Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Ogromne spalanie benzyny z jazdą na gazie

VI LPG PB Honda Accord 1998

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#16 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 23:02, 31.12.2022

póki co jest to gdybanie, nikt z nas nie widzi/ nie słyszy tego silnika, więc nie sposób cokolwiek pomóc, zrób tak jak ci chłopaki wyżej napisali, to jedyny sposób diagnostyki/ naprawy:

krok pierwszy - zakręć zawór na butli i nie odkręcaj go dopóki nie będziesz pewny, że na benzynie silnik działa perfekcyjnie, wypal resztki gazu pozostałego w instalacji - tu nic specjalnego nie musisz robić, odpalasz silnik, jak się nagrzeje to normalnie się przełączy na gaz i jak się skończy to paliwo w rurkach/ wężach to przełączy się na benzynę tak jakby brakło gazu w butli

krok drugi - wyreguluj zawory, skasuj ewentualne błędy (instrukcję znajdziesz na forum) i pojeździj na benzynie, obserwuj silnik jak pracuje, jeżeli pojawią się jakiekolwiek problemy to nie masz innego wyjścia jak usunąć wszystkie, chodzi tu o to że żeby silnik na lpg dobrze działał musi na benzynie działać perfekcyjnie, 

krok trzeci - jak będziesz 101 % pewny że na benzynie jest ok, to dopiero wtedy możesz odkręcić zawór na butli i obserwować pracę silnika, jeżeli pojawią się jakiekolwiek zakłócenia zakręcasz ponownie zawór na butli, do gazownika oczywiście jedziesz nieważne czy na lpg działa dobrze czy nie, ale nim pojedziesz do niego musisz być 101% pewny tego, że na benzynie silnik hula perfekcyjnie, no bo lpg nie wybacza jakichkolwiek usterek w zapłonie, rozrządzie itd.

zawory przy zasilaniu lpg regulujesz nie rzadziej niż co 20kkm, warto się samemu nauczyć, to prosta operacja i można nawet na parkingu osiedlowym zrobić


  • 0

#17 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1284 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 12:17, 01.01.2023

Miałem kiedyś podobny przypadek. Okazało się, że klient chciał sobie sam wymienić uszczelkę pod deklem i przy składaniu przyciął przewody elektryczne od wtryskiwaczy, które się przeciely i zwierały przez głowice co skutkowało ciągle otwartym wtryskiwaczem benzyny przez co silnik kulał i spalał benzynę pomimo pracy na gazie.
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#18 Hondziarz698

Hondziarz698
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:I
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:FG03204201GDF2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:03, 03.01.2023

wyregulowałeś te zawory?

 

poza tym z tego co napisałeś to pobiera Ci równocześnie gaz i benzynę, to w takim przypadku zalewa Ci silnik i dlatego masz problemy na wolnych obrotach 


Regulacja zaworów przeszła pomyślnie, samochód nie gaśnie trzyma obroty dźwięk z pod silnika chodzi równo, lecz dalej problem mam z gazem gaz nie załącza się nawet po 30 minutach jazdy ciągłej cały czas mruga kółeczko i spala mi benzyne mam jechać na regulacje gazu check engine dalej świeci po regulacji zaworów


  • 0

#19 Vein

Vein
  • Forumowicz
  • 241 postów
  • Skąd:H3M Gdańsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type - S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:13, 03.01.2023

Regulacja zaworów przeszła pomyślnie, samochód nie gaśnie trzyma obroty dźwięk z pod silnika chodzi równo, lecz dalej problem mam z gazem gaz nie załącza się nawet po 30 minutach jazdy ciągłej cały czas mruga kółeczko i spala mi benzyne mam jechać na regulacje gazu check engine dalej świeci po regulacji zaworów

Jeśli auto jeździ normalnie na benzynie i nie wyrzuca błędu. To teraz jest ten czas żeby podjechać do gazownika.

PS zakręciłeś ten kurek na butli? Jeśli tak to teraz jest ten moment żeby go odkręcić :)

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#20 Hondziarz698

Hondziarz698
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:I
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:FG03204201GDF2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:42, 03.01.2023

Jeśli auto jeździ normalnie na benzynie i nie wyrzuca błędu. To teraz jest ten czas żeby podjechać do gazownika.

PS zakręciłeś ten kurek na butli? Jeśli tak to teraz jest ten moment żeby go odkręcić :)

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka

Nie ruszałem tego, samochód jeździ normalnie na benzynie, mam włączony i tak cały czas przełącznik gazu ale mruga mi tam cały czas kropeczka a powinna świecić się czuje niby gaz jak z miejsca ruszam ale spalanie mam bardzo małe gazu a benzyne pije bardzo


Na tym niby ,,gazie" też jeździ normalnie ale albo to mi się wydaje albo nie ma takiej dobrej mocy od 1000-2000rpm później już śmiga więc jutro chyba muszę zadzwonić do gazownika


  • 0

#21 Hondziarz698

Hondziarz698
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:I
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:FG03204201GDF2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:45, 03.01.2023

Jeśli auto jeździ normalnie na benzynie i nie wyrzuca błędu. To teraz jest ten czas żeby podjechać do gazownika.

PS zakręciłeś ten kurek na butli? Jeśli tak to teraz jest ten moment żeby go odkręcić :)

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka

Chyba już po prostu nic nie będę grzebał i jutro umówię się do gazownika check świeci się wtedy kiedy mu sie podoba przed wczoraj jak jechałem przed regulacją zaworów jechałem 15km check się świecił zgasiłem silnik stałem 3 minuty po ruszeniu check się nie świecił i przez następne 30 km nie zaświecił dlatego on się świeci kiedy mu się podoba


Użytkownik Hondziarz698 edytował ten post 21:46, 03.01.2023

  • 0

#22 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 23:21, 03.01.2023

nie pisz postu pod postem to po pierwsze, chcesz coś dopisać użyj przycisku Edytuj

po drugie - jeżeli nie stosujesz się do rad jakie masz napisane, to nie rozumiem po co te pytania... check nie świeci wtedy kiedy mu się podoba, świeci się wtedy kiedy komp benzynowy wykryje jakąś usterkę, błąd odczytałeś?


  • 0

#23 Hondziarz698

Hondziarz698
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:I
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:FG03204201GDF2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:11, 05.01.2023

Ogarnąłem dzisiaj gaz przed wyjazdem do gazownika lecz problem wrócił dalej z gaśnięciem na zimnym po 8 minutach jazdy na benzynie samochód zgasł na niskich obrotach, później jak jechałem i zatrzymałem się na światłach wbiłem pierwszy bieg samochód spada do 0 obrotów i wraca do 1000 a wydaje mi się wtedy jak by miał zgasnąć gazownik powiedział mi że nie chodzi na wszystkie bębny co to może być skoro regulacja zaworów troche pomogła


  • 0

#24 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 21:30, 05.01.2023

gaz był zakręcony ręcznie przy butli i wypuszczony cały gaz z instalacji?


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#25 Vein

Vein
  • Forumowicz
  • 241 postów
  • Skąd:H3M Gdańsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type - S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:22, 07.01.2023

Bez sprawdzenia błędów to jest wróżenie. Gasniecie może być przez silniczek krokowy, a np dziwne spalanie przez sondę lambda. Głupie sprawdzenie błędów i wiadomo chociaż od czego zacząć. To jest banalnie proste. Najlepiej nagraj filmik telefonem jak będzie migać dioda na zegarach, to w ostateczności tutaj pomożemy.

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#26 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8876 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 16:54, 07.01.2023

@Vein gdzie w instalacji sekwencyjnej masz silnik krokowy?
  • 0

#27 kazik2_h9w3

kazik2_h9w3
  • Klubowicz
  • 107 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:46, 08.01.2023

Czytam i nie wierzę czemu na samym początku nie zostały zaczytane błędy tak jak Koledzy piszą

od tego się zaczyna i można wtedy się dowiedzieć gdzie należy szukać przyczyny


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, LPG, PB, Honda, Accord, 1998

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq