póki co jest to gdybanie, nikt z nas nie widzi/ nie słyszy tego silnika, więc nie sposób cokolwiek pomóc, zrób tak jak ci chłopaki wyżej napisali, to jedyny sposób diagnostyki/ naprawy:
krok pierwszy - zakręć zawór na butli i nie odkręcaj go dopóki nie będziesz pewny, że na benzynie silnik działa perfekcyjnie, wypal resztki gazu pozostałego w instalacji - tu nic specjalnego nie musisz robić, odpalasz silnik, jak się nagrzeje to normalnie się przełączy na gaz i jak się skończy to paliwo w rurkach/ wężach to przełączy się na benzynę tak jakby brakło gazu w butli
krok drugi - wyreguluj zawory, skasuj ewentualne błędy (instrukcję znajdziesz na forum) i pojeździj na benzynie, obserwuj silnik jak pracuje, jeżeli pojawią się jakiekolwiek problemy to nie masz innego wyjścia jak usunąć wszystkie, chodzi tu o to że żeby silnik na lpg dobrze działał musi na benzynie działać perfekcyjnie,
krok trzeci - jak będziesz 101 % pewny że na benzynie jest ok, to dopiero wtedy możesz odkręcić zawór na butli i obserwować pracę silnika, jeżeli pojawią się jakiekolwiek zakłócenia zakręcasz ponownie zawór na butli, do gazownika oczywiście jedziesz nieważne czy na lpg działa dobrze czy nie, ale nim pojedziesz do niego musisz być 101% pewny tego, że na benzynie silnik hula perfekcyjnie, no bo lpg nie wybacza jakichkolwiek usterek w zapłonie, rozrządzie itd.
zawory przy zasilaniu lpg regulujesz nie rzadziej niż co 20kkm, warto się samemu nauczyć, to prosta operacja i można nawet na parkingu osiedlowym zrobić