Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Połączenie półosi zewnętrznej i wewnętrznej

VI półoś zewnętrzna wewnętrzna przegub połączenie półosi

Najlepsza odpowiedź rafisz , 19:46, 10.07.2022

https://japancars.ru...&nplblk=E__1501

 

któryś z tych?

Przejdź do postu


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Greg9002

Greg9002
  • MÅ‚odszy Forumowicz
  • 22 postów
  • SkÄ…d:ToruÅ„
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:46, 09.07.2022

Panowie ratunku!!!

 

Jestem po morderczej wymianie sprzÄ™gÅ‚a, przyszÅ‚o poskÅ‚adać wszystko i mi kurna jasna wyskoczyÅ‚a półoÅ› zewnÄ™trzna z przegubu od półosi wewnÄ™trznej, a tej cholernej Å›ruby 36 nie da siÄ™ za cholerÄ™ odkrÄ™cić! 

W skrócie poluzowałem uchwyt półosi i razem z tarczą ją wyciągnąłem i pech chciał, że owa tarcza spadła mi z klocka i wyskoczyła sobie półoś z przegubu.

Wie ktoś jak to ustrojstwo połączyć? Bo walczyłem z pół godziny i nie chce wejść na swoje miejsce.

 

Proszę o pomoc i z góry dziękuję za jakiekolwiek rady.

 

Załączone pliki


  • 0

#2 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • SkÄ…d:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 05:45, 10.07.2022

W moim aucie do odkręcenia nakrętki przegubu M36 potrzebowalismy 2000Nm. Równo 2m rury i 100kg chłopa skaczącego na końcu. Nasadka 1cal M36 spawana do rury.. Może rozkręć wahacze i wtedy wsadź półoś?
  • 1

#3 Greg9002

Greg9002
  • MÅ‚odszy Forumowicz
  • 22 postów
  • SkÄ…d:ToruÅ„
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:46, 10.07.2022

Na dwu metrowej rurce złamałem 5 kluczy... chyba nie pozostaje inna opcja jak rozkręcić zawieszenie, bo jak rozumiem pod kątem nie wejdzie tak?


Użytkownik Greg9002 edytował ten post 07:58, 10.07.2022

  • 0

#4 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1575 postów
  • SkÄ…d:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 07:57, 10.07.2022

czyli wyskoczyÅ‚ ci krzyżak (w zasadzie to tripod) z kielicha, tak?  dolny sworzeÅ„ rozepnij i powinno wystarczyć


  • 1

#5 Greg9002

Greg9002
  • MÅ‚odszy Forumowicz
  • 22 postów
  • SkÄ…d:ToruÅ„
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:15, 10.07.2022

Tak mi się właśnie wydaje. A jak tego dokonać? Zaraz dosłownie jadę walczyć z autem i byłoby super jakbym się z tym uporał.

Generalnie mam ściągniętą tarcze z dolnego sworznia, górnego i odpiętą kolumnę kierownicy, a mimo wszystko nie chce wejść na swoje miejsce...


Użytkownik Greg9002 edytował ten post 08:18, 10.07.2022

  • 0

#6 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 09:14, 10.07.2022

Na dwu metrowej rurce złamałem 5 kluczy... chyba nie pozostaje inna opcja jak rozkręcić zawieszenie, bo jak rozumiem pod kątem nie wejdzie tak?

Ale masz klucze na 1/2" czy większe.
Bez minimum 3/4" nie ma co podchodzić a jak już połamałeś to weź zespawaj coś konkretnego i odkręcisz.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 1

#7 Greg9002

Greg9002
  • MÅ‚odszy Forumowicz
  • 22 postów
  • SkÄ…d:ToruÅ„
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:59, 10.07.2022

Udało się włożyć ten krzyżak jakoś i wszystko działa bardzo ładnie, jednakże urwałem prawdopodobnie czujnik temperatury przy finalnym skręcaniu.

ByÅ‚ on wkrÄ™cony w gÅ‚owicÄ™ pod aparatem zapÅ‚onowym, ale trochÄ™ na lewo, dobrze dedukuje że to ten czujnik? 

Objawy to utrzymywanie się na jałowych obrotach pomiędzy 1300-1600rpm, nie pokazuje temperatury na liczniku i ma check engina.

Poza tym jak się rozgrzał to osłabł mocno, ale to pewnie z powodu zbyt wysokiej dawki paliwa, zgadza się?

 

Przemkowal masz rację w 100 procentach, to były klucze 1/2. Nie dały rady, ale pokombinowałem i się udało bez wykręcania tej śruby...

Okay właśnie w częściach zobaczyłem że to jednak nie czujnik temperatury... jest obok niego, co ja urwałem?


Użytkownik Greg9002 edytował ten post 13:09, 10.07.2022

  • 0

#8 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1575 postów
  • SkÄ…d:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 19:46, 10.07.2022   Najlepsza odpowiedź

https://japancars.ru...&nplblk=E__1501

 

któryś z tych?


  • 1

#9 Greg9002

Greg9002
  • MÅ‚odszy Forumowicz
  • 22 postów
  • SkÄ…d:ToruÅ„
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:06, 10.07.2022

Numer 18. Drogie ustrojstwo... Już wiem, że są dwa czujniki temperatury.

Ten z metalową rurką jest ok, mocniej go wcisnąłem i pokazuje temperaturę, za to ten plastikowy poszedł na pół...

Samochód jest w trybie awaryjnym. 

Napisałem dosłownie przed chwilą nowy temat w dziale ogrzewanie itd, z zapytaniem czy używka z 1.8l by pasowała do 2.3l.

Nie zauważyłem że poza type R to pasują wszystkie.

Wielkie dzięki za pomoc wszystkim.

Zamykam temat :)


Użytkownik Greg9002 edytował ten post 20:16, 10.07.2022

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, półoś, zewnętrzna, wewnętrzna, przegub, połączenie półosi

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq