Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Problem z odpalaniem

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Szczepan-88

Szczepan-88
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Gliwice london
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES GT
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Estate
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:03, 19.01.2023

Witam. Od mniej wiecej miesiaca mam poglebiajacy sie problem z odpalaniem silnika. Otóż mój rozrusznik słychać że bendinks wyskakuje ale działa na sucho raz na jakiś czas zakręci kołem zamachowym po czym jakby się cofał. Na zimnym odpala lepiej. Czasem załapie za pierwszym razem i odpali czasem za setna próba.
Kupiłem jeden zamiennik i jeden uzywany rozrusznik. Obydwa mają bardziej metaliczny dźwięk i nie kręcą kołem zamachowym w ogóle. Stary "jest najlepszy bo kreci- zdarza mu sie)
Czekam na nowy oryginał obecnie. W bagazniku wożę dodatkowy aku 120ah z którego odpalam po kilku próbach jak standardowy nie odpali.-mostkuje. Znam już wszystkie górki w okolicy na szelki wypadek... a u mnie płasko. Panowie macie jakieś pomysłu. Dodam że rozrusznik ząbki ma całe, koło zamachowe bez wyciągania rowniez. Będę wdzięczny za każdy pomysł.
Aaa bym zapomniał.
Podłączyłem nowy masę-beż zmian
  • 0

#2 Marcino Accord viii

Marcino Accord viii
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Rudnik Nad Sanem
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:33, 23.01.2023

Ja na twoim miejscu dał bym rozrusznik do regeneracji niech fachowiec wszystko posprawdza i powymienia zużyte części

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 Szczepan-88

Szczepan-88
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Gliwice london
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES GT
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Estate
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:27, 24.01.2023

Witaj. Dzięki za odpowiedź. Problem rozwiązany za 3 razem.
Wynienilem oryginalny rozrusznik na uzywany oryginał- było gorzej, nawet nie zakręcił kołem.
Wymieniłem na nowy zamiennik-to samo
Wyniemilem na nowy oryginal- odpala jak ta lala.
 


  • 0

#4 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 19:43, 27.01.2023

A wystarczyło zregenerować na porzadnych częściach. Dodatkowo można napisać, że silnik zatrzymuje się w dwóch miejscach i trzeba naprawdę porządnie zbadać wieniec na kole zamachowym. Być może koło jest trochę wychetane i problem za jakiś czas może powrócić

Użytkownik mlodyolek edytował ten post 19:45, 27.01.2023

  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#5 IvanT

IvanT
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Kyiv
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Type-R
  • KM:2.0
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2020
  • Nadwozie:Type
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:34, 07.02.2023

 Dziękuję za rekomendację. Przyjrzę się dobrze obręczy na kole zamachowym.


Użytkownik rafisz edytował ten post 11:20, 07.02.2023
reklama w wiadmomości

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq