilka osob w tym temacie sygnalizuje problem z rdzą i to mnie zastanowiło. Z drugiej strony nie bedą sie wypowiadaly w temacie osoby, którym Aco nie rdzewieje stąd może moje mylnie wysunięte wnioski.
#44
Napisano 12:45, 15.05.2011
www.mkmlawyers.pl
#45
Napisano 15:00, 15.05.2011
bądz nadmiernym narażeniem na czynniki atmosfertyczne
a co to znaczy?
Jakby nie bylo kilka osob w tym temacie sygnalizuje problem z rdzą
kilka to na prawdę niewiele, jak na ilość VI na tym forum, z czego nie wiadomo czy auto nie po jakiejś
stłuczce/obcierce, bo po takim czymś ruda ma prawo wejść jeśli doszło do blachy i warstwa zabezpieczająca
została zdrapana, a nie oddana do naprawy lakierniczej w odpowiednim czasie
jak dla mnie temat rudej w VIg to nie jest coś, co dyskwalifikuje to auto
(jedynie ramka przednich drzwi pod uszczelką rdzewieje prawie u każdego)
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych