Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Sprężarka klimatyzacji do CL7 - koszt

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
119 odpowiedzi w tym temacie

#106 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:45, 17.07.2017

wrzucam dla innych:

zmieniona sprężarka na Nissens 890128 (koło zamachowe 118mm)

zmieniony skraplacz na Nissens 94732 (w komplecie z osuszaczem)

zmieniony pasek (w związku z tym że nowa sprężarka miała większe koło zamachowe) na 7PK7160

 

koszt naprawy 1350zł części, robocizna 550zł, nabicie klimy wraz z kontrastem 190zł. bolało, ale oby śmigało...


Użytkownik Marco edytował ten post 10:45, 17.07.2017

  • 0

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#107 rafiii

rafiii
  • Forumowicz
  • 270 postów
  • Skąd:Zielona Góra
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:14, 31.07.2017

Panowie , lepiej kupić używkę kompresor klimy za 700zl czy nowy firmy nissens lub NRF?
https://m.czesciauto24.pl/nrf/7751590

Użytkownik rafiii edytował ten post 15:17, 31.07.2017

  • 0

#108 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 640 postów
  • Skąd:BBłota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:155 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 22
Super

Napisano 16:17, 31.07.2017

Wg mnie to nowa. Przy tak bardzo wysokiej cenie uzywki. Nowa z linku masz 2 lata gwarancji. Warto tez kupic nowy skraplacz jezeli stary juz sfatygowany.

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
  • 0

#109 rafiii

rafiii
  • Forumowicz
  • 270 postów
  • Skąd:Zielona Góra
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:25, 31.07.2017

Skraplacz mam nowy hella. Nissen będzie lepszy czy NRF?
  • 0

#110 wriggler

wriggler
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Poznań/Szczytniki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport 30 yahre
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:SD
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:37, 10.08.2017

Dopadło i mnie :( Po prostu klima przestała działać. Myślałem, że to ubytek czynnika - więc uzupełniłem i dalej dupa. Wstępna diagnoza - sprężarka.

Sprawdziłem bezpieczniki - ok. Wczoraj byłem w serwisie - polecanym przez znajomych (w Przeźmierowie).

 

Sprawdzili wstępnie układ. Sprężarka się kręci, czyli do wymiany sprzęgło, dodatkowo okazało się, że nie ma lameli w chłodnicy !!! Wstępna wycena 500 chłodnica + 400 sprzęgło + 150 robocizna. W poniedziałek wstawiam auto - ciekawe czy na tym się zakończy.


  • 0

#111 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 16:25, 10.08.2017

Dopadło i mnie :( Po prostu klima przestała działać. Myślałem, że to ubytek czynnika - więc uzupełniłem i dalej dupa. Wstępna diagnoza - sprężarka.

Sprawdziłem bezpieczniki - ok. Wczoraj byłem w serwisie - polecanym przez znajomych (w Przeźmierowie).

 

Sprawdzili wstępnie układ. Sprężarka się kręci, czyli do wymiany sprzęgło, dodatkowo okazało się, że nie ma lameli w chłodnicy !!! Wstępna wycena 500 chłodnica + 400 sprzęgło + 150 robocizna. W poniedziałek wstawiam auto - ciekawe czy na tym się zakończy.

 

chłodnica ~300, sprzęgło ~250, robocizna ~ parę piw, i trochę przekleństw. Więc średnio wycena zawyżona o jakieś 500zł. ale co kto lubi...


  • 0

#112 wriggler

wriggler
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Poznań/Szczytniki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport 30 yahre
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:SD
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:10, 11.08.2017

chłodnica ~300, sprzęgło ~250, robocizna ~ parę piw, i trochę przekleństw. Więc średnio wycena zawyżona o jakieś 500zł. ale co kto lubi...

 

Czy przypadkiem przy zdejmowaniu chłodnicy nie trzeba uzupełnić czynnika? Jeżeli tak to dochodzi 150 za czynnik - a ja kilka dni temu dobijałem klimę - więc czynnik wróci bez kosztów.

 

Oczywiście zdaję sobie sprawę, że części można kupić taniej ale: trzeba po nie pojechać (czas w moim przypadku jest bardzo cenny), mogą przyjść kurierem (dojdą koszty dostawy).

Jeżeli mam stracić 2-3h na wizyty w hurtowniach, 4-5h na montaż - którego nigdy nie robiłem i nie ma gwarancji, że zakończy się sukcesem, to .... wolę dać komuś zarobić :) i wypić te piwka siedząc na tarasie z rodziną.

 

BTW to oczywiście wycena wstępna i z pewnością nie kupię chłodnicy za 500 :) 


Użytkownik wriggler edytował ten post 08:16, 11.08.2017

  • 0

#113 Vice

Vice
  • Forumowicz
  • 697 postów
  • Skąd:Lub
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe STAG-4, Q-BOX plus
  • KM:216+ Ile?, 237Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 12:42, 11.08.2017

Dopadło i mnie :( Po prostu klima przestała działać. Myślałem, że to ubytek czynnika - więc uzupełniłem i dalej dupa. Wstępna diagnoza - sprężarka.

Sprawdziłem bezpieczniki - ok. Wczoraj byłem w serwisie - polecanym przez znajomych (w Przeźmierowie).

 

Sprawdzili wstępnie układ. Sprężarka się kręci, czyli do wymiany sprzęgło, dodatkowo okazało się, że nie ma lameli w chłodnicy !!! Wstępna wycena 500 chłodnica + 400 sprzęgło + 150 robocizna. W poniedziałek wstawiam auto - ciekawe czy na tym się zakończy.

W sprzęgle pada bezpiecznik termiczny za 1zł. Wymieniłem w maju zeszłego roku sam-bez spuszczania czynnika i wyciągania kompresora. Wbrew niektórym fachowcom i znawcom tematu chodzi i chłodzi do dzisiaj :)  Zrobione około 20K.km. Poszukaj w tematach o klimie -pisałem o tym i fotki były.

 

edit;

 

O jest:

http://www.accordklu...koszt/?p=771696

 

http://www.accordklu...koszt/?p=772045


Użytkownik LordV-TEC edytował ten post 14:12, 11.08.2017

  • 0

Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...


#114 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:22, 11.08.2017

czynnik przy wymianie chłodnicy na pewno do wymiany. u mnie dodatkowo doszedł kontrast do czynnika, więc 190zł zapłaciłem. w ultrafiolecie z kontrastem można łatwo sprawdzić szczelność układu...


  • 0

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#115 wriggler

wriggler
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Poznań/Szczytniki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport 30 yahre
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:SD
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:46, 18.08.2017

I nastał chłód... wymieniona chłodnica (stara nie miała lameli na 1/4 powierzchni), wymienione sprzędło sprężarki, wymienione koło pasowe. Koszt 900 zł. Dodatkowo wyczyszczona chodnica silnika. Gwarancja 2 lata.

 

Biorąc pod uwagę, że przy wymianie chłodnicy należało opróżnić i napełnić ponownie układ, nie byłbym sam w stanie tego zrobić. Muszę pomyślec jak zabezpieczyć nową chłodnicę - może faktycznie jakaś siatka " tjuningowa " zamontowana od wewnątrz zderzaka. 


  • 0

#116 Vice

Vice
  • Forumowicz
  • 697 postów
  • Skąd:Lub
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe STAG-4, Q-BOX plus
  • KM:216+ Ile?, 237Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 09:33, 18.08.2017

I nastał chłód... wymieniona chłodnica (stara nie miała lameli na 1/4 powierzchni), wymienione sprzędło sprężarki, wymienione koło pasowe. Koszt 900 zł. Dodatkowo wyczyszczona chodnica silnika. Gwarancja 2 lata.

 

Biorąc pod uwagę, że przy wymianie chłodnicy należało opróżnić i napełnić ponownie układ, nie byłbym sam w stanie tego zrobić. Muszę pomyślec jak zabezpieczyć nową chłodnicę - może faktycznie jakaś siatka " tjuningowa " zamontowana od wewnątrz zderzaka. 

 Ten sam problem miałem. Obie chłodnice nadawały się do wymiany, chociaż jeszcze coś "trzymały" ;) 

Siatka daje radę. U góry założyłem za grillem i większość robactwa i wszystkie ew. kamyki tam zostają. Muszę jeszcze ściągnąć zderzak i zrobić to samo od dołu.


  • 0

Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...


#117 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 752 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 07:25, 02.08.2018

Sklep lokalny z łożyskami. 75PLN. Łożysko NSK 35BD219DUM1. Wymiary: 55x30x20. Ja kupiłem o tych samych wymiarach, ale troszkę inne oznaczenie-też z NSK.

W opisie jest błąd i może warto poprawić - łożysko jest o wymiarach 

 

55x35x20


  • 0

#118 Vice

Vice
  • Forumowicz
  • 697 postów
  • Skąd:Lub
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe STAG-4, Q-BOX plus
  • KM:216+ Ile?, 237Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 07:37, 02.08.2018

U ciebie może być inny kompresor, bo masz inny silnik ... sam już nie wiem co do wymiarów ...


  • 0

Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...


#119 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 752 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 08:08, 02.08.2018

U ciebie może być inny kompresor, bo masz inny silnik ... sam już nie wiem co do wymiarów ...

Podobno 2.0 i 2.4 to te same sprężarki. Diesel się różni.

Pytałem w sklepie, czy mają takie łożysko jak Ty podawałeś i czy mają jakoś sprecyzowane że to do klimy i powiedział koleś że takiego wymiaru nie ma. Ten co ja podałem to od razu wiedział że do  klimy. Bałem się że kupię, a wieczorem nie złoże bo łożysko nie takie, ale wyjścia nie było - miał tylko ten wymiar co podałem


  • 0

#120 Junior93xD

Junior93xD
  • Klubowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Czarnków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:01, 30.05.2023

wrzucam dla innych:
zmieniona sprężarka na Nissens 890128 (koło zamachowe 118mm)
zmieniony skraplacz na Nissens 94732 (w komplecie z osuszaczem)
zmieniony pasek (w związku z tym że nowa sprężarka miała większe koło zamachowe) na 7PK7160

koszt naprawy 1350zł części, robocizna 550zł, nabicie klimy wraz z kontrastem 190zł. bolało, ale oby śmigało...


Czy tu byla literowka? Przy rozmiarze paska zamiast 7PK7160 powinno byc 7PK1760?
To jest rozmiar chyba oem paska na oem kolo pasowe czy sie myle?
Czyli jak kolo pasowe jest wieksze z 110mm oem kola pasowego na 118mm kolo zamiennik to wchodzi taki sam pasek orginalny Bando 7PK1760?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq