XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Accord VI 2.0 - remap i dolot?
#1
Napisano 10:43, 05.08.2010
1. Czytalem na forum ze remap silnika zwieksza efektywny moment obrotowy i moc, poprzez zmiany w mieszankach paliwa i powietrza, widzialem tez ze glownie stosowane jest to w silnikach diesela albo z turbina. Czy remap zwyklego VTEC 2.0 przyniesie podobne skutki? Czego mozna sie po tym spodziewac, i gdzie mozna to zrobic?
2. Chcialbym zmienic dolot i filtr powietrza poniewaz czytalem, ze to poprawia pomruk silnika, a nie daje przesadzonego efektu jak np. zmiana wydechu. Potrzebuje namiary na tunerow ktorzy sprowadza dla mnie te czesci i profesjonalnie je zaloza.
Naprawde sie na tym nie znam, wiec wszystkie podpowiedzi i wyjasnienia beda mile widziane. Z gory dziekuje.
#2
Napisano 10:58, 05.08.2010
1. Czytalem na forum ze remap silnika zwieksza efektywny moment obrotowy i moc, poprzez zmiany w mieszankach paliwa i powietrza, widzialem tez ze glownie stosowane jest to w silnikach diesela albo z turbina. Czy remap zwyklego VTEC 2.0 przyniesie podobne skutki? Czego mozna sie po tym spodziewac, i gdzie mozna to zrobic?
Da może góra 10KM a kosztuje grube pieniądze 2-3tys- kompletnie nieopłacalne
2. Chcialbym zmienic dolot i filtr powietrza poniewaz czytalem, ze to poprawia pomruk silnika, a nie daje przesadzonego efektu jak np. zmiana wydechu. Potrzebuje namiary na tunerow ktorzy sprowadza dla mnie te czesci i profesjonalnie je zaloza.
Czyli filtr stożkowy i rura przykład : http://allegro.pl/it..._accord_98.html
Profesjonalny montaż polega na odkręceniu dwuch śrubek, zdjęciu rury i puszki filtra powietrza oraz założenie tego co na zdjęciu. Każdy to zrobi.
A podsumowując te silniki nie nadają sie do tuningu, brak części, a jak coś jest to mega nieopłacalne.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#3
Napisano 11:29, 05.08.2010
#4
Napisano 11:57, 05.08.2010
No może tak niektórzy pisali ale nie o silnikach wolnossących bo takie przyrosty to doładowane motory mogą osiągać chociaż 40-50 KM samym programem też nie jest pewne.ale myslalem ze remap cos doda a nie bedzie drogi. Niektorzy pisali ze dodaje po 40-50 koni, a koszt 1000zl i ponizej
#5
Napisano 16:32, 05.08.2010
Niektorzy pisali ze dodaje po 40-50 koni, a koszt 1000zl i ponizej.
Gdyby tak było to po drogach nie jeździło by ani jedno auto z seryjną mocą
#6
Napisano 20:25, 05.08.2010
Do zobaczenia na trasie.
#7
Napisano 20:50, 05.08.2010
na czym to polega?remap silnika
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
#8
Napisano 21:26, 05.08.2010
Przeprogramowanie oryginalnej mapy wtrysku benzyny.na czym to polega?
Do zobaczenia na trasie.
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:13, 05.08.2010
Stożek, zimny dolot, wydech przelotowy nie zwiększa mocy. Zmienia charakterystykę momentu i mocy. Zwiększenie mocy nieodczuwalne.
Nie zgodzę się. Sprawdziłeś na własnym aucie?
Nowy, kompletny układ wydechowy o większych średnicach, przemyślnie zmontowany dolot z dobrym filtrem (może być jeszcze lekkie koło zamachowe) a do tego strojenie, które pozwoli odpowiednio dostosować dawki paliwa, ustawić zapłony, do większego "nowego" potencjału silnika zaowocuje odczuwalnym przyrostem mocy i nie wiąże się to wcale z jakimś chorym wzrostem paliwa, wręcz odwrotnie.
#10
Napisano 22:31, 05.08.2010
Do zobaczenia na trasie.
#11
Napisano 20:20, 06.08.2010
Co przez innych może być odebrane jako niesamowity przyrost mocy.Zmienia charakterystykę momentu i mocy.
A Ty masz może jakiś przykład pod ręką?
Bo ja niestety podchodzę też sceptycznie do tego co pokazują hamownie, zwłaszcza jeśli mówimy o przyrostach
rzędu 5-10KM.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#12
Napisano 23:28, 06.08.2010
Chodziło Ci o powietrzeDodanie większej ilości paliwa do tej samej ilości paliwa nie zwiększa mocy tylko zużycie benzyny.
[ Dodano: 2010-08-07, 00:32 ]
Zwiększenie macy to banalna sprawa. Im więcej powietrza wsadzisz w cylinder tym więcej paliwa możesz wtrysnąć. Jeśli uda Ci się to jeszcze spalić tak jak trzeba i z cylindra wydalić to masz wzrost mocy. Banał, ale osiągnięcie tego w takim silniku jak F20B6 to jakiś kosmos albo ogromne samozaparcie lub chęć udowodnienia tego za wszelką cenę. Tak więc zwiększanie mocy w teorii jest banalne ale osiągnięcie tego w praktyce już nie takie proste
#13
Napisano 08:06, 07.08.2010
Do zobaczenia na trasie.
#14
Napisano 11:46, 07.08.2010
Hamownia z modułem Power-Tec
#15 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:12, 07.08.2010
No, ale jak jak zwiększysz ilość sprężanego powietrza? Kompresji nie zmieniasz, turbiny nie dodajesz. Zobacz na przykładzie swapów mini-me. Zmiana głowicy (zwiększenie kompresji) i są przyrosty.
Na to już ci odpowiedział lobuz52
Hitman, no to racja, ale te odczucia mogą wynikać ze
Cytat:
Zmienia charakterystykę momentu i mocy.
Co przez innych może być odebrane jako niesamowity przyrost mocy.
A Ty masz może jakiś przykład pod ręką?
Tak, mam.
Przede wszystkim moje auto i auta moich kolegów, którzy takie mody u siebie robili.
Sprawdzałem, jeździłem i dlatego twierdzę, że modzenie wydechu, dolotu i innych rzeczy, które nie ingerują w zwiększenie samej kompresji, też mogą wpłynąć na wzrost mocy.
Myślę, że dowód "czarno na białym" wiele wyjaśni, ale to za tydzień
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych