XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
skrzynia biegow
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 02:48, 20.08.2010
#2
Napisano 07:51, 20.08.2010
Zdaje mi się, że klasyczny synchronizator ma taką konstrukcję, że bieg sam nie wypadnie, chyba że się go wyszarpie. No bo wybierak jest częścią masy skrzynia+silnik i drga sobie na łapach silnikowych, a drążek jest (elastycznie co prawda) ale mocowany do nadwozia. Może jakimś cudem masz coś zapieczone na cięgnach i mocno przyspieszając powodujesz to że cięgna wyszarpują Ci bieg. Niemniej to bardzo pokrętna teoria
Nexia G15MF...była ;(
Accord CB3 F20A5 był ;(
Civic EG5 D16Z6
BMW E36 M52B25
BMW E39 M52B28
#3
Napisano 15:00, 20.08.2010
#4
Napisano 22:00, 20.08.2010
do zmiany biegu oraz do utrzymania danego biegu w jego pozycji służy dźwignia zmiany biegów
miałem w 100% zepsuty synchronizator II biegu (zawsze był zgrzyt przy wybieraniu dwójki, chyba że udało mi się zgrać obroty) i nigdy bieg nie wyskoczył
najczęstsze przyczyny wypadania biegu:
- zużyte lub wymagające wyregulowania cięgna wybieraka
- duże luzy na poduszkach silnika
- mało oleju w skrzyni
- zużycie kół zębatych w skrzyni (z powyższych powodów)
#5
Napisano 22:12, 06.11.2010
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:27, 07.11.2010
#7
Napisano 08:40, 08.11.2010
potem pompę sprzęgła i wysprzęglik
a olej w skrzyni możesz wymienić, jeśli już zbliża się czy minął termin jego wymiany
a na przyszłość - używaj opcji "Szukaj"
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:39, 08.11.2010
#9
Napisano 11:17, 08.11.2010
weź kogoś do pomocy żeby wciskał pedał sprzęgła, a Ty obserwuj, czy z wysprzęglika popychacz wychodzi tyle ile trzeba (trudno mi teraz to zmierzyć, ale chyba z 5cm powinien) i popycha widełki wyciskowe (tą "łapę", która wchodzi do skrzyni) - jak jest za mały zakres ruchu (więc nie wysprzęgla) to może padać pompa sprzęgła i/lub wysprzęglik - można jeszcze spróbować odpowietrzania
jeśli chodzi o płyn do tego układu to wg manuala może być DOT3 lub DOT4, ale wszystko zależy od tego, jak uszczelki są odporne na dany płyn (szczególnie w zamiennikach pompy i wysprzęglika) - ja zalałem Valeo DOT4 i jak na razie jest ok
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych