Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Uzupełnieni czynnika chłodzącego


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 xbit

xbit
  • Forumowicz
  • 12 postów
  • Skąd:pl
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:16, 23.07.2010

ile gram powinni mi nabić czynnika chłodzącego do hondy accord 2.2 i-cdti 2004???
  • 0

#2 19marek76

19marek76
  • Klubowicz
  • 167 postów
  • Skąd:Morden, Surrey
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:138+
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:16, 23.07.2010

Powinno być: 450 do 500 gramów.
  • 0
<p>Marek<br><br><strong>H</strong>appy <strong>O</strong>wners <strong>N</strong>ever <strong>D</strong>rive <strong>A</strong>nything else</p>

#3 xbit

xbit
  • Forumowicz
  • 12 postów
  • Skąd:pl
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:34, 23.07.2010

Nie za mało w starszym modelu wchodziło 750 a tu 500 troszkę wydaje mi się dziwne ja mam 600 i się pytam czy aby nie powinno być więcej .Robił ktoś może ostatnio serwis i mógłby podać swoje dane ???
info z serwisu hondy mowia ze 550 :D
  • 0

#4 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 11:50, 23.07.2010

Nowsze podzespoły, bardziej zaawansowane to mniej czynnika.
Tak jak napisał Marek. Tyle podaje ESM.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#5 xbit

xbit
  • Forumowicz
  • 12 postów
  • Skąd:pl
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:29, 23.07.2010

Tak więc prawidłowe dla 2.2 diesel to : 450-500 czynnika i 160 oleju .Jeśli się mylę proszę mnie poprawić , bym innych nie wprowadzał w błąd
  • 0

#6 drago

drago
  • Forumowicz
  • 316 postów
  • Skąd:Peterborough
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:07, 04.08.2010

mam pytanie czy dla accorda 2.0 benzyna 2003, ilosc czynnika i oleju bedzie taka sama jak u kolegi w dieslu, czy moze beda inne wartosci?
  • 0

#7 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 12:05, 04.08.2010

ESM podaje dla silników K20A/K24A
HFC-134a
Ilość czynnika chłodniczego:
500 do 550 g
olej KEIHIN SP-10
Zalecany olej PAG: KEIHIN SP-10



•nr katalogowy 38897-P13-003: 120 ml

•nr katalogowy 38898-P13-003: 250 ml

•Nr katalogowy 38899-P13-A01: 45 ml

Dolać zalecanego oleju w wymaganej ilości po wymianie jakiejkolwiek z poniższych części.
•Aby uniknąć zanieczyszczeń, nie używać ponownie spuszczonego oleju i nigdy nie mieszać z innymi olejami.
•Natychmiast po użyciu oleju, założyć korek na pojemnik w celu uszczelnienia go, aby uniknąć pochłaniania wilgoci przez olej.
•Unikać rozlewania oleju na samochód, może on uszkodzić lakier; jeśli jednak został rozlany, niezwłocznie zmyć go.

Skraplacz A/C . 25 ml
Parownik . 45 ml
Rurki lub przewody . 10 ml
Osuszacz . 10 ml
Naprawa nieszczelności . 25 ml
Sprężarka A/C . Podczas wymiany sprężarki A/C, odjąć ilość spuszczonego oleju z wymontowanej sprężarki A/C od 130 ml i spuścić z nowej sprężarki A/C obliczoną ilość oleju: 130 ml - Ilość oleju spuszczonego z wymontowanej sprężarki A/C = ilość, jaką należy spuścić z nowej sprężarki A/C.

UWAGA: Nawet jeśli nie ma oleju w wymontowanej sprężarce A/C, nie spuszczać więcej niż 50 ml z nowej sprężarki A/C.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq