Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Gdzie szukać rdzy w VII-gen

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
242 odpowiedzi w tym temacie

#226 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 11:48, 30.08.2015

no ja wlasnie chce to zrobic przed zima tylko szukam sprawdzonego warsztatu
  • 0

#227 kbhit

kbhit
  • Forumowicz
  • 18 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:27, 31.10.2015

Panowie mam mały problem ponieważ rdzewieje mi bak przy korku, od wewnętrznej strony. Polecono mi żeby kupić papier ścierny i jakiś lakier - jak mówię to od wewnątrz czyli nie ma znaczenia kolor pewnie (ale fajnie by było gdyby czarny). Czy jesteście w stanie polecić jakiś dobry lakier punktowy? Jakby co kolor auta to "black perl". Rdza bardzo nieznacznie, myślę że tam gromadzi się woda i stąd rdza - ale dobrze zabezpieczyć.


  • 0

#228 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 17:40, 31.10.2015

Panowie mam mały problem ponieważ rdzewieje mi bak przy korku, od wewnętrznej strony. Polecono mi żeby kupić papier ścierny i jakiś lakier - jak mówię to od wewnątrz czyli nie ma znaczenia kolor pewnie (ale fajnie by było gdyby czarny). Czy jesteście w stanie polecić jakiś dobry lakier punktowy? Jakby co kolor auta to "black perl". Rdza bardzo nieznacznie, myślę że tam gromadzi się woda i stąd rdza - ale dobrze zabezpieczyć.

Jedź do punktu gdzie mieszają lakiery to będą mieli zaprawki gotowe w buteleczce z pędzelkiem.
Kolor trafisz pewnie tak że nie będzie widać różnicy.

Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#229 tomaszeknce

tomaszeknce
  • Forumowicz
  • 304 postów
  • Skąd:Niepołomice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tour
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:34, 09.11.2015

U mnie w kombi rdza występuje najbardziej w miejscu łączenia blach przy baku w tylnej części w zagłębieniu, dodatkowo w kielichach od wahacza, oraz w miejscu zaczepiania pasów baku tatko wszystko w porządku podłużnice nadkola czy ranty drzwi w porządku.

 

Po zakupie najlepiej od razu zrobić całościową konserwacje jeśli chcemy aby auto długo nam służyło.


  • 0

#230 zawias43

zawias43
  • Forumowicz
  • 81 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:si
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:34, 09.11.2015

ja też wiedziałem pod spodem na tych wzmocnieniach co idą przy podłodze  łączenia skorodowane , nadkola  tył i  nw czy w każdym 7 genie przednie  podłużnice nie dziury a naloty korozji 


  • 0

#231 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:24, 09.11.2015

Auto rdzewieje podobnie jak mazda od spodu, a praktycznie brak rdzy na widocznych czesciach karoserii. Troszke rudej mam na kantach blotnikow tynych i na krawedzi spojlera na klapie tylnej. Na spodzie najgorzej wygladaja okolice tylnego zawieszenia i zderzaka, rura do baku tragedia. Z czasem powstana tam pewnie dziury w aucie. Auto bezwypadkowe. pozdr


  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#232 tomaszeknce

tomaszeknce
  • Forumowicz
  • 304 postów
  • Skąd:Niepołomice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tour
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:57, 21.11.2015

Ja koło rury nawet nie miałem tragedii najwięcej we wnęce baku na łączeniach blach


  • 0

#233 staroniek

staroniek
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Gorzów Wlkp.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:JHMCL75408C208222
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:33, 01.09.2016

Carro.pl robią bardo dobrze konserwację podwozia
  • 0

#234 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 23:30, 24.09.2016

11  lat i 800tyś km

Kolega Tysona   (maniaka ACURY :mrgreen: ) jest na wymianie oleju

 tak pokukałem...... ech.. klimat wystarczy by spód bez konserwacji wyglądał jak nowy


Użytkownik Wlodar edytował ten post 23:32, 24.09.2016

  • 0
                       

#235 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 07:26, 25.09.2016

Wlodar to samo jest przy samochodach sciaganych z Hiszpanii, Portugali i Włoch..mam nagrane równiez filmiki ze sprawdzeń podwozia😉
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#236 Mike_83

Mike_83
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:06, 21.02.2018

Sprawdzcie w sedanie,pod tymi gumami w bagazniku,co trzymaja tapicerke.


  • 0

#237 Adun94

Adun94
  • Forumowicz
  • 60 postów
  • Skąd:Łęczna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:55, 19.06.2018

Czy w VII gen też bedzie taki problem za kilka lat z rudą jak w VI że zaatkowane bedą elementy nośne i będzie to walka z wiatrakami? 


  • 0

#238 rafiii

rafiii
  • Forumowicz
  • 270 postów
  • Skąd:Zielona Góra
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:11, 19.06.2018

Przeważnie w VII gen to tylko rdza powierzchowna , którą łatwo zlikwidować. Moim zdaniem nie będzie tak źle jak w VI.
  • 0

#239 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1575 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 13:07, 20.06.2018

zależy o czym piszecie, tylna rama pomocnicza czyli tzw sanki jeżeli nie są zakonserwowane, wcześniej czy później zgnije, konstrukcja tego jest taka sama jak w VI gen, wymiana wiąże się z całym dniem pracy bo trzeba cały tył rozgrzebać


  • 0

#240 rafal86

rafal86
  • Forumowicz
  • 150 postów
  • Skąd:DOA
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+ reflash
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9 Mugen
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:15, 21.06.2018

polifty w  sedanie też na nadkolach z tyłu tak często wychodzą purchle? Mam na oku auto i co prawda delikatnie tam od spodu na rancie ale widać że coś sie zaczyna dziać


  • 0

Civic EG3--> Civic EK3--> Prelude H22A--> Civic EP2 -->Accord CL9


http://www.accordklu...lack-mugen-k24/






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq