Skocz do zawartości


RODO w HAKP

luzujące się nakrętki


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#16 Talar

Talar
  • Forumowicz
  • 806 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:23, 17.04.2016

jak jesteśmy w temacie nakrętek to co radzicie zrobić z ori nakrętkami do 7 gena z tymi co mają kołnierze co trzymają kołpak bo cała ta chromowana farba złazi i rdzewieją... oddać do piaskowania, kupić plastikowe nakładki na nakrętki takie jak np w oplu są seryjnie czy jeszcze coś innego? Kupić nowe w ASO to wiem że mogę... :P

Można zdjąć teplastikowe kołnierze czy trzymają się tam tak że się połamią przy próbie zdjęcia...?


  • 0

#17 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8875 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 13:52, 17.04.2016

kołnierze zejdą bez problemu. Ja zdejmowałem ze swoich kilkunastoletnich i nic nie pękło.

Można zawsze kupić jakieś zamienniki, bo koszt piaskowania i chromowania przebije cenę nowych.

 

Na szybko 

http://srubydofelg.p...k19-kryta-4078/


  • 0

#18 eric70

eric70
  • Forumowicz
  • 208 postów
  • SkÄ…d:Szczecin/Irlandia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport GT euroR bodykit
  • KM:174KM-391Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan (kolor czarna perÅ‚a B92P)
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 14:04, 17.04.2016

Dokręcajac nakrętki zbyt mocno to po pewnym czasie zaczniecie zrywac szpilki i dopiero zrobić się problem...jak tak mocno dokręcalem aż ostatnio zerwałm szpilke. ..
  • 0

#19 Talar

Talar
  • Forumowicz
  • 806 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:46, 17.04.2016

kołnierze zejdą bez problemu. Ja zdejmowałem ze swoich kilkunastoletnich i nic nie pękło.

Można zawsze kupić jakieś zamienniki, bo koszt piaskowania i chromowania przebije cenę nowych.

 

Na szybko 

http://srubydofelg.p...k19-kryta-4078/

to są dokładnie te które potrzebuje do stalowych felg do acco 7?? i ten kołnież tez przytrzyma kołpak tak jak oem?


  • 0

#20 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8875 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 15:32, 17.04.2016

gwint siÄ™ zgadza. 

Co do reszty to zadzwoń i zapytaj.

Ja podałem pierwszą lepszą która wg mnie powinna pasować.


  • 0

#21 Talar

Talar
  • Forumowicz
  • 806 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:00, 17.04.2016

dzięki, odświeże więc w ten sposób zestaw... dokupie z 10 szt bo reszta jeszcze względna :D


  • 0

#22 60398

60398
  • Nowy
  • 22 postów
  • SkÄ…d:Debrzno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Komfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:57, 06.05.2016

Szybkie pytanie, jutro kupuje klucz dynamometryczny i chcialbym wreszcie wymienic zimowki na letnie. Pytanie: na jaka wartosc powinienem ustawic? Czytalem cos w temacie o kalkulatorze ale nigdzie linka nie znalazlem.

 

Mam Accorda VII 2003, 2.0 

 

Alufelgi 16stki. 

 

Pozdrawiam


  • 0

#23 60398

60398
  • Nowy
  • 22 postów
  • SkÄ…d:Debrzno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Komfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:06, 06.05.2016

Dzieki, pozdrawiam


  • 0

#24 Talar

Talar
  • Forumowicz
  • 806 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:57, 06.05.2016

wy tak na serio z tym?? przecież to komedia aby dywagować jak dokręcić śrubę w kole ludzie błagam...


  • 0

#25 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • SkÄ…d:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 21:20, 06.05.2016

110Nm to jest naprawdę niedużo w stosunku do tego co można ręką czy nie daj boże nogą dokręcić, więc moim zdaniem warto się w taki kluczyk dynamometryczny zaopatrzyć, ja nawet jak wrócę z wulkanizacji to odkręcam koło i poprawiam po nich takim momentem jaki powinien być.


Użytkownik Maxell edytował ten post 21:22, 06.05.2016

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#26 verul

verul
  • Forumowicz
  • 251 postów
  • SkÄ…d:PoznaÅ„
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:51, 06.05.2016

Mozna tez dowalic na 150, czemu nie. Widac producent sobie wymyslil moment dokrecania, bo mial taki kaprys. Ja zwykla  fajka dokrece na 150, krzyzakiem zrobie ponad 200. I to samymi rekoma. A potem zakladaj znak drogowy na klucz zeby odkrecic...

 

Dokrec na 110 przynajmniej. Ja mam na 120 na wszelki wypadek. Jest ciut wiecej niz 110, a nie jakos niewiadomo ile. Tylko wazna rzecz - po 20  - 50 km dokrec jeszcze raz. I potem dla pewnosci skontroluj to ze dwa razy co 50 km. I pamietaj by klucz zawsze przechowywac z momentem ustawionym na minimalna wartosc nominalna. Jak jest np 40-200nm to ustawiasz na 40.

 

Jak sie dokreca jak nalezy to nie trzeba pozniej po kluczu skakac, zeby odkrecic... Mozna tez dokrecic rowno, bo ustawia sie moment na np 50 i dokreca po przekatnej, potem na 70 i znow, 90 a potem 110. I nakretki sa dokrecane rowno i stopniowo.


Użytkownik verul edytował ten post 22:56, 06.05.2016

  • 0

#27 60398

60398
  • Nowy
  • 22 postów
  • SkÄ…d:Debrzno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Komfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:40, 07.05.2016

Dzieki verul. Talar - jakby nie patrzac chodzi tutaj o bezpieczenstwo podrozujacych. Nie chce dokrecic za mocno a potem plakac ze sie felga skrzywila, albo ze sruba sie urwala pod naciskami. Dane producenta sa po to zeby ich przestrzegac. I to sie tyczy wszystkiego. Poza tym taki klucz sie przydaje nie tylko do wymiany kol. 


  • 0

#28 verul

verul
  • Forumowicz
  • 251 postów
  • SkÄ…d:PoznaÅ„
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:43, 07.05.2016

Akurat klucz z momentem  ok 110 to sie chyba tylko do kol przyda ;) Do swiec trzeba moment (w VII gen) 18 to takim lujem tego nie zrobisz.


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq