XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
woda pod nogami kierowcy - wina druciarzy z ASO oraz Hondy..
#1
Napisano 17:27, 06.08.2010
Przypadkowo odkryłem że pod nogami kierowcy jest mokro... otóż samochód stał ostatnio na dworze, w czasie ostatnich ulew zrobiłem może 10km a gąbka wygłuszająca pod tapicerką (ta co zachodzi na ścianę grodziową a kończy się jak zaczna podłoga) była porządnie nasączona ale tylko na wysokość ok 5-6cm od podłogi dalej sucha więc chyba nasiąkła od podłogi. sprawdziłem że najwięcej wody gromadzi się w okolicach pedału gazu... trochę mniej od strony MICU. Rozebrałem wszystko odciągnełem tapicerkę i nic zabardzo nie widzę... pod pedałem gazu jest podnóżek pod podnóżkiem jakaś owalna blacha wklejona o wym. ok 3-4cm szeroka i 10-12 wysoka standardowo jest ona zalana powłoką antykorozyjną taką gumową... oprócz tego jest jeszcze jeden korek w podłodze i jeden z boku w progu pod tapicerką obydwa wyglądają OK
narazie wszystko wysuszyłem, zakleiłem korki silikonem (od podwozia również) oraz tą blachę pod pedałem gazu starałem się uszczelnić... i na tym moje pomysły się kończą.
Mokro jest tylko od kierowcy wszędzie indziej sucho. na bank nie jest to od klimy i raczej nie cieknie podszybiem bo mokre byłoby od góry a wodę ewidentnie łapało od podłogi. Żeby było śmiesznie to naprawdę ostanio mało jeździłem po mokrym.
Samochód nigdzie nie bity wszystko w orginale więc odpadają jakieś druciarskie naprawy...
Ciekawe czy u kogoś jest jeszcze ten problem i tak naprawdę nie wiem jak go zdiagnozować... no nic mega ulewa jest teraz u mnie to idę pojeździć... wsadziłem gazetkę zobaczymy czy nasiągnie
[ Dodano: 2010-08-06, 19:16 ]
EDIT / ODPOWIEDŹ
Za MICU są 2 korki gumowe na bocznej ścianie jeden mniejszy drugi większy na 100% są to fabryczne przepusty na kable DRUCIARZE z ASO tak przeprowdzili kabel przez jeden korek że jak zaczełem dobrze lać wodą tam gdzie wychodzi ramię wycieraczki kierowcy to spod korka gdzie jest przeprowadzony kabelek do syreny alarmowej zaczeła płynąć mała rzeczka i prawdopodobnie płynie tam od listopada 2004 czyli odkąd Accord opuścił ASO
Rada wszyscy którzy mają jakieś dodatkowe kable typu zasilanie Car Audio, halogeny z własną instalacją sprawdźcie czy nie macie mokro jeżeli kable idą tymi przepustami Nigdy bym nie doszedł że tam się zbiera woda ale samochód mam wygłuszony filcem (cała podłoga) i jak filc dostał wody zaczął śmierdzieć gąbka którą jest podbita tapicerka i maty wygłuszające ścianę grodziową nie śmierdzą więc po zapachu nie poznacie czy tam jest woda... trzeba odgiąć dywanik podłogi i zobaczyć czy wgłuszenie nie jest nasiąknięte od ściany grodziowej tam gdzie jest gąbka na 99% takie same przepusty są od strony pasażera ale tam nie mam żadnych kabli puszczonych i jest sucho ale jeszcze jutro to sprawdzę.
jeszcze raz DRUCIARZOM z ASO mówimy stanowcze NIE
Chcesz mieć dobrze Zrób sobie sam
#2 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:45, 07.08.2010
Chcesz mieć dobrze Zrób sobie sam
Popieram !
#3
Napisano 21:10, 07.08.2010
[ Dodano: 2010-08-08, 18:18 ]
tak myślałem trzeba jeszcze poprawić fabrykę ten plastikowy kołnierz przechodzi przez ścianę grodziową i zachodzi na maglownicę, gdzie jest luźno nałożony na gumowy pierścień uszczelniający który jest na dotyk ale to nie nim podcieka. na kołnierzu jest tylko piankowa uszczelka od kabiny która NIC nie uszczelnia i właśnie tamtędy dostaje się woda żeby wyjąć kołnierz trzeba rozpiąć przekładnię na drążku ale po jego odkręceniu jest wystarczająco dużo miejsca żeby wprowadzić tam pistolet z jakąś rurką przedłużającą i zrobić uszczelnienie jakimś silikonem / uszczelniaczem następnie docisnąć przykręcić 3 śrubki i po sprawie. wystarczy odchylić wszystkie wygłuszenia, tapicerkę i mamy kołnierz na wierzchu (wcześniej na kołnierzu jest taka gumowa osłona nakładana luźno na wystające śruby do których przykręcony jest kołnierz)
Reasumując nie byłoby problemu gdyby pod maglownicą była jakaś plastikowa osłona niestety jej nie ma... idę o zakład że w większości Accordów VII gen przynajmniej do liftingu jest ten sam problem. tak jak pisałem wcześniej sprawa nie jest do wyczucia gdy nie mamy jakiegoś filcu tam włożonego bo wszystkie wygłuszenia są na gąbce a gąbka nie śmierdzi wyraźnie po nabraniu wody.
Jutro zamierzam to uszczelnić jeszcze nie wiem dokładnie czym ale jak to zrobię to zdam relację po testach z wodą pod ciśnieniem
[ Dodano: 2010-08-08, 21:08 ]
Wieczorny edit
Nie wytrzymałem znalazłem silikon sanitarny odporny na wilgoć oraz -60st / +200st no i już po operacji . Jutro po południu próba wodna i składanie wszystkiego do kupy
#4
Napisano 20:51, 08.08.2010
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:19, 09.08.2010
mam podobny problem. wiem prawie skąd mi leci woda..... niestety nie wiem jak tam sie dostać.
po ostatnich ulewach zobaczyłem mnóstwo wody na podłodze od strony kierowcy i z tylu za kierowcą. dziś był test z wiaderkiem no i okazało się, że woda zapiernicza gdzieś koło skrzynki z bezpiecznikami ( może z nad skrzynki, może zza skrzynki). w każdym bądź razie skrzynka jest mokra, a jak podstawiłem rękę to woda leciała strumieniem. Nie mam pojęcia czy może to być przeciek w jakimś połączenie skrzynki z blachą? czy to leci po kablach, które dochodzą do skrzynki.. nie wiem czy ewentualnie da się zdjąć skrzynkę, żeby sprawdzić gdzie dokładnie to leci? czy jakaś uszczelka, kołnierz gumowy przez który ida kable puścił.
potrzebuje pomocy! ogólnie mam stracha przed deszczami no i jeszcze większego, żeby mi jakieś zwarcie sie nie zrobiło w skrzynce.
ogólnie proszę o jakieś podpowiedzi i rady
pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi
#6
Napisano 20:54, 09.08.2010
#7
Napisano 20:56, 09.08.2010
Niestety prawda jest taka że Honda zrobiła w tym miejscu bubla tak jak pisałem plastikowa osłona od spodu rozwiązała by problem natomiast fabryczne uszczelnienie gąbkową uszczelką to lipa po całości idę o zakład że 95% VII gen w ten sposób przecieka tylko nie jesteśmy tego świadomi do niedawna ja też nie byłem.
Wszystko ładnie już wysuszyłem, wyprałem i prawie poskładałem do kupy dodatkowo okleiłem jeszcze matami gołą blachę pod pedałami no i trochę okolice zakola włożyłem z powrotem filc żeby widzieć (czuć) czy wszystko będzie OK
[ Dodano: 2010-08-09, 22:01 ]
Witam,u mnie tez ciekla woda z tego miejsca.Niewiem jak jest w twojej wersji hani ale u mnie po sciagnieciu kola i zdjeciu nadkola idzie przewod ktory wyskoczyl z uszczelniaczem i tamtedy dostawala sie woda.Na szczescie silikon zalatwil sprawe.Pozdrawiam
dokładnie tak uszczelniłem u siebie... nadkola i koła nie trzeba ściągać wystarczy 4 spinki zdjąć i odgiąć zakole.
taka ciekawostka... jak robiłem test na przeciekanie kołnierza przed uszczelnieniem polałem wodę z góry na niego i trochę z dołu z węża ogrodowego tak ok 1min w sumie to na podłodze po stronie kierowcy w tym czasie był dobry litr wody... dziś lałem 5min z góry i z dołu efekt suchutko zresztą wiedziałem że będzie OK bo silikon ładnie wyszedł na zewnątrz w newralgicznych miejscach
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:36, 13.08.2010
nigdy się temu nie przyglądałem?
#9
Napisano 11:05, 13.08.2010
To jest ten kołnierz
u mnie był jeszcze na dole pęknięty został idealnie złożony i pospawany, uszczelka nie uszkodzona mimo tego i tak lała się woda.
odkręcając 3 śruby można go odciągnąć na tyle żeby pięknie uszczelnić go silikonem do tego stopnia że silikon wyjdzie na łączeniach na zewnątrz od komory silnika.
#10
Napisano 19:30, 14.08.2010
...jak dla mnie fura No.1 na UK
To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/
www.typeaccord.co.uk
#11
Napisano 20:05, 14.08.2010
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#12
Napisano 09:21, 15.08.2010
#13
Napisano 19:35, 23.08.2010
...jak dla mnie fura No.1 na UK
To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/
www.typeaccord.co.uk
#14
Napisano 19:21, 10.11.2010
#15
Napisano 20:53, 28.03.2018
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych