Skocz do zawartości


Zdjęcie

Sprężarka klimatyzacji do CL7 - koszt

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
105 odpowiedzi w tym temacie

#1 mayday1

mayday1
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Bierun
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:56, 15.08.2010

witam mam pytanie ile kosztuje spręzarka klimatyzacji do acc 2.0 2003 ?
i czy była jedna czy więcej rodzajów


BYŁ civic coupe jest accord VII

#2 superplus2

superplus2
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Kraków
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:50, 15.08.2010

Nowa w ASO około 4,000 pln bez sprzęgiełka . Na allegro widziałem używkę za 800 pln komplet .

#3 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1569 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:32, 15.08.2010

a co się stało ? nie lepiej regenerować / naprawiać ? kupisz używkę nie wiadomo ile pochodzi...
F1

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:05, 15.08.2010

regeneracja sprężarki mija się z celem...

#5 miako

miako
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:58, 18.08.2010

podłącze się pod temat, bo rozglądam się właśnie za sprężarką używaną bo mi się nie załącza i tak mi polecili żeby nie bawić się w rozgrzebywanie jej i szukania przyczyny tylko wymienić całość tj sprężarka
i mam pytanie bo mam silnik 2.4 benz. automat 2003r, czy po tych parametrach szukać tej sprężarki??? czy może z 2.o benzyna czy 2.2 disel albo z amerykańca będzie pasowało???? rzecz jasna, że z modelu VII

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:27, 25.08.2010

Witam,

Jestem świeżo po wymianie kompresora. Regenreracja rzeczywiście mija się z celem. Niemniej jednak może warto zacząc od skontrolowania cewki - może jest udzkodzona. Zakup nowego kompresora to niezły wydatek: :k Jesli chodzi o modele sprężarek, to teod 2.2 i 2.4 niestety nie pasują do 2.0. Musi być dedykowana do tego modelu. Pasuje jeszcze od CRV 2.0 no ale tam silnik jest identyczny. Amerykańska wersja - no idea.

Mam natomiast pytanie, czy po wymianie sprężarki (pękł w niej ślimak sprężający) konieczne jest płukanie całości układu, czy wystarczy wymiana na nową, osuszacz i zwykła próżnia + nabicie czynnikiem? macie jakieś doświadczenia. Czytałem gdzieś że jeśli nie zrobi sie tego płukania, to nowa sprężarka może zatrzeć sie bardzo szybko przez resztki starej sprężarki które krążą w układzie?

#7 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1569 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:16, 25.08.2010

dlaczego ten ślimak pękł :?: zaniedbanie użytkowania tzn niedobijanie gazu co roku i uzupełnianie oleju :?:
F1

#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:44, 26.08.2010

Czy kompresor klimatyzacji od accorda 2,0 z 1993 roku pasuje do rocznika 1996 2,0 16v ? Mój jest nieszczelny uchodzi czynnik i jest cała zielona.
Potrzebuje sprawny używany w okolicach Krakowa.

#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:18, 27.08.2010

Malin,

dlaczego ten ślimak pękł zaniedbanie użytkowania tzn niedobijanie gazu co roku i uzupełnianie oleju ?

Auto kupiłem rok temu - sprawdzane na serwisie przy malowniczej, wszystko było ok - w normie.

W momencie jak sprężarka się nie odpaliła to czynnika było 75% - nigdy wcześniej nie była dobijana - auto serwisowane w aso a mam całą historię. Więc jak na 2003 do teraz to szczelnośc była ok.

#10 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1569 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:39, 27.08.2010

W momencie jak sprężarka się nie odpaliła to czynnika było 75% - nigdy wcześniej nie była dobijana - auto serwisowane w aso a mam całą historię. Więc jak na 2003 do teraz to szczelnośc była ok.


Skąd wiesz że nie była dobijana ? wg mnie to nie do ustalenia... ja co rok robię serwis i nie chodzi tu o gaz a o nowy olej chociaż powiem szczerze że rzadko korzystam z klimy.
F1

#11 tom21

tom21
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:KOLBUSZOWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:42, 29.04.2013

odgrzewam temat, mam problem ze sprężarką klimy, nie załącza się, mechanik stwierdził uszkodzenie cewki, jaki jest koszt wymiany/naprawy?

#12 Statom

Statom
  • Administrator
  • 5182 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 33
Super

Napisano 13:05, 30.04.2013

Cześć :-)

odgrzewam temat, mam problem ze sprężarką klimy, nie załącza się, mechanik stwierdził uszkodzenie cewki, jaki jest koszt wymiany/naprawy?

W ASO bardzo drogo, najtaniej na Allegro używka, ale w jakim będzie stanie tego nie będziesz wiedział. Regeneracja trochę ponad 1000 zł.
Sprawdzałeś wyłącznik termiczny, który jest elementem sprężarki zakończonym kablem i wtyczką - u mnie początkowo też była taka diagnoza, po czym okazało się, że to ten wyłącznik (niestety dostępny tylko w ASO - chyba jakieś 300).
Przykładowy link do regenerowanych sprężarek... tylko musisz uważać, bo chyba sprężarki od sedana są inne.

Pozdrawiam
Tomek

[ Dodano: 2013-04-30, 14:15 ]
TUTAJ masz link - część numer 4.
Zajmuję się działem Giełda, ale zanim zadasz mi pytanie na PW w tej sprawie przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.
Przepisy (ustawy/rozporządzenia) dotyczące kierowców/pojazdów

icon2.png

#13 kiniusz

kiniusz
  • Partner HAKP
  • 643 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:type-r
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 18:34, 30.04.2013

odgrzewam temat, mam problem ze sprężarką klimy, nie załącza się, mechanik stwierdził uszkodzenie cewki, jaki jest koszt wymiany/naprawy?


u mnie (prowadzę warsztat m.in z klimą) koszt całkowity (cewka + robota + napełnienie ) ok 550zł (cewka oczywiście nowa)

[ Dodano: 2013-04-30, 19:40 ]

Witam,

Jestem świeżo po wymianie kompresora. Regenreracja rzeczywiście mija się z celem. Niemniej jednak może warto zacząc od skontrolowania cewki - może jest udzkodzona. Zakup nowego kompresora to niezły wydatek: :k Jesli chodzi o modele sprężarek, to teod 2.2 i 2.4 niestety nie pasują do 2.0. Musi być dedykowana do tego modelu. Pasuje jeszcze od CRV 2.0 no ale tam silnik jest identyczny. Amerykańska wersja - no idea.

Mam natomiast pytanie, czy po wymianie sprężarki (pękł w niej ślimak sprężający) konieczne jest płukanie całości układu, czy wystarczy wymiana na nową, osuszacz i zwykła próżnia + nabicie czynnikiem? macie jakieś doświadczenia. Czytałem gdzieś że jeśli nie zrobi sie tego płukania, to nowa sprężarka może zatrzeć sie bardzo szybko przez resztki starej sprężarki które krążą w układzie?


konieczne jest płukanie układu, wymiana osuszacza i skraplacza (nie da się go przepłukać aby mieć 100% gwarancji sukcesu)

pisałem już kiedyś na forum , że te kompresory są bardziej niż inne awaryjne kiedy nie serwisuje się klimatyzacji (ale musi to robić ktoś kto ma o tym pojęcie a nie tylko umie podłączyć maszynę w trybie AUTO)

2,2 ATR                  www.ultracar.waw.pl

:dres:     NOWY ADRES!!!     ul. Modlińska 330b 

  


#14 grzybus82

grzybus82
  • Forumowicz
  • 114 postów
  • Skąd:Lublin/Grójec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + Navi + LKAS/ACC/CMBS
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:52, 30.04.2013

U mnie padł osatnio przekaźnik odpowiedzialny za uruchamianie sprężarki..wymieniłem i hulaulala!Sprawdź kolego czy w wpinach pod tym przekażnikiem jest prąd,jeśli jest to sprawdź czy dochodzi do tej kosteczki która biegnie od sprężarki klimy..ja ta k doszedłem że to przekaźnik,,
pozdro

#15 tom21

tom21
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:KOLBUSZOWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:04, 02.05.2013

udało mi się naprawić cewkę za 10zł, okazało się że spalony był bezpiecznik termiczny zatopiony w cewce, po odgrzebaniu go i wymianie cewka ożyła:)





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq