Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Ogromne spalanie benzyny z jazdÄ… na gazie

VI LPG PB Honda Accord 1998

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#1 Hondziarz698

Hondziarz698
  • Nowy
  • 19 postów
  • SkÄ…d:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:I
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:FG03204201GDF2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:23, 30.12.2022

Cześć z moją hondą zaczęły dziać się złe rzeczy byłem dzisiaj u mechanika stwierdzono mi że mam do regulacji zawory samochód gaśnie mi na wolnych obrotach ciężko przyśpiesza do 2000rpm potem już ma moc jak przystało ostatnio przejechałem 100-150km przed tym zatankowałem 15l benzyny do zbiornika cały czas jeździłem na gazie bo tankowałem tylko gaz przełącznik był cały czas włączony przy odpalaniu nic nie zmieniałem wczoraj jadę i patrzę wskazówka jest na 0 i rezerwa sie nagle świeci dzisiaj zatankowałem 5l i wskazówka podniosła się o 2 kreski ale rezerwa dalej świeci jakim cudem zjadło mi tyle paliwa ?

Jakaś pomoc do tych dwóch rzeczy co mam zrobić? nie chciałbym się z nią rozstawać jestem zakochany w tym samochodzie a mam chwile zwątpienia, dodam jeszcze że nie czuć benzyny jak by może gdzieś wyciekała jak stoi na parkingu

 

Honda Accord VI 1998r 1.8VTEC 

[Na zimnym silniku na gazie potrafi mocno szarpać na niskich obrotach]


Użytkownik Hondziarz698 edytował ten post 17:26, 30.12.2022

  • 0

#2 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2651 postów
  • SkÄ…d:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 20:04, 30.12.2022

Cześć z mojÄ… hondÄ… zaczęły dziać siÄ™ zÅ‚e rzeczy byÅ‚em dzisiaj u mechanika stwierdzono mi że mam do regulacji zawory 

wyregulowałeś te zawory?

 

poza tym z tego co napisaÅ‚eÅ› to pobiera Ci równoczeÅ›nie gaz i benzynÄ™, to w takim przypadku zalewa Ci silnik i dlatego masz problemy na wolnych obrotach 


Użytkownik Maxell edytował ten post 20:10, 30.12.2022

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#3 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • SkÄ…d:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 23:28, 30.12.2022

mechanik do zmiany bo widać, że nie ogarnia skoro sugeruje 'wyciete kable' od diagnostyki :zoltek:

zawory do ogarnięcia, bo będzie problem jak nikt tam przy LPG nie zaglądał.

do gazownika jechać na serwis wyłącznie po regulacji zaworów (ze złym luzem zaworowym gaziarz ukróci Ci życie silnika, albo będą problemy na LPG nie do przeskoczenia).

check do sprawdzenia we własnym zakresie 'metodą na spinacz'. pod schowkiem pasażera jest niebieska wtyczka na dwa piny wpięta w ślepe gniazdo. robisz w niej zworkę choćby spinaczem biurowy, albo innym cienkim drutem, który znajdziesz pod ręką. jak już wsadzisz zworkę w tą 2-pin'ową wtyczkę, dajesz kluczyk na zapłon i liczysz ile razy mignie check engine na desce (dlugie mignięcia to dziesiątki, krótkie to jedynki - 2 długie, 4 krótkie to przykładowo błąd 24). reszta na bank jest opisana przez innych użytkowników na forum (łącznie z tym, co Ci tutaj opisaliśmy ;) ).

musisz przeszukać forum i znaleźć podobny do swojego problem, bo na pewno któryś pokrywa się z Twoim ;) .

tak czy inaczej znajdź mechanika, albo kogoś kto ogarnia japońskie auta w okolicy i niech ogarnie Ci zawory, a później bierze się za resztę dolegliwości.

check obstawiam, że dotyczy sondy lambda, albo czujnika spalania stukowego, bo to najczęstszy problem przy założonym LPG w VI gen'ie.


  • 0

#4 Hondziarz698

Hondziarz698
  • Nowy
  • 19 postów
  • SkÄ…d:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:I
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:FG03204201GDF2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:42, 31.12.2022

mechanik do zmiany bo widać, że nie ogarnia skoro sugeruje 'wyciete kable' od diagnostyki :zoltek:

zawory do ogarnięcia, bo będzie problem jak nikt tam przy LPG nie zaglądał.

do gazownika jechać na serwis wyłącznie po regulacji zaworów (ze złym luzem zaworowym gaziarz ukróci Ci życie silnika, albo będą problemy na LPG nie do przeskoczenia).

check do sprawdzenia we własnym zakresie 'metodą na spinacz'. pod schowkiem pasażera jest niebieska wtyczka na dwa piny wpięta w ślepe gniazdo. robisz w niej zworkę choćby spinaczem biurowy, albo innym cienkim drutem, który znajdziesz pod ręką. jak już wsadzisz zworkę w tą 2-pin'ową wtyczkę, dajesz kluczyk na zapłon i liczysz ile razy mignie check engine na desce (dlugie mignięcia to dziesiątki, krótkie to jedynki - 2 długie, 4 krótkie to przykładowo błąd 24). reszta na bank jest opisana przez innych użytkowników na forum (łącznie z tym, co Ci tutaj opisaliśmy ;) ).

musisz przeszukać forum i znaleźć podobny do swojego problem, bo na pewno któryś pokrywa się z Twoim ;) .

tak czy inaczej znajdź mechanika, albo kogoś kto ogarnia japońskie auta w okolicy i niech ogarnie Ci zawory, a później bierze się za resztę dolegliwości.

check obstawiam, że dotyczy sondy lambda, albo czujnika spalania stukowego, bo to najczęstszy problem przy założonym LPG w VI gen'ie.

Zmieniłem mechanika co powiedział mi że mam wycięte kable, pojechałem do nowego jestem umówiony na regulacje zaworów nie podpinał pod kompa bo powiedział że słyszy jak silnik pracuje i że pracuje na 3 i pół cylindra dlatego pierwszą rzeczą jaką mam zrobić to wyregulować zawory, a z hondy czuje cały czas gaz a paliwo cały czas ucieka, nie lekceważyć tego i nie jechać na rezerwie?


wyregulowałeś te zawory?

 

poza tym z tego co napisaÅ‚eÅ› to pobiera Ci równoczeÅ›nie gaz i benzynÄ™, to w takim przypadku zalewa Ci silnik i dlatego masz problemy na wolnych obrotach 

Nie wyregulowałem jeszcze jestem umówiony właśnie tylko martwi mnie to zalewanie silnika może się coś stać jak będę na tym jeździł? czy po prostu będzie ogromne spalanie


  • 0

#5 Åšlepak

Åšlepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • SkÄ…d:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 14:04, 31.12.2022

W najgorszym przypadku wypali tłoki od zbyt wysokiej temperatury, o ile już tego nie zrobiło skoro silnik nie pracuje na wszystkich cylindrach.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#6 Hondziarz698

Hondziarz698
  • Nowy
  • 19 postów
  • SkÄ…d:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:I
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:FG03204201GDF2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:04, 31.12.2022

W najgorszym przypadku wypali tłoki od zbyt wysokiej temperatury, o ile już tego nie zrobiło skoro silnik nie pracuje na wszystkich cylindrach.

Silnik nie klekota ani nic nie tÅ‚ucze na wolnych obrotach wiÄ™c raczej chyba nie, mi mechanik powiedziaÅ‚ że wydaje mu sie jak by pracowaÅ‚ na 3.5 cylindrach  o tÅ‚okach nic nie wspomniaÅ‚ muszÄ™ wyregulować zawory i zobaczyć co dalej, tylko czy zaradzÄ™ coÅ› na te spalanie benzyny z jazdÄ… na gazie czy zostaÅ‚o mi tylko jechać do gazownika po zrobionych zaworach?


Użytkownik Hondziarz698 edytował ten post 15:05, 31.12.2022

  • 0

#7 Åšlepak

Åšlepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • SkÄ…d:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 15:07, 31.12.2022

Zakręć butlę gazową i jeździj na benzynie.
Zobacz jak wtedy silnik będzie pracować.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#8 Hondziarz698

Hondziarz698
  • Nowy
  • 19 postów
  • SkÄ…d:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:I
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:FG03204201GDF2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:11, 31.12.2022

Zakręć butlę gazową i jeździj na benzynie.
Zobacz jak wtedy silnik będzie pracować.

Tylko że ja mam prawie cały bak gazu a na internecie raz czytałem żeby pierw wypalić gaz


  • 0

#9 Vein

Vein
  • Forumowicz
  • 241 postów
  • SkÄ…d:H3M GdaÅ„sk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type - S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:23, 31.12.2022

Tylko że ja mam prawie cały bak gazu a na internecie raz czytałem żeby pierw wypalić gaz

Masz zakręcić kurek na butli. Odpalasz silnik na gazie i po chwili Ci silnik zgaśnie. Wtedy masz wypalony gaz z przewodów i pewność że jedziesz teraz tylko na benzynie.

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#10 Hondziarz698

Hondziarz698
  • Nowy
  • 19 postów
  • SkÄ…d:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:I
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:FG03204201GDF2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:46, 31.12.2022

Masz zakręcić kurek na butli. Odpalasz silnik na gazie i po chwili Ci silnik zgaśnie. Wtedy masz wypalony gaz z przewodów i pewność że jedziesz teraz tylko na benzynie.

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka

Czyli zakręcić odpalić silnik przełączyć na gaz jak nie zgaśnie to co wtedy?


  • 0

#11 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 16:58, 31.12.2022

Nie zgaśnie tylko przełączy na benzynę sam.
  • 0

#12 Hondziarz698

Hondziarz698
  • Nowy
  • 19 postów
  • SkÄ…d:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:I
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:FG03204201GDF2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:38, 31.12.2022

A czy to może być tak że jak jeżdze tylko w mieście to słabo sie samochód nagrzewa i spala mi dużo benzyny przez częste odpalanie?


  • 0

#13 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 19:00, 31.12.2022

Tak, ale przy obecnych temperaturach prawidłowo wyregulowana instalacja powinna się przełączyć po max 500m
  • 0

#14 Vein

Vein
  • Forumowicz
  • 241 postów
  • SkÄ…d:H3M GdaÅ„sk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type - S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:56, 31.12.2022

Ja bym zrobił tak.
Po 1 naucz się jak się sprawdza błędy. Masz instrukcje w tym temacie albo znajdź szczegółowa instrukcje na forum.
Po 2 sprawdź jakie masz teraz błędy
Po 3 zakręć kurek na butli lpg
Po 4 odłącz aku na 30 min, żeby skasować błędy
Po 5 pojeździj na benzynie i sprawdź czy wywala jakieś checki albo błędy.

W ten sposób sprawdzisz czy to wina instalacji LPG czy czegoś innego.

Wątpię żeby to była wina zaworów, ale zawory ZAWSZE warto wyregulować (szczegolnie przy lpg)

Jak odczytasz błędy to wtedy pisz dalej w wątku bo tak to będzie gdybanie.

PS Szczęśliwego nowego roku.

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#15 Hondziarz698

Hondziarz698
  • Nowy
  • 19 postów
  • SkÄ…d:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:I
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:FG03204201GDF2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:36, 31.12.2022

Okej bÄ™dÄ™ próbowaÅ‚ i napiszÄ™ jak auto wróci od mechanika po regulacji zaworów i po regulacji butli LPG a jeszcze ostatnie pytanie a jak samochód szarpie do 2000-2500rpm na zimnym najbardziej i tak wskazówka dziwnie lata to to przez te zawory czy to kolejny problem? bo ja już szczerze trace powoli cierpliwość do tego samochodu 

Szczęśliwego nowego roku

 

(i nie chodzi mi o wine spalania dużej ilości benzyny przez luzy na zaworach tylko przez gaśnięcie)


Użytkownik Hondziarz698 edytował ten post 20:36, 31.12.2022

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, LPG, PB, Honda, Accord, 1998

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq