Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

VI gen - radio i gniazdo zapalniczki - problem

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1173 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:01, 23.11.2022

Panowie ciekawe zjawisko:

Gniazdo zapalniczki i radio działają mimo wyciągnięcia kluczyka - bezpiecznik jest ok - czy jest gdzieś jakiś przekaźnik tego obwodu, który mógłby się zepsuć, ze dzieją się takie cuda?

Będę wdzięczny za pomoc :)


  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#2 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1173 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:51, 27.11.2022

a czy ktoś może ma schemat elektryczny zasilania zapalniczki i radia w accordzie VI EU - byłbym zobowiązany 


  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#3 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 907 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 16:34, 03.12.2022

Cześć Zigi,

Przekaźnik odpowiedzialny za zasilanie gniazda zapalniczki i radia jest w skrzynce bezpieczników po stronie pasażera.

f551622b201cf60emed.jpg

 

Albo się skleiły w nim styki i podaje zasilanie mimo wyjętego kluczyka, albo uszkodziła się kostka stacyjki i cały czas podaje zasilanie na cewkę tego przekaźnika.

Musisz przeprowadzić skomplikowaną diagnostykę aby wykryć winowajcę tegoż problemu :)

Bez kluczyka w stacyjce, w skrzynce bezpieczników pod maską, wyciągnij bezpiecznik zaznaczony na czerwono. Jeśli radio i zapalniczka zgasną to masz problem z kostką stacyjki.

Jeśli dalej będą działać to wyciągnij bezpiecznik zaznaczony na zielono. Powinny zgasnąć i to tylko Cię utwierdzi, że przekaźnik ma sklejone styki.

f3fed9d4a361e771med.jpg

 

Pozdro.

 

Możesz też wyjąć bezpiecznik w skrzynce kierowcy. (nr8, 7,5A) - zamiast zaznaczonego na czerwono.

A zamiast zaznaczonego na zielono, możesz wyjąć bezpiecznik w skrzynce pasażera (nr9, 20A). ;)


Użytkownik lipson edytował ten post 16:38, 03.12.2022

  • 0

#4 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8618 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 102
Wzorowa

Napisano 18:04, 03.12.2022

Zrobione.
Zasilanie do dodatkowych zegarów puszczało napięcie z podtrzymania na plus po zapłonie i dlatego się takie cuda działy.
  • 1

#5 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1173 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:43, 05.12.2022

Zrobione.
Zasilanie do dodatkowych zegarów puszczało napięcie z podtrzymania na plus po zapłonie i dlatego się takie cuda działy.

potwierdzam :)

wszystko już ogarnięte :)

bardzo dziękuję za pomoc :)


  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq