Witajcie,
mam pewien problem ze sterownością Acorda (2.0 ben, 2007). Przy niewielkich prędkościach czuć nierówną pracę wspomagania - przy delikatnym skręcaniu czuć, że pompa pracuje nierówno-pulsacyjnie. Przy nierównościach i niewielkiej prędkości kierownica sama się buja. Przy wyższych obrotach problem zanika, kierownicą można poruszać bardziej płynie a samochód prowadzi się zdecydowanie lepiej.
Zauważyłem, że pompa przy kole pasowym poci się, ale nie wyje przy skręcaniu... Zauważyłem też pocący się przewód na dole, za silnikiem - zakładam, że to od wspomagania... chociaż poziom płyny jest ciągle taki sam - wymieniałem go ze 4 miesiące temu na hondowski.
Geometrię ustawiałem kilka miesięcy temu, zawieszenie sprawdzone - bez luzów. Dodam, że efekt bardziej odczuwalny jest na oponach letnich.
Obstawiacie nieszczelność (zapowietrzanie) układu, uszkodzenie pompy czy może maglownica? A może to faktycznie coś z zawieszeniem?...