XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Accord 2.0, momentami traci moc, w chłodne dni nadmiernie kopci
#1
Napisano 02:26, 02.12.2022
Mianowicie, problem polega na tym, że zarówno na zimnym i na ciepłym silniku, aczkolwiek nie zawsze moj Accord, traci jakby moc, najczęściej właśnie w zakresie od 2 do 3 tys, później jakoś odzyskuje. W międzyczasie gdy to występuje można usłyszeć, że praca silnika się zmienia, ciężko mi to określić, ale no słychać jak w tym momencie się męczy, jednolity dźwięk który znika przy tych 3tys obrotów i tym samym autko zaczyna znowu jechać. Kupilem Hondę 2 miesiące temu i jest to moje pierwsze z kraju kwitnącej wiśni, więc nie odnajduje się w tym jeszcze za dobrze. Ale po zakupie, pozmienianie przewody, kopułka i palec wyczyszczone, świece nowe NGK, przepustnica przeczyszczona profilaktycznie mimo że nie wymagała tego, filtr powietrza zmieniony, nie zdążyłem jeszcze zająć się luzem zaworowym, bo w okolicy ciężko o kogoś kto jest chętny pogrzebać przy japońskim silniku. Ogółem auto przed moim zakupem długo stało, więc po zakupie przerywało, ciężko jechało, lecz uporałem się z większością rzeczy, tylko teraz pojawił się problem właśnie z przyspieszaniem. I przy okazji, chciałem dopytać, na wolnych obrotach lub przy ruszaniu ze świateł w chłodniejszy dzień auto zostawia za sobą sporo białego dymu, nadmiernie wręcz kopci z wydechu. Olej bierze, ale ciężko mi określić ilość. I czy ustawienie luzu zaworowego może nieco pomóc na ten dym, czy raczej szukać nadziei w uszczelniaczach zaworowych tudzież pierscieniach na tłoku. Dodam że gdy załącza się vtec, albo po prostu dynamicznie jadę, to auto nie dymi za wiele, albo chociaz nie tyle żebym widział to w lusterku za sobą. Bylo raz podpinane przez obd, lecz pod jakiś komputerek z Amazona i ponoć błąd p1166, czyli błąd sondy lambda, ale też nie do końca wiem której. I czy ona może mieć coś wspólnego z problemem który występuje przy przyspieszaniu?
#2
Napisano 18:52, 02.12.2022
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#3
Napisano 20:05, 02.12.2022
Biały/siwy, głównie od spodu jak ruszam,lub też cofam
Dym przy przyspieszaniu to jakiego koloru? Sonda zapewne będzie winowajcą tej akcji z chwilowa zamula. Luz zaworowy na pewno też wpływ na ten brak mocy
Dostałbym jeszcze czy ten błąd p1166, to błąd której sondy? Tej w kolektorze czy przy katalizatorze?
#4
Napisano 08:31, 03.12.2022
Więc:
1. Luz zaworowy
2. Olej
3. Sonda
4. Czy w aparacie zapłonowym był olej?
5. Czy jest gaz i czy jest to samo na gazie?
6. Czy była sprawdzana kompresja?
7. Jakie świece założyłeś (firma i model)(dodam tylko że jeśli bosha to od razu mówię że masz je do wymiany). Czy ruszales przerwę na elektrodach świecy?
8. Jakie przewody (firma i model) założyłeś i jakie miały opory?
To takie podstawy w tym silniku.
Edit:
A co do kopcenia to nie jest zmartwienie bo ogólnie accordy to kopciuchy więc ten temat zostaw na razie chyba że będzie to jakieś gęste ostre kopcenie.
Użytkownik slawex9 edytował ten post 10:18, 03.12.2022
#5
Napisano 08:43, 03.12.2022
Loggy, po pierwsze nie pisz wiadomości pod wiadomością, jeżeli chcesz coś dopisać użyj opcji Edytuj - regulamin pkt. 2.9, połączyłem
natomiast co do błędu P1166 - https://www.engine-c...1166_honda.html
#6
Napisano 17:35, 03.12.2022
1. w przyszłym tygodniu będę jechał na to, bo znalazłem kogoś kto siedzi w silnikach, bo tak gdzie pytałem to nikt się nie chciał podjąć grzebania. Ale tak na ogół, silnik jak jest odpalony, chodzi cichutko, zawory nie klepią.Lepszy komp ci określi która sonda. Sonda ma bezpośredni wpływ na pracę silnika. Do tego regulacja zaworów to elementarna sprawa do ogarnięcia bez tego ciągnięcie tematu jest bez sensu. Nie napisałeś o wymianie oleju a to jest ważna sprawa dla vteca. Więc na wstępie mechanik i raczej nie mów że w okolicy nikt nie chce tego ogarnąć bo po prostu nie pytałeś. Jeszcze nie spotkałem mechanika który nie ogarnie luzów zaworowych w tym sił oku.
Więc:
1. Luz zaworowy
2. Olej
3. Sonda
4. Czy w aparacie zapłonowym był olej?
5. Czy jest gaz i czy jest to samo na gazie?
6. Czy była sprawdzana kompresja?
7. Jakie świece założyłeś (firma i model)(dodam tylko że jeśli bosha to od razu mówię że masz je do wymiany). Czy ruszales przerwę na elektrodach świecy?
8. Jakie przewody (firma i model) założyłeś i jakie miały opory?
To takie podstawy w tym silniku.
Edit:
A co do kopcenia to nie jest zmartwienie bo ogólnie accordy to kopciuchy więc ten temat zostaw na razie chyba że będzie to jakieś gęste ostre kopcenie.
2. Na oleju zrobione 7tys od wymiany, lany motul 10w40.
3. Z tego co dodał kolega niżej, wychodzi na to że sonda w kolektorze odmawia posłuszeństwa, więc będę musiał sprawdzić czy to ona czy może przewody od niej.
4. Jak zdemontowalem aparat, w środku był suchutki.
5. Brak lpg, nie widziało go jeszcze.
6. Kompresja nie sprawdzana, w sumie nie pomyślałem o tym.
7. Świece NGK, według zaprzyjaźnionego sklepu; takie które szły na montaż. Na zamówienie brane.
8. Przewody wymieniłem na boschowskie, ponoć dobra półka jakie były do wyboru do hondy. A wymieniłem głównie dlatego że guma na starych wyglądała na dość zmarnowaną, ale oporności nie sprawdzałem przy montażu.
I co do kopcenia, to właśnie jak nie jest dogrzany to najbardziej daje się we znaki, dzisiaj po nocy jak pojechałem to gdzieś przez kilometr na każdym biegu przy przyspieszaniu mocna chmurę zostawiało, aż nad bagażnik się unosiło. I właśnie na postoju, np. stojąc w kolejce do tankowania w zimy dzień to gęsty dym się unosi.
#7
Napisano 17:52, 03.12.2022
Przewody zapłonowe ważne że mowe, ale je z kolei zakładamy ngk.
Sprawdził bym kompresję w pierwszej kolejności i zajął się sondami.
Nie pali zauważalnie więcej?
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#8
Napisano 18:13, 03.12.2022
W porządku, zamówię świece od denso, a co do przewodów to zorientuję się w jakiej cenie są te z NGK, bo na same boschowskie trochę dałem.Świece wymień na denso, znajdziesz na forum informacje na temat problemów w silnikach F Serii po założeniu ngk.
Przewody zapłonowe ważne że mowe, ale je z kolei zakładamy ngk.
Sprawdził bym kompresję w pierwszej kolejności i zajął się sondami.
Nie pali zauważalnie więcej?
I fakt, widać że chętniej bierze benzynę, też myślałem że to będzie przez temperaturę na zewnątrz.
#9
Napisano 19:26, 03.12.2022
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#10
Napisano 23:56, 03.12.2022
Edit. Wyjąłem sondę z kolektora, i zaskoczył trochę mnie jej wygląd, biało szary osad i czarny od spodu. Według strony denso jest spalany płyn chłodniczy jednak zrobiłem sporo kilometrów tym autem, a płynu nie ubywa, ani się nie gotuje. Ktoś może mi wysnuć teorię czym jest to spowodowane?Zanim zaczniesz wydawać kasę drugi raz, w pierwszej kolejności zawory, sondy, kompresja.
https://files.fm/u/rbxsgvuys
Użytkownik Loggy edytował ten post 11:03, 06.12.2022
#11
Napisano 12:44, 10.03.2023
Trochę mnie nie było ale podrzucę jakieś info bo temat bez odpowiedzi.
Po primo czy się uporałeś i co było jeśli tak.
Po drugie w jakim celu wyciągałeś sondę? Nie kumam?? Sondę się sprawdza na aucie bez jej niepotrzebnego demontażu.
Owszem jeśli będzie spalał płyn będzie kopcił na biało. Ale czy płyn sprawdzałeś w zbiorniczku czy w chłodnicy bo jeśli w zbiorniczku to tak na prawdę przy tym aucie nic nie sprawdziłeś.
Dalej idąc ubytek płynu sprawdza się pod ciśnieniem wiec nie ogarniesz tego we własnym zakresie.
Jedziemy kolejny punkt jeśli mechanik nie jest w stanie na kompie na wykresie sprawdzić jak działa sonda to chociaż podjedź do dobrego gaziarza (wiem ze nie masz gazu) niech podepnie sonde np. AFR i sprawdzi ci mieszankę a jak będzie ogarnięty to nawet stwierdzi czy spala płyn.
A co do przewodów i świec moje zdanie i doświadczenie zarówno osobiste i warsztatowe:
Przewody ngk,janmor jak najbardziej się sprawdzaja
Świece denso i ngk dają radę oczywiście z dedykowanym oznaczeniem jak pamiętam to zfry z ngk tam są.
Bosha nie montuje ani świec ani przewodów bo z nimi są problemy.
Ale dalej jeśli leci bardzo na biało to nie ma zanczenia jakiej firmy założyłeś przewody i świece bo nie tu pewnie tkwi problem.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Dym, Moc
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , wczoraj, 20:37 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych