XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska

Za duże ciśnienie w pompie wspomagania? - pompa niszczy maglownice
#1
Napisano 15:08, 15.09.2023
Od 2.5 miesiąca wojuje się z mechanikiem. Opiszę jego spojrzenie na sytuację
Po wymianie maglownicy na NOWĄ, po 80km zaczęła ciec z prawej strony. Wymieniono znowu na NOWA od tego samego producenta, po 100km zaczęło cięć od strony mocowania kolumny kierowniczej. Trzecia nowa maglownica zamontowana - teraz cieknie od strony przewodów doprowadzających olej.
Z mojej strony wygląda to tak że koleś srogo leci w kulki ale jego piękna gadka wygładza sytuację. Wielokrotnie nie chciał przedstawić faktury za zakup maglownicy (gdyby nie miał nic do ukrycia to by pokazał dokument sprzedaż, prawda?). Od jakiegoś czasu sugeruje ze to pompa wspomagania niszczy maglownice po kolei. Zdrowy rozsądek podpowiada mi to za brednie.
- Bo jak pompa ma wygenerować ciśnienie większe niż jest zaprogramowana?
- nawet jeśli to jakie musiałoby to być ciśnienie że zniszczyło uszczelniacze w przekładni po 100km?
- wysokie ciśnienie szuka na słabszej drogi opory - tym razem znajdowała trzy inne
Podpowiedzcie proszę, jak można poradzić sobie z taką sytuacją?
Jakie są szanse że to naprawdę pompa jest winna? Oraz co zrobić by albo odzyskać kasę za naprawę lub wymusić dobrze zrobiona pracę. Oczywiście sprawa na drodze sądowej i innych to ostateczność
#2
Napisano 22:25, 15.09.2023
Nie wypowiem się czy to na 100% jest przyczyna natomiast rzuciłem okiem na rysunki układu i tam jest jedna część
56490-P2A-003 Switch Assembly, Power Steering Pressurektóra jak domniemam uchyla/reguluje przepływ/ciśnienie. Wziąłbym używkę z jakiegoś szrota i sprawdził.
Co do magla to nie wiem ile dałeś za "nową". 2,5 roku temu zapłaciłem 1100 za regenerację oryginału i śmiga, pytanie co Ci mechanior wrzucił u Ciebie...
#3
Napisano 07:11, 16.09.2023
Wysłane z mojego Redmi 8 przy użyciu Tapatalka
#4
Napisano 14:43, 18.09.2023
To co wskazujesz to tylko sensor on sam w sobie nie reguluje ciśnienia. Zapewne to jest regulowane mechanicznie.Nie wypowiem się czy to na 100% jest przyczyna natomiast rzuciłem okiem na rysunki układu i tam jest jedna część 56490-P2A-003 Switch Assembly, Power Steering Pressure
która jak domniemam uchyla/reguluje przepływ/ciśnienie. Wziąłbym używkę z jakiegoś szrota i sprawdził.
Co do magla to nie wiem ile dałeś za "nową". 2,5 roku temu zapłaciłem 1100 za regenerację oryginału i śmiga, pytanie co Ci mechanior wrzucił u Ciebie...
Mechanik opowiada brednie. Kup sobie sprawdzona uzywke od kogoś z forum i mu udowodnisz ze to nie to. Najwyzej swoją pompę między czasie sobie zregenerujesz na nowych częściach.
Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
![]() Dziura w kielichu przódNapisany przez DoctorHoouse , wczoraj, 15:45 ![]() |
|
![]()
|
||
![]() Włączanie naviNapisany przez Hugo6 , 18 wrz 2023 ![]() |
|
![]()
|
||
![]() |
![]() Honda accord vi dorobienie auxNapisany przez Hugo6 , 16 wrz 2023 ![]() |
|
![]()
|
|
![]() Przewód minusowyNapisany przez Faners , 13 wrz 2023 ![]() |
|
![]()
|
||
![]() Kolektor wydechowy 20T2N dieselNapisany przez DoctorHoouse , 02 wrz 2023 ![]() |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych