XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Stożek czy wkładka?
#1
Napisano 23:09, 11.08.2010
Twierdzi on że wkałdka w orginalnej puszcze z orginalną gumową rurą da lepszy efekt niż to
Czyli klasyczny SRI, dodam że rezonator jest wyjęty wiec z dołu idzie masa powietrza.
Pozwoliłem sobie zacytować kilka wypowiedzi kolegi, mam nadzieje że sie nie obrazi
"Powodów takiego rozwiązania jest kilka. Primo wszystko kosztowało mniej niż 100zł. Reakcja na gaz była zauważalnie lepsza przy czym nie występowało charakterystyczne dla stożków z krótkim dolotem zjawisko cięcia momentu w dolnych partiach obrotów. Zapewne dlatego, że pojemność układu jest większa czyli domowym sposobem zrobiłem sobie Airboxa "
"Długość rury to jedno ale na pojemność układu składają się wszystkie jego elementy. W oryginale masz rurę od przepustnicy, puszkę filtra i rezonator. W moim przypadku, rezonator został zastąpiony rurą doprowadzającą powietrze do puszki. Całość jest szczelna więc nie łapie ciepłego powietrza z komory silnika. Dodatkowo podczas jazdy, im większa prędkość tym mocniej powietrze jest wpychane do układu więc zawsze jest go pod dostatkiem."
Chciałem was prosić o ostateczny komentarz, i rozwianie wątpliwośći, bo sam nie wiem czy mam wrócić do seryjnej puchy bez rezonatora, czy lepiej zrobić jakąś szczelną imitacje airboxa(oczywiście w miare profesjonalną) z dziurą pod zderzak.
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
#2
Napisano 09:20, 12.08.2010
Ja mam wkładke i odłączony rezonator i baaaardzo przyjemnie mruczy. Dodatkowy plus, że jak się nie szaleje to jest tak samo cicho jak na serii. Dopiero jak się wciśnie dobrze gaz to jest przepiękny dzwięk, acz nie za głośny, bo 1,8 nie przystoi tak głośno ryczeć
Nie ma żadnego spadku momentu, ani mocy w żadnym zakresie obrotów. Wręcz bym powiedział, że z dołu idzie lepiej.
Jak dla mnie szkoda kasy na dolot krótki (na długi chyba też ) do f18/f20, więcej szkody niż pozytku. Tańsze i lepsze rozwiązanie to własnie odpięcie/wyjęcie rezonatora. Tyle odemnie
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#3
Napisano 10:13, 12.08.2010
#5
Napisano 17:44, 12.08.2010
blackfly tak u siebie oglądałem i nie wiem czy bez demontażu nadkola bądź zderzaka da się ten rezonator wyciągnąć. No ale ja to na szybko tak patrzyłem czy da się zdjąć szybko. Może jakby dokładniej pooglądać na kanale np. to by się okazało że da rade to zdjąć bez jakiejkolwiek większej ingerencji. A chętnie bym sobie zdjął i zobaczył jak będzie pracować bo u setha całkiem fajnie to brzmi:] Nie jest to co prawda dźwięk jak u Blade-a ale tam to zupełnie inna bajka przecie
#6
Napisano 18:04, 12.08.2010
#7
Napisano 18:15, 12.08.2010
#8
Napisano 18:21, 12.08.2010
U mnie jest brak rezonatora,wkładka JR i alu rura doprowadzająca powietrze ze zderzaka bezpośrednio do puszki filtra i w porównaniu z markowym SRI ,który miałem jest dobrze i mniej 'nachalnie' jeżeli chodzi o dźwięk,rzeczywiście jest ciut lepiej na dole.
NO ja mam dokladnie tak samo i podpisuje sie dwoma rekoma. NA dolocie AEM przy wyprzedaniu TIRA moja rodzicielka zawalu prawie dostala jak zaczal ryczec Teraz jest kulturalnie a I spalanie zanotowalem ok 0.5-1 litra na 100. Jedno mnie zastanawia wlot alurury mam obok kratki dolnej zderzaka Czy to nie zaciagnie mi wody??
#9
Napisano 18:35, 12.08.2010
wlot alurury mam obok kratki dolnej zderzaka Czy to nie zaciagnie mi wody??
Musiałbyś ją całą w wodzie zanurzyć.
Były: Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest: Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
#10
Napisano 18:46, 12.08.2010
Bo to pyutanie mnie nurtuje.
Planuje obudować stożek i dobrowadzić mu powietrze z dołu, ale skoro twierdzicie że wkładka jest lepsza, to chyba wróce do serii :-/
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
#11
Napisano 18:51, 12.08.2010
Były: Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest: Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
#12
Napisano 19:01, 12.08.2010
#13
Napisano 19:01, 12.08.2010
czyli lepsza wkładka i standard rura, niz dolot i airbox?
Bo to pyutanie mnie nurtuje.
Planuje obudować stożek i dobrowadzić mu powietrze z dołu, ale skoro twierdzicie że wkładka jest lepsza, to chyba wróce do serii :-/
WIesz seria dla leniwych AIrbox i stozek wymaga wiecej pracy A jesli korzysci beda podobne to sam sobie odpowiedz TYmbardziej mysle ze przy 2.0 wielkiej roznicy nie zrobi Wiec przemysl czy nie lepiej inwestowac w cos wysokoprocentowego (w duzych ilosciach szybko sie zwraca:)
#14
Napisano 19:43, 12.08.2010
No wyobraź sobie, że czytam(gorzej jak czyta też to forum, to bedzie wpadka)
Mój dolot jest zbudowany tak. Rezonator poleciał na śmietnik. W oryginalnej obudowie filtra wyciąłem otwór tej wielkości, by zmieściła się w nim rura o średnicy 80mm, którą doprowadziłem zimne powietrze ze zderzaka.
Szczeliny w obudowie filtra zalepiłem klejem sylikonowym jakimś tak by całość była szczelna. Zamiast seryjnego filtra, wkładka K&N.
Oprócz tego mam też kolektor 4-2-1 i wydech przelotowy.
Pomiar wykonany na kompletnej serii;
A tu drugi po zmianie dolotu i wydechu;
Zmiany są spore, zarówno na papierku i podczas jazdy. Moim zdaniem rozwiązania, które zastosowałem u siebie dają najlepsze rezultaty i raczej nie zastąpił bym tego żadną aluminiową rurką ze stożkiem.
#15
Napisano 20:38, 12.08.2010
witam kolegeczytam
super, może ktoś kupi simote
szczerze, to zrobie tego airboxa kiedyś, jak sezon sie skończy i bedzie wiecej czasu.
Co do stożka, to gdzieś słyszałem że ma on większą powierzchnie chłonną(jak by go rozłożyć) i może przefiltrować wieksze ilości powietrza, nie wiem na ile to prawda, ale u nas górali są trzy prawdy, świeta prawda, też prawda i g_wno prawda, któraś z tych.
Faktem jest na pewno że mój system chłonie wiecej ciepłego powietrza niż seria, i to musze zmienić.
Z CAI jest ten problem że stożek nie przejdzie przez dziure i trzeba by go wkładać od dołu, a to kłopot przy serwisowaniu.
Zrobie sczelny airbox i rure pod zderzak.
Dam znać co z tego wyszło.
pozdro.
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych