Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

CA5 i miękki pedał hamulca


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 williams

williams
  • Forumowicz
  • 150 postów
  • SkÄ…d:Pabianice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:EXi
  • KM:150-
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:CA5
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:33, 19.08.2010

Powitać szanownych kolegów.

Mam problem jak w temacie.

Kompletnie zregenerowany układ hamulcowy (tarcze, klocki, pompa hamulcowa, zaciski).

Nie idzie zablokować kół podczas hamowania, pomimo ze pedał jest w podłodze. Układ odpowietrzony w 100%.

Jak myślicie może winę ponosić pompa ABS?

Strach jest jeździć bo można kapliczke zaliczyć :-P

Przed zabiegami wymiany było to samo.

LiczÄ™ na pomoc.
  • 0

#2 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • SkÄ…d:MiÅ„sk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 21:19, 19.08.2010

Serwo działa?
Na zgaszonym silniki jak kilka razy naciśniesz pedał to jest on twardy jak skała czy wpada w podłoge?
Przewody hamulcowe są drożne? może warto wymienić elastyczne przewody przy zaciskach
Zaciski zregenerowane jak rozumiem?
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#3 williams

williams
  • Forumowicz
  • 150 postów
  • SkÄ…d:Pabianice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:EXi
  • KM:150-
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:CA5
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:23, 19.08.2010

Serwo działa.

Na zgaszonym jest twardy ALE jednak da się go wcisnąć.

Mam tez megankę i clio i tam jak napompuję pedał na zgaszonym silniku to nie ma bata twardy jak skała.

Przewody do zacisków drożne.

Wymienię przewody elastyczne. w końcu mają już swoje 23 lata :mrgreen:
  • 0

#4 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8874 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 16:04, 22.08.2010

Regenerowałeś pompę hamulcową, czy wymieniałeś?
Jeśli regenerowałeś, to sam wymieniałeś uszczelniacze, czy ktoś to robił?
  • 0

#5 williams

williams
  • Forumowicz
  • 150 postów
  • SkÄ…d:Pabianice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:EXi
  • KM:150-
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:CA5
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:45, 22.08.2010

Hamulce robił mi kumpel.

A jakiÅ› kruczek jest w temacie?

Kupił bym nową ale lipa z dostępnością :-?
  • 0

#6 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • SkÄ…d:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:57, 22.08.2010

kruczków raczej nie ma - trzeba tylko uważać aby nie zapowietrzyć pompy ABS lub odpowietrzyć ją, jeśli uległa zapowietrzeniu oraz trzeba mieć pewność, że regeneracja pompy hamulcowej za pomocą nowych uszczelek ma sens wtedy, gdy nie jest za bardzo zużyta
  • 0
AK

#7 williams

williams
  • Forumowicz
  • 150 postów
  • SkÄ…d:Pabianice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:EXi
  • KM:150-
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:CA5
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:52, 22.08.2010

Wymienię przewody elastyczne i zobaczymy co to będzie dalej...
  • 0

#8 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8874 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 18:47, 23.08.2010

kruczków raczej nie ma - trzeba tylko uważać aby nie zapowietrzyć pompy ABS lub odpowietrzyć ją, jeśli uległa zapowietrzeniu oraz trzeba mieć pewność, że regeneracja pompy hamulcowej za pomocą nowych uszczelek ma sens wtedy, gdy nie jest za bardzo zużyta

Właśnie o to codzi - jeśli nie jest zużyta. Jeśli jest, to są 2 możliwości:
1 - wycieka na zewnątrz, ale to łatwo zauważyć
2 - przecieka między sekcjami. Wtedy żeby to sprawdzić, trzeba zaślepić wyjścia i wcisnąć pedał. Jeśli opadnie, to masz nieszczelność między sekcjami.
  • 0

#9 williams

williams
  • Forumowicz
  • 150 postów
  • SkÄ…d:Pabianice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:EXi
  • KM:150-
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:CA5
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:01, 23.08.2010

Wiecie co zauważyłem dzisiaj.

Jadę z zapiętym biegiem i zaczynam hamować. Pedał hamulca trzymam równo. Wrzucam na luz, a pedał lekko rożnie. Tak jak by coś z serwem było.

Ale co? Hmmmm...

Chyba jedno z drugim nie ma nic wspólnego.

Pompa po odkręceniu przewodów z dwóch sekcji "rzyga" jak szalona.
  • 0

#10 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • SkÄ…d:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:26, 24.08.2010

najpierw zlikwiduj przyczynę wpadania pedału przy zgaszonym silniku - po 3 czy 4-tym naciśnięciu pedał nie powinien dać się wcisnąć - to i serwo zacznie działać poprawnie
  • 0
AK




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq