XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Zamula na niskich obrotach..a może tak ma być
#16 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:13, 23.08.2010
I tak jak piszesz arti070: Hondziawka jazda dopiero od 3000rpm (benzyna)[/quote
I tu się z tobą zgodzę.aczkolwiek na gazie zaczyna jechać od 3500rmp. :vtec:
#17
Napisano 02:19, 24.08.2010
Jazda ze stala predkoscia na ~2000-2500 obrotow, a jak trzeba przyspieszyc, to redukcja, nie ma zmiluj, ale jazda na 3500 obrotow nie jest ani ekonomiczna, ani komfortowa.
#18 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:03, 24.08.2010
#19
Napisano 18:38, 24.08.2010
#20
Napisano 19:09, 24.08.2010
V12. W honda jest silnik który trzeba kręcić wysoko po obrotach. jeżdżąc do 3000rmp nie powala na kolana,tak naprawdę, lekka frajda zaczyna się od kręcenia dużo wyżej po obrotach,a jeśli chodzi o jazdę z obrotami 3500 to w VII przy 150kmh jest coś około 4000rmp i nie jest to męczące.
Przy 150 km/h juz nie ma wyboru, trzeba jechac na takich obrotach mialem na mysli bardziej jazde po miescie, gdzie nie trzeba sie jakos gwaltownie rozpedzac, wyprzedzac itd. Na codzien jak jezdze to rozpedzajac sie krece do 3000 obr., nie czuje potrzeby krecic wiecej, chociaz od czasu do czasu do odcinki dla zabawy pociagne. Po osiagnieciu predkosci wrzucam wyzszy bieg by jechac na tych ~2.5 tys. obrotow (po plaskim terenie), starajac sie nie schodzic ponizej 2 tys., bo to juz jest meczace dla tego silnika.
#21
Napisano 10:45, 25.08.2010
To zamulenie jest najbardziej wkurzające, gdy toczysz się za jakimś traktorem albo rowerem (to już mniejszy problem bo jest więcej miejsca na manewr) na dwójce i gdy chcesz go wyprzedzić to po depnięciu jest dosłownie dziura. Auto jakby się zastanawiało, czy to zrobić, czy nie. Redukcja na jedynkę w takim przypadku jest chyba bezsensowna. A może coś z silnikiem mam nie teges?
#22
Napisano 16:23, 25.08.2010
#23
Napisano 16:28, 25.08.2010
#24
Napisano 17:16, 25.08.2010
Nie wiem w czym macie problem. Wszystko zalezy od tego na jakich obrotach jest silnik kiedy zdecydujecie sie dac mu kopniaka. Jesli silnik krecoacy sie smialo do 7000rpm jest w polowie zakresu obrotów to pojedzie żwawo. Jesli nie to nie. Kropka. I nie ma co sie silic na cisniecie acco 2.0 od 2K rpm. Bo to ani zdrowe dla silnika nie jest ani nie daje pozadanego efektu. tak to sie jezdzi Astrą 1.6 8V gdzie zakres obrotow uzytecznych konczy sie na 5500 I wówczas reakcja na gaz jest taka jaka jest... czyli jej nie ma.
uzyteczne obroty w moim autku to tak 2.5-6 tys a tak na marginesie mialem toledo 1.6 uzyteczne obroty konczyly sie przy 4 tys wyzej juz zacyznal silnik wyc zapalala sie kontrolka od ladowania i wogole jakby mial za chwile silnika eksplodowac
Honda to honda trzeba ciut wiecej ja krecic ALe tak jak ktos wyzej napisal wiekszosc silnikow z 4 zaworami na cylinder ciagnie dopiero od 2.5-3 tys jak mu sie depnie. Jechalem z kolega Vectra 1.6 16v i podobnie sie zachowywala do 3 tys nic a powyzej nawet szla. (szla bo hondziawka to jedzie )
#25 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:18, 30.08.2010
Zaobserwowałem natomiast, że po nocy, na zimnym silniku auto jest żwawsze niż po osiągnięciu właściwej temperatury pracy.
Jakby niżej zaczyna chcieć jechać.
Normalne to czy ewenement jakiś?
#26
Napisano 11:07, 30.08.2010
Przyklad: nawet gdy silnik osiagnie swoja temperature pracy to nie nagrzeje jeszcze kolektora dolotowego w zwiazku z czym dostajemy wiecej mocy. Dlatego na hamowni robiac np. 5 pomiarów każdy nastepny bedzie potencjalnie gorszy. Aż do momentu gdy temeperatura srodowiska w ktorym porusza sie powietrze podawane do silnika ustabilizuje sie (komora silnika, dolot, kolektor)
#27 Guest_Anonymous_*
Napisano 00:36, 07.09.2010
No i szczerze mowiac, to tak mozna by najprosciej prawde ujac. Nie wyobrazam sobie nie redukowac tuz przed wyprzedzaniem, 4000rpm to bezpieczna wartorsc (w sensie po redukcji, czyli odruchowo redukuje jesli mam ponizej 3000). Wiem, ze wyprzedze. A jesli mam watpliwosci, redukuje dalej . Czasami trzeba wrzucic nawet jedynke, wystarczy dodac gazu na sprzegle. A jedynka w kazdym silniku (no, przynajmniej hondy hehe) rwie jak szalona i nie byloby problemu.jest na to wszystko rada jeździć w przedziale 3000 - 6500 rpm wtedy nie muli
#28
Napisano 16:59, 07.09.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych