XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
swap 2,0-2,4
#16 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:48, 10.09.2010
Za cenę dobrego K24A z wiązką, ECU, kolektorami itp. raczej 2.0 nie uturbimy. A wątpię, żeby przy swapie (kompletnym z ECU) było więcej zabawy niż przy uturbnianiu 2.0.
Dlatego swap wydaje się naturalnym pierwszym krokiem, a da więcej niż "zewnętrzne" mody do 2.0.
#17
Napisano 21:56, 10.09.2010
#18
Napisano 21:59, 10.09.2010
jak chcialbym sie bawic w modzenie to chyba bym dmuchak K20 niz robil swapa a potem znowu turbo:)
#19 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:17, 10.09.2010
czym rozni sie silnik K20A6 od K20Z2
Przepustnicą jeśli się nie mylę (Z'ka ma po kablu), a co więcej to nie wiem.
#20
Napisano 23:02, 10.09.2010
Ale, ale... 2.4 ma jedną zasadniczą przewagę nad K20A6. To jest silnik rozwojowy. Raz że ma prawdziwego v-tec'a (oczywiście w wersjach 190-201koni, nie w tej 160-170), dwa że jest do tego sporo części (wałki, kolektory, gotowy remap bez konieczności świnki czy hondaty). Oczywiście doładowanie tego da więcej niż 2.0, nawet jak to będzie soft turbo.
Za cenę dobrego K24A z wiązką, ECU, kolektorami itp. raczej 2.0 nie uturbimy. A wątpię, żeby przy swapie (kompletnym z ECU) było więcej zabawy niż przy uturbnianiu 2.0.
Dlatego swap wydaje się naturalnym pierwszym krokiem, a da więcej niż "zewnętrzne" mody do 2.0.
Bez dwóch zdań racja. Out-of-the-box 2.4 wg. mnie wielkiego szału nie robi (tj. robi mniejszy szał niż by to wynikało ze wzrostu pojemności) ale jako baza do modowania jest o niebo lepszym wyborem niż 2.0. Na pierwszy rzut oka silniki są podobne ale przy wchodzeniu w szczegóły K24A3 okazuje się być znacznie bardziej zaawansowany niż nieco "budżetowy" K20A6. Daje duże pole do popisu co skutkuje dużą ilością części do modowania.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#21
Napisano 09:17, 11.09.2010
nie wiem czy ktos sie tu orientuje czym rozni sie silnik K20A6 od K20Z2 z tego co widzialem moment w tym Z2 jest znaczna gorka powyzej 4500obr (nie jest taka prosta charakterystyka jak w K20A6 ale nie wiem jaka jest roznica bo nie jezdzilem K20A6).
Jak nie jeździłeś a co masz pod maską po lifcie coś zmienili Przed był K20A6...
#22
Napisano 09:34, 11.09.2010
#23
Napisano 09:38, 11.09.2010
proszę człowiek uczy się całe życie ciekawe co zmienili w konstrukcji... jeszcze dodam że przed liftem jest 9,1 do setki po lifcie 8,9 a na koniec dodam że na kresce objechałem poliftowego więc chyba różnicy nie ma
#24
Napisano 09:39, 11.09.2010
#25
Napisano 12:03, 11.09.2010
Az zobaczę potem u siebie co mam wbite na tabliczce.
#26
Napisano 13:38, 11.09.2010
#27
Napisano 20:08, 11.09.2010
malin objechałeś bo ze zbyt niskich obrotów ruszyłem:)
Az zobaczę potem u siebie co mam wbite na tabliczce.
to nie ma znaczenia kto jak wystartował raz lepiej Ty raz lepiej ja cudów nie będzie samochody jeżdżą bardzo podobnie i tyle różnica niezauważalna na codzień. ale jestem gotowy na następny pojedynek
#28
Napisano 20:19, 11.09.2010
#29
Napisano 21:01, 11.09.2010
malin jak będzie okazja kiedyś to bardzo chętnie:P
#30
Napisano 08:29, 12.09.2010
mozliwe ze 17 u mluna zrobily swoje. wiadomo ze opory nieco wieksze, a Ty malin jezdzisz na koleczkach z wozka to sie nie dziw
jak założę 15 na zimę to dopiero jest jazda normalnie subiektywnie 10HP więcej
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych