Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

215/50/17


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 17:44, 06.08.2010

Jeździ ktoś na takim rozmiarze ? Ciekaw jestem jak to będzie wyglądać na nie zglebowanym samochodzie i ogólnie wrażenia( komfort,koleiny ..itd
tu jest ale obniżony
http://www.acura-cl....d.php?p=6015503
..widać ,że można chyba jeszcze zapodać przy 7" i 215 oponie..... ET 40

[ Dodano: 2010-08-16, 23:50 ]
Znalazłem troche sam ,przynajmniej wizualnie...
Acura TSX jest fabrycznie na takim rozmiarze i nieźle to wygląda .
Trzeba byłoby dorzucić do tego jeszcze szczyptę :-) ET na feldze... i byłoby cacy.
  • 0

#2 xbialyx

xbialyx
  • Forumowicz
  • 51 postów
  • Skąd:WWA
  • Silnik:1.8
  • Wersja:SE EXECUTIVE
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:05, 21.08.2010

Ja mam 215/45/17 na glebie i w dodatku sportowej. Twardy jest jak cholera, każda dziurka odczuwalna, ale przynajmniej wiem czego od niego oczekiwać. Trzyma się skubany drogi. Zakręty 120km/h nie robią na nim wrażenia. Osobiście polecam, nie ważne że wszystko czuć, ważne że się świetnie prowadzi, no i jak wygląda. Osobiście mam zamiar sprzedać lub zamienić swoje na oryginałki 15''-16'' Hondowe z zimowymi oponami najlepiej, no i kupić jakieś nowe 17''.
  • 0

#3 logicsys

logicsys

    CNC Majsta

  • Forumowicz
  • 542 postów
  • Skąd:Lyngdal Norway
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GIT
  • KM:125
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:58, 22.08.2010

Mysle ze ten rozmiar bylby idealnym kompromisem miedzy wygladem komfortem i prowadzeniem. Mialem 18/40/225 i przy -35 na naszych pieknych drogach byla tragedia. Mam teraz 16/55/215 i normalnie komforcik o niebo lepszy wizualnie jest o polowe gorzej jak dla mnie a jesli chodzi o prowadzenie ciut bardziej sie przechyla w zakretach jakies 5 km/h wolniej w zakrety wchodze. ALe przynajmniej wjazd w dziure nie konczy sie obiciem zebow, krawezniki nie sa juz straszne a i zawieszenie odwdzieczy sie dluzszym przebiegiem bez wymian ;-)
  • 0

Hunda poszla w świat z SUburburu za Pan brat

8il5.jpg


#4 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 22:43, 22.08.2010

logicsys, no to pokaż foty jak skrzywdziłeś furę :-P
  • 0

#5 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:56, 22.08.2010

Mysle ze ten rozmiar bylby idealnym kompromisem miedzy wygladem komfortem i prowadzeniem. Mialem 18/40/225 i przy -35 na naszych pieknych drogach byla tragedia.

tak, 17 to optimum, tez mam 225/40R18 na -30 i nie wyglada to rozowo, na 16 zimowych 205/55R16 daja juz calkiem rade, ale wyglad kiepski, stad 17 to pewnie najlepszy kompromis
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#6 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1721 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 08:43, 23.08.2010

Ostatnio widziałem Acco VII kombi na 17" ale powiem Wam szczerze, że zdziwiłem się, że są to 17, wogóle nie wyglądały jak ww. coś bardziej pod 16" podchodziły. Dlatego też, wiele zależy od samochodu na jakim są, od rodzaju/kształtu itp. duży wpływ ma także rant... Zresztą w Acco VII moim zdaniem mniejsze niż 17 i tak odpadają... Idealny kompromis pomiędzy wyglądem a komfortem to właśnie felga 17.

http://www.acura-cl.com/f...d.php?p=6015503


Ładne dosyć są, ale szczerze to tutaj też nie wyglądają na duże, choć tragedii nie ma ;-)

Mam teraz 16/55/215 i normalnie komforcik


Pokaż zdjęcia jeśli możesz bo aż ciekaw jestem. Chociaż już mi szkoda tych felg co miałeś. Idealnie komponowały się z coupe-ta. :-|
  • 0

#7 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:57, 23.08.2010

ja fabrycznie mialem 15, zmienilem na 17 i nie widze roznicy poza lepszym prowadzeniem:) tak samo jak zalozylem sprezyny eibacha jest twardziej ale bez tragedii, wszystko zalezy kto czym jezdzil wczesniej jak czyms sportowym i twardym to bedzie zadowolony jak jakims francuzem typu laguna to raczej rozczarowany:)
  • 0

#8 logicsys

logicsys

    CNC Majsta

  • Forumowicz
  • 542 postów
  • Skąd:Lyngdal Norway
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GIT
  • KM:125
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:39, 25.08.2010

hehe ja mialem wczesniej sharanka to bylo dosc miekko. Ale o jakim my tu komforcie mowimy?? zapraszam do gorzowa to poznacie co to jest komfort a juz mam dosc studzienek dziur wyrw i uwarzania na kazdym kroku a zaparkowac po 18 na osiedlu to juz wogole cud i wez wjedz na 20 cm kraweznik i lawiuruj miedzy scisnietymi samochodami juz 2 razy przytarlem te 18 nastki fakt ze nie mocno ale jednak. Moze na przyszle lato zmienie na 17 jak mi zimowki przysla i 18 ktos wezmie. haha no wlasnie nikt nie chce 18?? do acco pasuja ladnie a wam roznicy nie robie Oponki zmienicie i bedziecie smigac az milo LOW&SLOW jak to ktos mi pisal :)

A co do fotek mam kilka w temacie Jak zdobede aparat to zrobie lepsze narazie sa z kalkulatora :-P
  • 0

Hunda poszla w świat z SUburburu za Pan brat

8il5.jpg





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq