Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Sprężarka klimatyzacji do CL7 - koszt

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
119 odpowiedzi w tym temacie

#46 Harnaś

Harnaś
  • Forumowicz
  • 7 postów
  • Skąd:Nowy Dwór Mazowiecki
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:32, 28.04.2016

Odgrzeję trochę temat.Otóż w moim klekocie padła na amen sprężarka i mam w dobrej cenie do kupienia sprężarkę od civica ufo 2,2.Autko było po konkretnym dzwonie a sprężarka podobno minimalny przebieg ma,tyle że stoi wykręcona w ciepłym,suchym garażu już ze dwa lata.Z tego co się orientowałem to u mnie musi być firmy Denso a tamtą oglądałem i niestety tej nazwy nie widziałem tylko Sanden international usa i potem Honda part 38800-RSR-EQ10-M2.Ktoś się orientuje czy to będzie działało i czy podpasuje.Niby silniki te same.


  • 0

#47 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 21:20, 28.04.2016

Przyłącza zaklejone czy luzem stoi?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#48 Harnaś

Harnaś
  • Forumowicz
  • 7 postów
  • Skąd:Nowy Dwór Mazowiecki
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:34, 29.04.2016

Stoi luzem tylko widziałem jedną dziurę papierem zatkaną
  • 0

#49 taakeszii

taakeszii
  • Forumowicz
  • 175 postów
  • Skąd:Wrocław-Strzelin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:01, 06.05.2016

Załamuje mnie to co czytam. U mnie myślałem że trzeba tylko dopełnić. Pojechałem do faceta od klimy mówiąc co jest grane. Podlaczyl maszyne poczym stwierdził że coś tam w układzie jest. Myślałem że tylko dobije i tyle. Poczym po chwili posprawdzal wewnątrz i zewnątrz auta. Znalazł nieszczelnosc węża, który idzie od sprężarki do chłodnicy i tu się zalamalem bo i sprężarka do wymiany. Jak to stwierdził jest niewydajna. Pracuje ale tak jakby mogła tylko 10% wyprodukować zimnego powietrza przy normalnych obrotach silnika. Lepsza wydajność byłaby wtedy gdybym silnik trzymał ciągle na wysokich obrotach ok 5000 Co oczywiście mija się z celem. Nie wiem co się stało dokładnie trzeba byłoby rozbierać. Dlatego zaproponował mi wymiane na inną uzywke. Szlak mnie trafił bo znów coś muszę naprawiać. Jednej usterki się nie pozbylem a tu następna. Koszy jak widzę nie małe dlatego zastanawiam się czy by nie pociąć na złom tego zloma bo już mam powoli dość. Pozdrawiam

Użytkownik taakeszii edytował ten post 23:05, 06.05.2016

  • 0
Były --->
Opel Astra 1.6 1992 - LPG-Pb
Honda Accord 1.8 2000 - Pb
Mazda6 2.0 - 2003 - diesel

#50 fachowiec83

fachowiec83
  • Młodszy Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:20, 07.06.2016

Witajcie,

 

Właśnie otrzymałem diagnozę, że kompresor nie żyje - może ktoś podać nr zamiennika kompresora dla Accorda 2.0 w sedanie z 2003 roku ?? 


  • 0

#51 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 14:33, 07.06.2016

Hej :)

Szlak mnie trafił bo znów coś muszę naprawiać. Jednej usterki się nie pozbylem a tu następna. Koszy jak widzę nie małe dlatego zastanawiam się czy by nie pociąć na złom tego zloma bo już mam powoli dość. Pozdrawiam

Niestety o Accorda trzeba dbać i wtedy rewanżuje się niezawodnością... jak trafisz kiepski egzemplarz, o który poprzednik nie dbał/naprawiał 'po taniości' to właśnie takie kwiatki wychodzą, a naprawy nie są tanie... dlatego tak istotny jest stan auta jakie kupujesz. Zresztą to nie dotyczy tylko Hondy - generalnie wszystkich samochodów (tyle, że inne mogą nie być takie drogie w naprawie; za to zadbany Accord jest nie do zdarcia i bardzo niezawodny).

 

Pozdrawiam

Tomek


  • 0

#52 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:57, 07.06.2016

jestem ciekaw czy na 100% to efekt zlego traktowania kompresora ...a na ile po prostu tandeta ? moze jest ktos kto ma pewnosc jak traktowany byl uklad klimy (w sensie czy raz do roku jechal na sprawdzenie i uzupelenie czynnika). Jeszcze raz odniose sie do mojej poczciwej skody ktora serwis klimy widzi od przypadku, a w ktorej to klima dziala jak szalona i nic zlego sie z kompresorem nie dzieje....


  • 0

#53 Vice

Vice
  • Forumowicz
  • 697 postów
  • Skąd:Lub
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe STAG-4, Q-BOX plus
  • KM:216+ Ile?, 237Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 18:42, 05.07.2016

Ja dodam coś od siebie. Wybebrałem swoją cewkę bez wyciągania kompresora. Cewka okazała się nie spalona. Jedynie termik jest do wymiany:

Zna ktoś jego wartość cieplną-jakiej wartości dokupić w st. C`?

90aam0.jpg
ndo0fd.jpg
 


Użytkownik LordV-TEC edytował ten post 20:32, 05.07.2016

  • 0

Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...


#54 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 17:09, 06.07.2016

Poszukaj tematu o termiku bo było już opisywane.
Jak znajdę to podrzucę linka.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#55 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 18:25, 06.07.2016

 

UWAGA: Przerwa w obwodzie wyłącznika cieplnego nastąpi przy temperaturze wyższej niż 122 do 128 °C. Gdy temperatura spadnie poniżej 116 do 104 °C, ciągłość obwodu wyłącznika cieplnego zostanie przywrócona.

 


pozdrawiam

 

 

swoją drogą, jestem ciekaw jak wyjąłeś cewkę bez wyciągnięcia sprężarki? od dołu? ciężko było?co rozebrałeś wcześniej? jak zdjąłeś rolkę od sprężarki? podrzuć jakiś opis, bo na dniach może coś takiego będziemy przerabiać...

 

i tak czy wspak bym ją wymienił - nie wiesz w jakim jest stanie, a szkoda dwa razy tę samą pracę robić...


  • 0

#56 kiniusz

kiniusz
  • Forumowicz
  • 615 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:type-r
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 18:59, 06.07.2016

Ja dodam coś od siebie. Wybebrałem swoją cewkę bez wyciągania kompresora. Cewka okazała się nie spalona. Jedynie termik jest do wymiany:

Zna ktoś jego wartość cieplną-jakiej wartości dokupić w st. C`?

90aam0.jpg
ndo0fd.jpg
 

dałeś psu do zabawy tą cewkę, że taka pogryziona? jej stan wg mnie kwalifikuje ją do wymiany . Nawet jeśli nie jest upalona to niebawem będzie


  • 0
<p>2,2 ATR www.ultracar.waw.pl</p>
<p> :dres: NOWY ADRES!!! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>

#57 Vice

Vice
  • Forumowicz
  • 697 postów
  • Skąd:Lub
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe STAG-4, Q-BOX plus
  • KM:216+ Ile?, 237Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 21:20, 06.07.2016

Poszukaj tematu o termiku bo było już opisywane.
Jak znajdę to podrzucę linka.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Z tego co wyczytałem termik winien mieć 184`C. Zamówiłem na 196`C.

 

 

 

pozdrawiam

 

 

swoją drogą, jestem ciekaw jak wyjąłeś cewkę bez wyciągnięcia sprężarki? od dołu? ciężko było?co rozebrałeś wcześniej? jak zdjąłeś rolkę od sprężarki? podrzuć jakiś opis, bo na dniach może coś takiego będziemy przerabiać...

 

i tak czy wspak bym ją wymienił - nie wiesz w jakim jest stanie, a szkoda dwa razy tę samą pracę robić...

 

 

Od strony koła. Trzeba zdjąć koło i nadkole. Odkręcić dwie śruby M6 od zbiorniczka płynu (-trzecia ciężko dostępna) i odchylić zbiorniczek. Na fotce pokazane jak podparłem koło pasowe sprężarki. Nasadka M12, jedno mocne uderzenie i puściło. Sprzęgiełko zeszło lużno:

1zpl5ea.jpg

 

Wyjąłem 1 wentylator chłodnicy, zbiorniczek wyrównawczy i alternator (chyba nie jest to konieczność, ale łatwo się wyciąga, a dostęp do pozostałości dużo lepszy).

Odkręcamy 4 śruby sprężarki M12 (tylko płaski z grzechotką podejdzie, ew. zgrabny fajkowy!) i możemy manewrować sprężarką lewo-prawo na przewodach elastycznych.

Ja ją wyciągnąłem max. w stronę koła, a tył "zaparłem", żeby się nie ruszała. Koło pasowe leżało wtedy na przewodzie od wspomagania. Miałem malutki ściągacz z YATO 75mm.-dwuramienny. Chwila męki i koło zeszło. Bez ściągacza nie da rady. Ściągacz byłby lepszy -rozstaw co najmniej 100mm., ale za duży też nie wejdzie. Do tej operacji najlepiej mieć szczypce do segerów 200mm.: proste do koła + zagięte do cewki. Ja zmęczyłem małym do pierścieni wewn., ale musiałem dokupić 2 segery, bo się trochę rozgięły. Szczypce dzisiaj kupiłem prawidłowe-do montażu.

Taki widok po demontażu koła:

df8vn5.jpg

Póki co, cewki o odpowiednich wymiarach nie znalazłem. Starą spisałem na straty i wygrzebałem trochę przypadkiem termik, bo nie miałem pewności gdzie jest. Zamówiłem termik na 192`C. Przy okazji wymieniłem łożysko koła pasowego - trochę huczało.  Prasa konieczna. Jak przyjdzie termik, jutro składam wszystko do kupy. Ile wytrzyma to wytrzyma :)

 

Zastanawiam się teraz jak wcisnąć koło pasowe z powrotem na sprężarkę...

 

 

dałeś psu do zabawy tą cewkę, że taka pogryziona? jej stan wg mnie kwalifikuje ją do wymiany . Nawet jeśli nie jest upalona to niebawem będzie

Opis powyżej. 

Co masz na myśli - rozerwany papierek wokół termika?

Wróżysz z fusów-dlaczego sądzisz, iż niebawem będzie upalona? Cewki same z siebie nie padają. Najczęściej jest to termik za 1zł.


Użytkownik LordV-TEC edytował ten post 21:31, 06.07.2016

  • 0

Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...


#58 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 21:23, 06.07.2016

mógłbyś podrzucić gdzie kupowałeś łożysko koła pasowego?? ;)


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#59 Vice

Vice
  • Forumowicz
  • 697 postów
  • Skąd:Lub
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe STAG-4, Q-BOX plus
  • KM:216+ Ile?, 237Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 21:36, 06.07.2016

mógłbyś podrzucić gdzie kupowałeś łożysko koła pasowego?? ;)

Sklep lokalny z łożyskami. 75PLN. Łożysko NSK 35BD219DUM1. Wymiary: 55x30x20. Ja kupiłem o tych samych wymiarach, ale troszkę inne oznaczenie-też z NSK.


Użytkownik LordV-TEC edytował ten post 21:36, 06.07.2016

  • 0

Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...


#60 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 21:47, 06.07.2016

Dzieki za super opis i zdjecia!

Co do termika,podalem Ci powyzej info na temat temperatury-skopiowane z manuala,wiec raczej pewne info.190 stopni to zdecydowanie za duzo.

Co do cewki:
http://www.autoklima...&run=det&id=432

Zakladalem taka,i dziala:-)
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq