Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Gdzie szukać rdzy w VII-gen

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
242 odpowiedzi w tym temacie

#61 Solo

Solo
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Pajęczno
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:46, 01.12.2011

Nie narzekajcie. Japończyki są w tyle za Niemcami jak mowa o blachach, ale na tym się kończy ich przewaga.


To ja proponuje zajrzeć Ci kolego do nowych mercedesów, to się przeżegnasz. Ja mam na podwórku Sprintera i wydaje mi się, że jest to niemieckie auto a rudej oprzeć się nie może, wręcz przeciwnie współbrata się z nią :mrgreen:
  • 0
Accord i-CTDI 2006
Yamaha FZ1
Junak M10

#62 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 18:23, 01.12.2011

To ja proponuje zajrzeć Ci kolego do nowych mercedesów, to się przeżegnasz. Ja mam na podwórku Sprintera i wydaje mi się, że jest to niemieckie auto a rudej oprzeć się nie może, wręcz przeciwnie współbrata się z nią

to nie watek kto jest gorszy, bo porównując się do gorszych (co malo ambitnym nastawieniem do zycia jest) to Polska to czołówka światowa krajów wysokorozwiniętych...
acco ma słabe nadwozie i tyle, a jako nowe auto kosztowało 120 tys. zł, i mało ktore było droższe w tej klasie
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#63 Mniwoj

Mniwoj
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:02, 01.12.2011

Moja Hania niedługo skończy 8 latek i śladu rdzy na niej nie widać. Żadnej konserwacji nie robiłem. Raz chciałem od spodu trysnąć olejem transformatorowym do konserwacji, ale oprócz wahaczy (odlew żeliwny, niemalowany), nie było nic do znalezienia.
Myślę, że podstawową przyczyna rdzy, jest "Polska bezwypadkowość", czyli auto z Niemiec, po atrakcyjnej cenie.
Ja swoje sam przywiozłem z Holandii i nic z blacharki nie było tknięte.
Mam też 14-sto letnie Megane, także nie rozbite, ale miało kilka drobnych napraw blacharskich. Wszystko zrobione bez zarzutu i w większości tych miejsc, po 3, 4 latach wychodzi rdza.
  • 0

#64 cthsqd

cthsqd
  • Forumowicz
  • 1111 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 20:12, 01.12.2011

Dmuchając jednak na zimne, jaki i środek do zabezpieczenia polecacie ? Głównie myślę o nadkolach mając doświadczenia z Civica ;)


Niedawno na jednym spocie o tym rozmawialiśmy i kolega polecał preparat "Rust Check", podobno w przeciwieństwie do preparatów konserwujących do podwozia ten jest generalnie zmywalny, poza tym że reaguje z rdzą i pozostaje w zakamarkach do których się nie zagląda. Tyle co słyszałem i wyczytałem w sieci, ludzie sobie chwalą. Jak gdzieś trafię to może profilaktycznie też go zapodam i będziemy widzieć.
  • 0

eac2eccb9fc62cfe.jpg


#65 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:56, 01.12.2011

Myślę, że podstawową przyczyna rdzy, jest "Polska bezwypadkowość", czyli auto z Niemiec, po atrakcyjnej cenie.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: a ja myślę ze nie ma co kolejnych wielkich teorii dopisywać, bo mam auto w de w salonie hondy osobiście kupione z gwarancja, książkami itd., zresztą po podwoziu widać ze nic nie było ruszane, do tego rdzewieje wewnątrz tylna klapa w kombi, czy ranty drzwi, plus obicia na masce :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: wiec jaka wypadkowość, jaka atrakcyjna cena :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: u mnie nie wychodzi rdza spod 1cm szpachlówki, bo wtedy to faktycznie marka nie gra roli, zgnije każdy
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#66 SimRacer

SimRacer
  • Forumowicz
  • 390 postów
  • Skąd:KrK
  • Silnik:K24
  • Wersja:Exec AT
  • KM:210KM 245Nm [reflash by Ralfi]
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:28, 03.12.2011

Nie można wszystkiego zwalać na producentów.
Wcześniejsze przygody, klepanko, na pewno ma największy wpływ na 'branie rdzy'.
Odpowiednie czeszczenie auta, nie zapominanie o wewnętrznej części nadkoli na rantach, dokładne mycie tam gdzie zbiera się po prostu syf - to podstawa.
Auto stojące wiecznie na zewnątrz, w naszym kraju poddawane pełnej palecie możliwych warunków pogodowych, z pewnością ma też bardziej przechlapane, niż to garażowane :)
Co do polecanego Rust Check, trzeba będzie obadać na profilaktykę.
  • 0

#67 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:20, 03.12.2011

niemyte i zaniedbane audi nie rdzewieje, wiec to ciągłe tłumaczenie, ze to wina tego czy tamtego powoduje jednak niekiedy :mrgreen: , szkoda ze honda idzie droga mazdy, a nie toyoty która może audi nie jest, ale poziom prezentuje wysoki
zreszta wierz lub nie ale w pl warunki dla aut sa dobre (przynajmniej tam gdzie ja mieszkam czyli w woj. lubuskim, lekkie zimy, suche lata), w de obecnie mieszkam na wyzynce (500-750 mnpm) gdzie faktycznie auta to rdzoloty (golfy III wygladaja gorzej jak w pl ;-) ), bo dużo soli na drogi idzie, spada sporo śniegu, i jest duża wilgotność przez większość roku
wracając do mojego w podwozia, to kupiłem już jakieś smarowidło i muszę się pod auto położyć i to zabezpieczyć
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#68 SimRacer

SimRacer
  • Forumowicz
  • 390 postów
  • Skąd:KrK
  • Silnik:K24
  • Wersja:Exec AT
  • KM:210KM 245Nm [reflash by Ralfi]
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:16, 03.12.2011

Do Mazdy jednak nie porównuj Hanek, bo bliżej im już do Yototy. A jakie by nie było auto to po 2000r już było tylko gorzej.
Koniec OT.
  • 0

#69 Einstein

Einstein
  • Forumowicz
  • 144 postów
  • Skąd:Poznań/Włocławek
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:44, 04.12.2011

Ja konserwowałem spód Bitexem z dodatkiem oleju silnikowego (patent sprzedany przez mechanika) - nie dość, że zabezpiecza to jeszcze penetruje cały czas przez dodatek oleju. Zrobiłem to na początku tego roku i mam spokój. Póki co rdzy w wymienionych miejscach nie zauważyłem :)
  • 0

Gdyby żył Kopernik z pewnością jeździłby HONDĄ


 


#70 west

west
  • Klubowicz
  • 2304 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 29
Super

Napisano 13:49, 22.01.2012

Powiem wam że ogólnie Hondy sa bardzo słabo zabespieczone przed korozją ,
Polecam zrobić konserwacje podwozia i profili zamknietych , napewno nie zaszkodzi a napewno pomorze , zawsze jak kupowałem jakaś hondzine pierwsze co to konserwa musiała być i w nowym zakupie którego dokonałem też to uczynie jak najszybciej
  • 0
<p>Nie sprawdzam numerów VIN . Nie sprawdzam cen części .Nie polecam nikogo ani niczego <br>
​Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>

#71 bender26

bender26
  • Forumowicz
  • 842 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 11:14, 12.03.2012

Planuje kupic honde (2005 r) z Gdyni, czyli Panowie wg. was istnieje większe prawdopodobieństwo że ona bedzie miałą więcej rdzy niż taka z centralnej polski?

co na to serwis?

serwis twierdzi ze lepszego auta niz honda nie ma...
a gwarancja jest na perforację, a ja na pojawienie się dziur w nadwoziu czekać nie będę...
coś z podwoziem zrobię, i za 2 lata zegnaj gruchocie, zegnaj hondo :mrgreen:


chyba mocno przesadzasz
Porównując honde accord z 2004 do swojego odpowiednika cenowego czyli audi a4 b6... Honda wypada lepiej pod każdym wzgledem oprocz zabezpieczenia antykorozyjnego... wiec.. nazywac kawal dobrego samochodu gruchotem..?

b6: brak miejsca z tylu, gorsze prowadzenie, slabe i drogie zawieszenie, rozrząd na pasku, gorsze osiagi, pospolity konserwatywny wygląd... no ale... ktos moze powiedziec audi to audi, a ja powiem - kupuje dobry samochod a nie marke.

Prosze znajdz mi auto tej samej klasy ktore bedzie przekonująco lepsze od accorda... Chyba tylko saab 9-3, ale jakosc materialow i stylistyka GM z lat 90ch go dyskwalifikuje..
  • 0

#72 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:25, 12.03.2012

to nie konkurs kto gorszy, za 120 tys. takie błędy nie maja się prawa zdarzać, to "nie błąd, to wielbłąd", ale jak uważasz, ze to ok, i odpowiada twoim oczekiwaniom za wydane pieniądze, to nie zawracam głowy :mrgreen:
wracając do korozji, będzie cieplej, idę pod auto trochę się rozejrzeć, planuje tez zapodać specjalny środek w tylna klapę i drzwi, aby lepiej je chronić przed korozja, raport ze swoich prac wrzucę jak tylko je wykonam :mrgreen:

pozdr
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#73 bender26

bender26
  • Forumowicz
  • 842 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 19:03, 12.03.2012

to nie konkurs kto gorszy, za 120 tys. takie błędy nie maja się prawa zdarzać, to "nie błąd, to wielbłąd", ale jak uważasz, ze to ok, i odpowiada twoim oczekiwaniom za wydane pieniądze, to nie zawracam głowy :mrgreen:


ja tylko mówie, że idealnych aut nie ma, cos za cos. Zawsze musi byc ten kompromis. I w przypadku Hondy jest on udany, bo super niezawodnosc w aucie jest o wiele wazniejsza niz kilka pecherzykow rdzy.
Co z tego ze bedziesz np. mial pelen ocynk, jak nie jestes zawsze pewny swojego autka, ze cos sie nie schrzani, czy nie bedziesz musial wydac 5tysi na naprawe turbiny, czy filtru dpf, zawieszenia czy innego badziewia...

Przeciez autem nie bedziesz jezdzic 100 lat, pojezdzisz i sprzedasz, wazniejsza jest bezawaryjna praca, osiagi, prowadzenie.. przeciez nie dostaniesz medal za to ze jak bedziesz go sprzedawac to nie bedzie mial rdzy. Owszem moze bedziesz musial zejsc o kilka tys z ceny przy sprzedazy, ale tak bedzie w przypadku 80% innych aut.... ktore i tak nie mają tego co daje accord...

a kupilbys inne auto, i bys mówił żegnaj gruchocie ktory non stop sie psuje, albo w ktorego bedziesz musial ladowac 1k zl co miesiac.. jeszcze raz powtarzam, idealow nie ma, nawet za 120 zl. cos za cos..

mam nadzieje ze rozumiesz mój punkt widzenia.
  • 0

#74 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:12, 12.03.2012

mam nadzieje ze rozumiesz mój punkt widzenia.

rozumiem, tyle ze honda stawia sama sobie poprzeczkę wysoko, a potem ja strąca ;-)
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#75 danielos95

danielos95
  • Nowy
  • 22 postów
  • Skąd:wrocław
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:33, 20.03.2012

U mnie w polifcie nie ma ani grama rudej. Obejrzałem wczoraj dokładnie autko na podnośniku i nic :mrgreen:
  • 0
Wszystko inne mamy w nosie, gdy pod maską jest V8.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq