XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#76
Napisano 22:01, 04.11.2019
#77
Napisano 22:13, 04.11.2019
1. Sl6 jest ok do obu systemów,.
2. 2l wystarczy w sam raz
3. Grawitacyjne nie zejdzie, ja wyciągnąłem dużą strzykawką przez odpowietrzniki w kołach (jeden się urwał)
4. Przy wymianie płynu sprzęgła warto wyjąć wkład pompki od środka auta, ja mailem tam bardzo dużo syfu, czarnego smaru przypominającego kupę
Dzięki za rady, wykorzystam je do wymiany u siebie bo wskaźnik pokazuje 1% obecności wody w układzie oraz jest cały płyn trochę brudnawy, ciemny.
#78
Napisano 04:45, 05.11.2019
Cały czas dolewalem świeży płyn do zbiornika. Różnicy w działaniu nie odczułem, sl6 wybrałem bo był tu polecany.
Dzięki, odpowiesz mi jeszcze odnośnie tego czarnego wkładu, na pytania, które napisałem wcześniej?
#79
Napisano 06:24, 05.11.2019
1. Ale czy jest sens SL.6 i rzeczywiście będzie wyczuwalna różnica w ABS i VSA? Bo z tego co przeczytałem, to SL.6 ma mniejszą lepkość o połowę i tylko tyle, więc nie wiem czy warto go kupować i czy nie zastanowić się między SL a TYP200, co Wy na to?
3. A później zalewałeś przez zbiornik i pompowałeś pedałem?
4. Rozumiem, że pompka jest zamontowana w grodzi przy pedale sprzęgła? I wyjmę ten wkład od środka kabiny przy pedale sprzęgła bez wyjmowania pompy sprzęgła?
Jaki wkład masz na myśli?
Porównaj sobie karty techniczne.
SL6:
Temperatura wrzenia min. 265°C Temperatura wrzenia płynu zawodnionego min. 175°C Lepkość w temp. –40°C maks. 700 mm²/s Lepkość w temp. +100°C od 1,7 do 2,3 mm²/s
TYP 200:
Temperatura wrzenia min. 280°C Temperatura wrzenia płynu zawodnionego min. 198°C Lepkość w temp. –40°C maks. 1.400 mm²/s Lepkość w temp. +100°C od 2,2 do 2,8 mm²/s
Dla mnie wynika z tego, iż TYLKO przy ekstremalnie niskich temperaturach zimowych, które w PL nie występują już o od dawna SL6 będzie lepszym wyborem. Natomiast do codziennej jazdy w warunkach pogodowych PL ja bym wybrał TYP200, ze względu na na wyższą temp. wrzenia płynu świeżego zarówno jak i zawodnionego, gdzie różnica jest aż 23`C na korzyść tańszego TYP200
Od lat w VII używam TYP200, w Celice VI także.
Użytkownik Vice edytował ten post 06:29, 05.11.2019
Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...
#80
Napisano 07:04, 05.11.2019
To biorę jednak SL6, dzięki za pomoc 😉
Dzięki, odpowiesz mi jeszcze odnośnie tego czarnego wkładu, na pytania, które napisałem wcześniej?
Tak wkład.jest wewnątrz pompki i jest bezpośrednio naciskaniu przez popychacz połączony z pedalem sprzęgła. Aby to wyjąć trzeba spuścić cały płyn, wyjąć popychacz i seger. Dojście jest kiepskie. U mnie był cały zabrudzony resztkami smaru które kiedyś ktoś tam napisał, łącznie ze smarem miedzianym (masakra).
#81
Napisano 16:36, 05.11.2019
Jaki wkład masz na myśli?
Porównaj sobie karty techniczne.
SL6:
Temperatura wrzenia min. 265°C Temperatura wrzenia płynu zawodnionego min. 175°C Lepkość w temp. –40°C maks. 700 mm²/s Lepkość w temp. +100°C od 1,7 do 2,3 mm²/s
TYP 200:
Temperatura wrzenia min. 280°C Temperatura wrzenia płynu zawodnionego min. 198°C Lepkość w temp. –40°C maks. 1.400 mm²/s Lepkość w temp. +100°C od 2,2 do 2,8 mm²/s
Dla mnie wynika z tego, iż TYLKO przy ekstremalnie niskich temperaturach zimowych, które w PL nie występują już o od dawna SL6 będzie lepszym wyborem. Natomiast do codziennej jazdy w warunkach pogodowych PL ja bym wybrał TYP200, ze względu na na wyższą temp. wrzenia płynu świeżego zarówno jak i zawodnionego, gdzie różnica jest aż 23`C na korzyść tańszego TYP200
Od lat w VII używam TYP200, w Celice VI także.
Wkład o którym napisał pawlik118.
Już porównywałem te karty techniczne wszystkich trzech płynów. Jak to Typ200 jest tańszy? Ja znalazłem SL za 20zł, SL.6 za 27 zł. a Typ200 za 37 zł oczywiście, za opakowania 1 litrowe.
Tak wkład.jest wewnątrz pompki i jest bezpośrednio naciskaniu przez popychacz połączony z pedalem sprzęgła. Aby to wyjąć trzeba spuścić cały płyn, wyjąć popychacz i seger. Dojście jest kiepskie. U mnie był cały zabrudzony resztkami smaru które kiedyś ktoś tam napisał, łącznie ze smarem miedzianym (masakra).
Ale doszedłem bez wyjmowania pompy, czy wyjmowałeś całą pompę na zewnątrz z grodzi?
#82
Napisano 16:43, 05.11.2019
#83
Napisano 08:33, 06.11.2019
Jak to Typ200 jest tańszy? Ja znalazłem SL za 20zł, SL.6 za 27 zł. a Typ200 za 37 zł oczywiście, za opakowania 1 litrowe.
Z tej wypowiedzi tak wywnioskowałem, ale pochopnie
Nie odczuję żadnej różnicy czyli wystarczy SL, czy zalać jak Ty zawsze zalewasz TYP200? Bo masz pewnie powód dla którego zalewasz dwa razy droższy płyn.
Zalewam dobry płyn, jego cena jest wartością drugorzędną. Na hamulcach nigdy nie oszczędzam. 10zł. różnicy na płynie, raz na 2 lata to nie majątek (wcale nie dwa razy droższy).
Nie odczuję żadnej różnicy czyli wystarczy SL, czy zalać jak Ty zawsze zalewasz TYP200? Bo masz pewnie powód dla którego zalewasz dwa razy droższy płyn.
I co z tym wkładem?
Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...
#84
Napisano 20:03, 19.02.2020
Po przeczytaniu całego wątku wciąż nie jestem pewien odnośnie kolejności odpowietrzania. Co podaję książka serwisowa dla Accord VII (w moim przypadku 2.2 i-cdti, polift z ABS+VSA) a jaka jest praktyka (wspominany najdalszy punkt od pompy czy być może modulatora VSA).
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Użytkownik Dallas81 edytował ten post 20:05, 19.02.2020
#85
Napisano 20:31, 19.02.2020
Najdalszy punkt od pompy. Czyli Lewy tył jak pamiętam.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#86
Napisano 07:07, 20.02.2020
Użytkownik przemkowal edytował ten post 07:10, 20.02.2020
#87
Napisano 08:22, 20.02.2020
#88
Napisano 08:27, 20.02.2020
Tak wyszłoBTW zmiana koloru?
#89
Napisano 06:34, 21.02.2020
W innym wypadku jak sie odpowietrza same zaciski, to kolejnosc nie ma znaczenia
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#90
Napisano 10:10, 22.02.2020
Będę zmieniał cały płyn w układzie na patent od łysego, czyli przy użyciu zaworu kierunkowego paliwa. Będę robił sam więc nie widzę innej opcji.
Czy dobrze rozumie, dla kierownicy po lewej stronie kolejność odpowietrzania/ zmiany płynu to: 1 lewy przód, potem 2 prawy przód, 3 prawy tył, 4 lewy tył.
Proszę o potwierdzenie
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , wczoraj, 15:29 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych