Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Korozja nadkoli w 8 letnim Accord VI


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
65 odpowiedzi w tym temacie

#31 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 20:55, 19.04.2011

Chodzi o osłony nakładane na wewnętrzne ranty tylnich błotników.
  • 0

#32 gienek197

gienek197
  • Forumowicz
  • 140 postów
  • Skąd:jabłonka
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:07, 19.04.2011

qrde właśnie nie pasowało mi to że nie mam tych rantów niczym nie zabezpieczonych, efekt piękny rudy kolor dookoła nadkola :evil: (chyba od kamieni i innego ustrojstwa lakier został obity i była goła blacha.
  • 0

#33 tomahawk5000

tomahawk5000
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:31, 27.04.2011

przyznam sie ze tylko z grubsza czytalem watek i wiem ze acco VI nie ma plastikowych nadkoli,
obecnie pojawiaja mi sie male kawalki rdzy na blotniku oddam bankowo do blacharza jednak chcialbym tam cos wykombinowac z plastikowymi nadkolami, gdyby ktos mial namiary na takie to bylbym wdzieczny za cynk.
  • 0

#34 tomi

tomi
  • Forumowicz
  • 1262 postów
  • Skąd:Goleniów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Prestige
  • KM:152
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Wagon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:47, 27.04.2011

Konserwacja środkami odbijającymi kamienie spokojnie zastąpi nadkole. Np. środek natryskowy UBS z firmy Carsystem na bazie syntetycznego kauczuku spokojnie chroni przed zanieczyszczeniami drogowymi, solą itp. dodatkowo wygłusza nadkola i jest wzmocniony mielonym włóknem szklanym. Litrowa butla spokojnie wystarczy na dwa nadkola i spokojnie zastąpi plastikowe nadkole.
Czasami w VI były jeszcze dodatkowe takie gumowe ochronne nakładki na rant pod którymi zawsze było wilgotno i przyśpiesza to rozwój korozji w tym miejscu.
  • 0

#35 tomahawk5000

tomahawk5000
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:20, 27.04.2011

dzięki kolego, sadze ze kupie proponowany przez ciebie srodek
jednak w przyslowiowym miedzyczasie pytalem w roznoraki sposob wujka google o te nadkola i znalazlem cos takiego

co sadzicie??

http://www.tirmaniek...2003-p-701.html
http://www.tirmaniek...2003-p-700.html
  • 0

#36 bartekm2000

bartekm2000
  • Forumowicz
  • 224 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:40, 27.04.2011

co sadzicie??


Tzw. wyroby rzemieślnicze nigdy nie pasowały w 100% do samochodów. Mogą wymagać pewnych prac adaptacyjnych typu docinanie, naginanie itp.
Cena niska, możesz się pobawić i spóbować założyć jak masz czas i ochotę sie pobawić .
  • 0

   6621dcd2e963f9ebm.jpg


#37 tomahawk5000

tomahawk5000
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:51, 27.04.2011

wydaje mi sie ze warto
kupie je jak tylko sie upewnie ze sa na stanie :)
po konserwacji blacharza zalorze je i mam nadzieje ze bede mial z tym swiety spokoj
  • 0

#38 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:54, 27.04.2011

ją bym zamazał w/w środkiem, on lepiej zabezpieczy niż to nadkole. Pod warunkiem że dokładnie to zrobisz w każda szparę. Ją dwa razy w roku sprawdzam podwozie i uzupełniam ubytki w zabezpieczeniu. Przy rantach oczyściłem, użyłem bitexu, wyschlo i założyłem ten ochronny rant. Należy zwrócić uwagę na tylne koło i jego ET. Bo jeśli licuje w rantem blachy to bez dobrej osłony kamienie zrobia sieczkę w lakieru i ocynku, rok, dwa będzie rudo.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#39 tomi

tomi
  • Forumowicz
  • 1262 postów
  • Skąd:Goleniów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Prestige
  • KM:152
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Wagon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:55, 27.04.2011

co sadzicie??

upewnij się czy aby to do europejskiego acco i czy nie do coupejki.
Tylko jak to zamontujesz? Nie ma tam żadnych otworów mocujących i trzeba by je robić czyli kaleczenie blachy i potencjalne miejsca do korodowania.
  • 0

#40 tomahawk5000

tomahawk5000
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:03, 27.04.2011

generalnie skonsultuje to z blacharzem ale sadze ze juz sobie poradze z tym jakos
  • 0

#41 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:35, 15.05.2011

Przypadkiem trafilem na ten temat i troche mnie przytkało jak wyczytalem ze Accord VI gen. ma problemy z korozją :shock: Bardzo podoba mi się to auto i poważnie myślę o kupnie Hondy, ale rdza?? Z tego powodu skreśliłem m.in. Forda Mondeo MK3 choć to naprawdę solidny i bardzo komfortowy samochód.

Czy rudzielec w Acco VI to rzeczywiście norma?
  • 0

#42 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:40, 15.05.2011

Czy rudzielec w Acco VI to rzeczywiście norma?



żadna norma, ile razy można to powtarzać

wystarczy poczytać i wywnioskować, że rudy to odosobnione przypadki

to nie jest tak jak w V genie że gniją na potęgę nadkola itp
wejdź w tematy o autach, pooglądaj fotki, na 99% nie znajdziesz rudej VI
to samo na ulicach, ciężko znaleźć pordzewiałą VI
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#43 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:31, 15.05.2011

...na 99% nie znajdziesz rudej VI
to samo na ulicach, ciężko znaleźć pordzewiałą VI


Zakładam, ze jako stary forumowy wyjadacz wiesz co piszesz. Jakby nie bylo kilka osob w tym temacie sygnalizuje problem z rdzą i to mnie zastanowiło. Z drugiej strony nie bedą sie wypowiadaly w temacie osoby, którym Aco nie rdzewieje stąd może moje mylnie wysunięte wnioski.
  • 0

#44 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:45, 15.05.2011

nic nie rdzewieje - to odosobnione przypadki - być może jest to zwiazane z niewłaściwą eksploatacja bądz nadmiernym narażeniem na czynniki atmosfertyczne a może i brak uwagu właścicieli - zadbane acco bezwypadkowe nie ma prawa rdzewieć
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#45 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:00, 15.05.2011

bądz nadmiernym narażeniem na czynniki atmosfertyczne


a co to znaczy?

Jakby nie bylo kilka osob w tym temacie sygnalizuje problem z rdzą


kilka to na prawdę niewiele, jak na ilość VI na tym forum, z czego nie wiadomo czy auto nie po jakiejś
stłuczce/obcierce, bo po takim czymś ruda ma prawo wejść jeśli doszło do blachy i warstwa zabezpieczająca
została zdrapana, a nie oddana do naprawy lakierniczej w odpowiednim czasie

jak dla mnie temat rudej w VIg to nie jest coś, co dyskwalifikuje to auto

(jedynie ramka przednich drzwi pod uszczelką rdzewieje prawie u każdego)
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq