Skocz do zawartości


RODO w HAKP

hamulce tyl.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:33, 22.07.2010

Witam.
Mam maly problem w swoim accord-zie kombi VII gen. "trzymaja" mi tylne klocki podczas jazdy zwlaszcza lewa strona. W przeciagu krotkiego czasu zdarlem je (miesiac - ok.8000km). Po przejechaniu kilkunastu kilometrow tarcze tylne bardziej sie nagrzewaja niz przednie. po sprawdzeniu tylnej strony tj. podnioslem tyl zdjalem kolo, wyjalem klocki i sprawdzilem tloczki - wychodza i wchodza bez problemu (wcisnalem je palcami). Zdjalem tarcze i sprawdzilem reczny (beben i okladziny w normie bez znakow wiekszego zuzycia). Autko bedzie mialo 3lata we wrzesniu i ma przejechane ok 50 000km 2.2 i-ctdi. W serwisie powiedzieli mi ze wymiana klockow na nowe zalatwi sprawe ale watpie w to...wina pompy czy wymiana plynu hamulcowego powinna pomoc (jeszcze nie byl wymieniany choc powinno to byc zrobione w 2-gim roku). prosze o pomoc. moze ktos z was juz mial problem tego typu. Z gory wielkie dzieki
  • 0

#2 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:53, 22.07.2010

sprawdzales plynnosc ruchu cylinderkow hamulcowych? to jest kluczowe dla swobody dzialania hamulcow
w razie braku plynnosci ruchu cylinderkow trzeba uklad rozebrac i sprawdzic przyczyne problemow, najczesciej powodem jest zapieczony brud + korozja, choc w aucie z 2007 taki problem to troche zaskoczenie, ja ostatnio wymienialem klocki w swojej acco (tez 2007) i problemow z plynnoscia ruchu cylinderkow nie bylo zadnego

pozdr :mrgreen:
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#3 oliviero

oliviero
  • Forumowicz
  • 232 postów
  • Skąd:WSC
  • Silnik:CN1
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:02, 23.07.2010

Na 100% zapieczone cylinderki, a dziwi mnie że tłok mogłeś palcem wcisnąć , bardzo dziwne, przy wymianie ciężko go na imadle wkręcić a u Ciebie palcem można???
  • 0

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:03, 23.07.2010

Co do cylinderkow to nie sa zapieczone i nie ma zadnego brudu ani rdzy a gumki tzn. oslonki sa cale nie popekane itd. Budowa cylinderkow w moim accordzie troche sie rozni od starszych typow accordow i nie musze ich wkrecac. Sa tego typu co z przodu wiec duza zaleta:) Co do plynnosci to nie mam zastrzezen swobodnie pracuja. Bardziej mnie martwi to ze moze cos byc z pompa(serwo)...no coż zaczne od wymiany plynu hamulcowego wymienie na nowe klocki pojezdze i zobacze. Do wrzesnia jeszcze mam gwarancje na autko wiec mam malo czasu...Pozdro
  • 0

#5 AndyK

AndyK
  • Forumowicz
  • 167 postów
  • Skąd:w-wa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:26, 26.07.2010

Miałem ten sam problem.
Klocek bardzo ciężko wchodził na swoje miejsce. W momencie wciśnięcia hamulca tłoczek go dociskal do tarczy ale kloeck nie odchodził jak trzeba.
Klocki w imadło. Szlifierka. Parę mm z jednej i drugiej strony i jest ok. Musze jeszcze w jednym kole trochę podszlifowac bo mi w prawym tylnym tarcza rezonuje ...


pozdrawiam A
  • 0

#6 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:33, 26.07.2010

Co do cylinderkow to nie sa zapieczone i nie ma zadnego brudu ani rdzy a gumki

a jak z plynnoscia ruchu klocka w jarzmie? czy powierzchnia styku metalowej prowadnicy klocka i jarzma zostala oczyszczona z lakieru jakim pokryta jest ta czesc klocka?

pozdr :mrgreen:
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#7 AndyK

AndyK
  • Forumowicz
  • 167 postów
  • Skąd:w-wa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:43, 26.07.2010

wrc opisał profesjonalnie
łasnie chodzi o płynność ruchu klocka w jarzmie :)
u mnie praktycznie nie mogłem klocka włozyć i dlategi szlifierka :)
pozdrawiam a
  • 0

#8 superplus2

superplus2
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Kraków
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:49, 26.07.2010

Sprawdź sobie trzpienie od samoregulacji czy nie są zapieczone i nie odsuwa się przez to klocek od tarczy .Ogądnij klocki stare czy się równo ścierają czy pod kątem .Ja tak miałem że klocki które kupiłem miały po środku taki bolec który trafiał w rant tłoczka i go dociskał bardziej z jednej strony a po pewnym czasie klocek się klinował i nie odbijał .Następne klocki jak kupiłem to ten bolec zeszlifowałem i było OK .
  • 0

#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:26, 25.08.2010

Panowie w accordach problem z hamulcami z tyłu to norma i rozwiązanie jest jedno - wymiana przewodów gumowych na w oplocie stalowym ponieważ ciśnienie będzie na zaciskach a nie na przewodach puchnących podczas hamowania do tego płyn hamulcowy z motula raicing 325 st.c mam zamontowane rewelacja czujesz jak łapią tylne tarcze droga hamowania krótsza o 1/3
  • 0

#10 bartoszwrc

bartoszwrc
  • Forumowicz
  • 593 postów
  • Skąd:RRS/Lincolnshire
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive+
  • KM:174
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:35, 25.08.2010

A powiedz mi gdzie znajde przewody w oplocie stalowym do VII gena w sedanie, bo mi jakos nie idzie
  • 0

:shock:...jak dla mnie fura No.1 na UK

To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/

www.typeaccord.co.uk


#11 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:07, 26.08.2010

Przewody sprowadziłem z niemiec za 530 pln i są to goodridge ideał górna półka w przewodach
  • 0

#12 adkrzywda

adkrzywda
  • Forumowicz
  • 248 postów
  • Skąd:Bochnia
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:34, 30.08.2010

hyr, O takie chodzi?? brakes.pl
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq