Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

naprawa silnika / swap Accord VI Coupe

VI F20B5 - F23Z5

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#16 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1033 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 31
Super

Napisano 09:21, 12.08.2022

Któreś z łożysk na osprzecie. Może alternator, może rolka. Zdjąć pasek, zakręcić palcem i będzie słychać
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#17 ukasz

ukasz
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:wlkp
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VI
  • KM:300000
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:06, 12.08.2022

Doloz kabel do VTECa. Zdecydowanie lżej i szybciej

wracając, skąd uzyskać info gdzie konkretnie mam się podpiąć przewodem we wtyczkę ECU do sterowania VTEC? wałkuję każde możliwe forum lecz nigdzie nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. 


  • 0

#18 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8515 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 100
Wzorowa

Napisano 12:35, 13.08.2022

wracając, skąd uzyskać info gdzie konkretnie mam się podpiąć przewodem we wtyczkę ECU do sterowania VTEC? wałkuję każde możliwe forum lecz nigdzie nie znalazłem konkretnej odpowiedzi.

Wpisz w google model twojego komputera obsługującego vtec + pinout to coś powinno wyskoczyć.
Np
https://www.nthefast...d2b-ecu-pinouts

Wysłane z mojego 2201116PG przy użyciu Tapatalka
  • 1

#19 ukasz

ukasz
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:wlkp
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VI
  • KM:300000
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:57, 14.08.2022

Wpisz w google model twojego komputera obsługującego vtec + pinout to coś powinno wyskoczyć.
Np
https://www.nthefast...d2b-ecu-pinouts

Wysłane z mojego 2201116PG przy użyciu Tapatalka

faktycznie temat dość prosty, szukałem nie wiadomo czego a dokładnie nie sprawdziłem jak to wygląda na aucie ponieważ przekonany byłem że w pin10 mam wpięty jakiś przewód w obecnej kostce a jednak jest pusty więc sprawa banalna.

 

Jeszcze jedno pytanko odnośnie immo ponieważ nie uśmiecha mi się rządzić z 2-ma kluczykami, niby dostałem cały kpl do swapa wraz ze stacyjką ale chciałbym odpalać na moich oryginalnych kluczykach i stąd pytanie na które teoretycznie znam odpowiedź ale wolę się upewnić. Czy elektromechanik będzie miał jakieś problemy aby przełożyć immobiliser z mojego starego ECU do tego od f23z5?

 

Jeżeli ten temat ogarnę zostanie tylko jedna rzecz mianowicie instalacja do 2-giej sondy lambda ale to już ewidentnie temat dla elektronika będzie :)


  • 0

#20 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8515 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 100
Wzorowa

Napisano 19:08, 14.08.2022

Nie wiem czy samo przelutowanie płytki immo z jednego do drugiego kompa wystarczy. W razie czego to skontaktuj się z muzyczką. Krzysiek na pewno jest w stanie od nowa immo zaprogramować. Pytanie czy ogarnie to jak wyślesz mu jeden swój kluczyk i nowego kompa.

Wysłane z mojego 2201116PG przy użyciu Tapatalka
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, F20B5 - F23Z5

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq