Odgrzeję trochę temat.Otóż w moim klekocie padła na amen sprężarka i mam w dobrej cenie do kupienia sprężarkę od civica ufo 2,2.Autko było po konkretnym dzwonie a sprężarka podobno minimalny przebieg ma,tyle że stoi wykręcona w ciepłym,suchym garażu już ze dwa lata.Z tego co się orientowałem to u mnie musi być firmy Denso a tamtą oglądałem i niestety tej nazwy nie widziałem tylko Sanden international usa i potem Honda part 38800-RSR-EQ10-M2.Ktoś się orientuje czy to będzie działało i czy podpasuje.Niby silniki te same.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#46
Napisano 20:32, 28.04.2016
#47
Napisano 21:20, 28.04.2016
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
#48
Napisano 08:34, 29.04.2016
#49
Napisano 23:01, 06.05.2016
Użytkownik taakeszii edytował ten post 23:05, 06.05.2016
Opel Astra 1.6 1992 - LPG-Pb
Honda Accord 1.8 2000 - Pb
Mazda6 2.0 - 2003 - diesel
#50
Napisano 14:20, 07.06.2016
Witajcie,
Właśnie otrzymałem diagnozę, że kompresor nie żyje - może ktoś podać nr zamiennika kompresora dla Accorda 2.0 w sedanie z 2003 roku
#51
Napisano 14:33, 07.06.2016
Hej
Szlak mnie trafił bo znów coś muszę naprawiać. Jednej usterki się nie pozbylem a tu następna. Koszy jak widzę nie małe dlatego zastanawiam się czy by nie pociąć na złom tego zloma bo już mam powoli dość. Pozdrawiam
Niestety o Accorda trzeba dbać i wtedy rewanżuje się niezawodnością... jak trafisz kiepski egzemplarz, o który poprzednik nie dbał/naprawiał 'po taniości' to właśnie takie kwiatki wychodzą, a naprawy nie są tanie... dlatego tak istotny jest stan auta jakie kupujesz. Zresztą to nie dotyczy tylko Hondy - generalnie wszystkich samochodów (tyle, że inne mogą nie być takie drogie w naprawie; za to zadbany Accord jest nie do zdarcia i bardzo niezawodny).
Pozdrawiam
Tomek
#52
Napisano 16:57, 07.06.2016
jestem ciekaw czy na 100% to efekt zlego traktowania kompresora ...a na ile po prostu tandeta ? moze jest ktos kto ma pewnosc jak traktowany byl uklad klimy (w sensie czy raz do roku jechal na sprawdzenie i uzupelenie czynnika). Jeszcze raz odniose sie do mojej poczciwej skody ktora serwis klimy widzi od przypadku, a w ktorej to klima dziala jak szalona i nic zlego sie z kompresorem nie dzieje....
#53
Napisano 18:42, 05.07.2016
Ja dodam coś od siebie. Wybebrałem swoją cewkę bez wyciągania kompresora. Cewka okazała się nie spalona. Jedynie termik jest do wymiany:
Zna ktoś jego wartość cieplną-jakiej wartości dokupić w st. C`?
Użytkownik LordV-TEC edytował ten post 20:32, 05.07.2016
Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...
#54
Napisano 17:09, 06.07.2016
Jak znajdę to podrzucę linka.
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
#55
Napisano 18:25, 06.07.2016
UWAGA: Przerwa w obwodzie wyłącznika cieplnego nastąpi przy temperaturze wyższej niż 122 do 128 °C. Gdy temperatura spadnie poniżej 116 do 104 °C, ciągłość obwodu wyłącznika cieplnego zostanie przywrócona.
pozdrawiam
swoją drogą, jestem ciekaw jak wyjąłeś cewkę bez wyciągnięcia sprężarki? od dołu? ciężko było?co rozebrałeś wcześniej? jak zdjąłeś rolkę od sprężarki? podrzuć jakiś opis, bo na dniach może coś takiego będziemy przerabiać...
i tak czy wspak bym ją wymienił - nie wiesz w jakim jest stanie, a szkoda dwa razy tę samą pracę robić...
#56
Napisano 18:59, 06.07.2016
Ja dodam coś od siebie. Wybebrałem swoją cewkę bez wyciągania kompresora. Cewka okazała się nie spalona. Jedynie termik jest do wymiany:
Zna ktoś jego wartość cieplną-jakiej wartości dokupić w st. C`?
dałeś psu do zabawy tą cewkę, że taka pogryziona? jej stan wg mnie kwalifikuje ją do wymiany . Nawet jeśli nie jest upalona to niebawem będzie
<p> NOWY ADRES! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>
#57
Napisano 21:20, 06.07.2016
Poszukaj tematu o termiku bo było już opisywane.
Jak znajdę to podrzucę linka.
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Z tego co wyczytałem termik winien mieć 184`C. Zamówiłem na 196`C.
pozdrawiam
swoją drogą, jestem ciekaw jak wyjąłeś cewkę bez wyciągnięcia sprężarki? od dołu? ciężko było?co rozebrałeś wcześniej? jak zdjąłeś rolkę od sprężarki? podrzuć jakiś opis, bo na dniach może coś takiego będziemy przerabiać...
i tak czy wspak bym ją wymienił - nie wiesz w jakim jest stanie, a szkoda dwa razy tę samą pracę robić...
Od strony koła. Trzeba zdjąć koło i nadkole. Odkręcić dwie śruby M6 od zbiorniczka płynu (-trzecia ciężko dostępna) i odchylić zbiorniczek. Na fotce pokazane jak podparłem koło pasowe sprężarki. Nasadka M12, jedno mocne uderzenie i puściło. Sprzęgiełko zeszło lużno:
Wyjąłem 1 wentylator chłodnicy, zbiorniczek wyrównawczy i alternator (chyba nie jest to konieczność, ale łatwo się wyciąga, a dostęp do pozostałości dużo lepszy).
Odkręcamy 4 śruby sprężarki M12 (tylko płaski z grzechotką podejdzie, ew. zgrabny fajkowy!) i możemy manewrować sprężarką lewo-prawo na przewodach elastycznych.
Ja ją wyciągnąłem max. w stronę koła, a tył "zaparłem", żeby się nie ruszała. Koło pasowe leżało wtedy na przewodzie od wspomagania. Miałem malutki ściągacz z YATO 75mm.-dwuramienny. Chwila męki i koło zeszło. Bez ściągacza nie da rady. Ściągacz byłby lepszy -rozstaw co najmniej 100mm., ale za duży też nie wejdzie. Do tej operacji najlepiej mieć szczypce do segerów 200mm.: proste do koła + zagięte do cewki. Ja zmęczyłem małym do pierścieni wewn., ale musiałem dokupić 2 segery, bo się trochę rozgięły. Szczypce dzisiaj kupiłem prawidłowe-do montażu.
Taki widok po demontażu koła:
Póki co, cewki o odpowiednich wymiarach nie znalazłem. Starą spisałem na straty i wygrzebałem trochę przypadkiem termik, bo nie miałem pewności gdzie jest. Zamówiłem termik na 192`C. Przy okazji wymieniłem łożysko koła pasowego - trochę huczało. Prasa konieczna. Jak przyjdzie termik, jutro składam wszystko do kupy. Ile wytrzyma to wytrzyma
Zastanawiam się teraz jak wcisnąć koło pasowe z powrotem na sprężarkę...
dałeś psu do zabawy tą cewkę, że taka pogryziona? jej stan wg mnie kwalifikuje ją do wymiany . Nawet jeśli nie jest upalona to niebawem będzie
Opis powyżej.
Co masz na myśli - rozerwany papierek wokół termika?
Wróżysz z fusów-dlaczego sądzisz, iż niebawem będzie upalona? Cewki same z siebie nie padają. Najczęściej jest to termik za 1zł.
Użytkownik LordV-TEC edytował ten post 21:31, 06.07.2016
Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...
#58
Napisano 21:23, 06.07.2016
mógłbyś podrzucić gdzie kupowałeś łożysko koła pasowego??
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#59
Napisano 21:36, 06.07.2016
mógłbyś podrzucić gdzie kupowałeś łożysko koła pasowego??
Sklep lokalny z łożyskami. 75PLN. Łożysko NSK 35BD219DUM1. Wymiary: 55x30x20. Ja kupiłem o tych samych wymiarach, ale troszkę inne oznaczenie-też z NSK.
Użytkownik LordV-TEC edytował ten post 21:36, 06.07.2016
Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...
#60
Napisano 21:47, 06.07.2016
Co do termika,podalem Ci powyzej info na temat temperatury-skopiowane z manuala,wiec raczej pewne info.190 stopni to zdecydowanie za duzo.
Co do cewki:
http://www.autoklima...&run=det&id=432
Zakladalem taka,i dziala:-)
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych