XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Jaka sonda lambda i ile ich jest w 99 1.8 ?
#16
Napisano 16:57, 18.08.2010
#17
Napisano 17:03, 18.08.2010
[ Dodano: 2010-08-18, 18:05 ]
Moja stara sonda tez miala oznaczenie H1
#18
Napisano 17:07, 18.08.2010
Tak.Twoja sonda to OZA501-H17 R.
[ Dodano: 2010-08-18, 18:05 ]
Moja stara sonda tez miala oznaczenie H1
Hmm ale jest to całe oznaczenie gdzieś naskrobane na sondzie ? Bo dla pewności to bym mógł sobie ją odkręcić i sprawdzić
#19
Napisano 17:12, 18.08.2010
[ Dodano: 2010-08-18, 18:19 ]
Mysle ze na Twojej sondzie bedzie numer OHB 501-H17.Wejdz pod samochod i sprawdz.
#20
Napisano 09:43, 19.08.2010
Na mojej starej sadzie byl numer OHB 421-H1.
[ Dodano: 2010-08-18, 18:19 ]
Mysle ze na Twojej sondzie bedzie numer OHB 501-H17.Wejdz pod samochod i sprawdz.
Własnie byłem pod autem i cholera nie mogę niestety odkręcić tej sondy, więc nie wiem jak ją cholera wymienię jak coś kupię ale na górnej blaszce mam oznaczenie OHA 333 H18 więc już zgłupiałem
#21
Napisano 10:11, 19.08.2010
#22
Napisano 10:17, 19.08.2010
Od kiedy masz autko? Może poprzednik już coś kombinował i wsadził co miał pod ręką albo co mechanik akurat miał na składzie? I dlatego wywala Ci błędy i masz dziwne odczyty z pomiarów sondy (błagam, nie piszcie "sąda" bo dostaję dreszczy )
No auto mam 3 miechy ale poprzednik tez miał krótko bo upchał mi go. Auto zjechało z Niemiec w zeszłym roku w grudniu. Sonda jest zapieczona więc u nas nikt jej nei wymieniał. Dzwoniłem do pobliskeigo szrotu i mają na stanie honde z silnikiem 1.8 z 99 więc nie wiem czy nie pojade tam zobaczyć tylko ze teraz już nie wiem jakiego oznaczenia szukać bo to co odczytalem u siebie jest bliższe oznaczeniu OZA333-H19 a to jest sonda diagnostyczna. Jaka w sumie jest różnica między jedną a drugą tzn diagnostyczną a regulacyjną i kóre gdzie się stosuje ?
#23
Napisano 10:36, 19.08.2010
pozdro
#24
Napisano 10:39, 19.08.2010
Regulacyjna ma wpływ na skład mieszanki, jest montowana przed katalizoatorem. Daje cykliczny sygnał do ECU o składzie mieszanki i dzięki temu mieszanka jest regulowana w sprzężeniu zwrotnym między wartościami "uboga" - "bogata" co daje średnio stechiometryczny jej skład. Diagnostyczna pilnuje katalizatora czy jego właściwosci dopalajace są OK i czy redukuje to co ma redukować w spalinach. Jeśli kat jest poniżej progu wydajności to ta sonda informuje, że "trujesz" środowisko. Obie sondy mają raczej inne napięcia robocze i inaczej się zachowuja przy pomiarach. Poszukaj w internecie - to niezła kopalnia wiedzy
pozdro
Heh to mnie zabiłes tym jakże fachowym wywodem no nic pewnie pojade naten szrot i wezmę to co tam mają, a u mnie to sadzę że już musiała być pewnie wymieniana albo jakieś takie dziwne jest oznaczenie.
[ Dodano: 2010-08-19, 17:50 ]
Kupiłem na szrocie wyciagneliśmy z angola ale ona znowu ma oznaczenie OHC 501 H17 więc co auto to czymś się musi różnić.
#25
Napisano 19:33, 19.08.2010
Jak się zgadzają to bierz, powinno być ok. Jak nie to sprzedaż na allegro.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#26
Napisano 13:23, 16.06.2011
Czy mógłby mi ktoś podać jej numer?
F20B6 rok 2000
Chciałbym też się dowiedzieć czy lepiej kupić Denso czy NGK ?
mam zamiar kupić używaną
#27
Napisano 13:37, 16.06.2011
kup taką jaką masz, czyli pewnie denso
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#28
Napisano 13:50, 16.06.2011
#29
Napisano 13:53, 16.06.2011
na allegro się nie dziwię że nie ma, towar bardzo deficytowy
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#30
Napisano 13:55, 16.06.2011
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych